Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Schimbare telefon in garantie


@ibonciu a scris:

Iar eu ca si consumator consider ca am dreptul sa cer inlocuirea cu un alt produs, nu neaparat acelasi telefon. Am lucrat si eu in domeniu si stiu cum evita firmele cadrul legal.


Buna,

Am rugamintea sa contactezi echipa de chat pentru a primi suport.

 

chat.jpg

 

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-11-2015
0

Intrebare

[ Editat ]

Am si eu un vodafone smart 4, luat la abonament acum 1 an, si are deja 3 intrari in service, acum s-a defectat iar, cu aceeasi problema de soft. Intrebarea mea este cand pot cere sa-mi fie schimbat telefonul, am cerut si data trecuta, dar mi-a s-a comunicat ca trebuie sa aiba cel putin 3 intrari in service, vreau sa stiu daca e adevarat sau doar am fost dus cu "zaharelul". Multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Intrebare


@0735790812 a scris:

Am si eu un vodafone smart 4, luat la abonament acum 1 an, si are deja 3 intrari in service, acum s-a defectat iar, cu aceeasi problema de soft. Intrebarea mea este cand pot cere sa-mi fie schimbat telefonul, am cerut si data trecuta, dar mi-a s-a comunicat ca trebuie sa aiba cel putin 3 intrari in service, vreau sa stiu daca e adevarat sau doar am fost dus cu "zaharelul". Multumesc!


Buna!

Decizia de inlocuire a terminalului se ia de catre service. Este necesar sa il trimiti catre ei pentru verificari.

Multumesc!

 

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎24-06-2013
0

Re: Schimbare telefon in garantie

Buna ziua! Am luat si eu un tel. Vodafone Smart Prime 6 la abonament pe 20 noiembrie 2015 si astazi, 13.01.2016, l-am trimis pentru a treia oara in service.Din prima zi in care abonametul a intrat in vigoare am avut numai probleme:

  -in prima zi de pe la miezul noptii pana la ora 08.20 pana am reusit sa iau legatura cu ei, nu am putut folosi telefonul deoarece abonamentul era blocat si trebuia activat de la ei. Cand in sfarsit am reusit sa vorbesc cu ei mi s-a spus foarte calm ca da, telefonul nu avea cum sa mearga deoarece noul abonament trebuia intai activat ca sa il pot folosi. Stau si ma intreb ce se intampla in cazul in care, de servici fiind in acea noapte , as fi avut nevoie urgenta de telefon?!

-in a doua luna de folosire a abonamentului, in primele zile am constatat ca in loc de 2500 de unitati cate trebuia sa am, aveam doar 2000 de unitati. Luand legatura cu ei( dupa inevitabilele intrebari daca nu le-am consumat si nu mi-am dat seama(inca nu am devenit senil), doamna de acolo s-a sinchisit sa faca o verificare si a vazut intr-adevar ca, dintr-o "eroare de sistem" mi-au intrat doar 2000 de unitati in loc de 2500. Stau si ma intreb cum de aceste erori nu se intampla si in sens invers, adica sa am 3000 sau 5000 de unitati in loc de 2000?

-telefonul a luat-o si el razna din ziua activarii noului abonament( sper ca doar din coincidenta), astfel incat are perioade cand functioneaza normal dar in cea mai mare parte a timpului ii cade brusc semnalul de voce si semnal 4G nu mai vad deloc in aces timp. Tot in acest timp bateria scade foarte repede: scos seara in jur de ora 22 de la incarcat, lasat peste noapte fara net activat, fara locatie activata, fara alte aplicatii care sa ruleze in fundal, l-am gasit dimineata cu 53% nivelul bateriei. Ba intr-o dimineata am reusit sa intarzii si la munca datorita telefonului pe care l-am lasat seara cu aproximativ 30-40% baterie iar dimineata cand a sunat al sotiei(cu o ora mai tarziu decat trebuia sa sune al meu) telefonul meu era inchis( probabil peste noapte i s-a facut somn si lui si a zis sa traga si el un pui de somn)

-dupa ce ieri, 12.01.2016 l-am ridicat din magazin dupa a doua "excursie" in service, astazi 13.01.2016 l-am trimis din nou in service cu aceleasi simptome: cadere semnal voce, lipsa semnal 4G si scaderea drastica a nivelului bateriei( lasat aseara in jur de ora 23 cu 96% baterie, si gasit dimineata la ora 07 cu 50% baterie.

-la prima trimitere in service i-au schimbat cablul coaxial de la antena si l-au resoftat iar la a doua trimitere i-au schimbat bateria si l-au resoftat din nou. Sunt curios ce vor mai inlocui acum la a treia vizita la ei in service.

 Daca nici dupa aceasta a 3-a trimitere in service nu se va rezolva problema si nu vor dori sa il inlocuieasca cu alt aparat, ma voi adresa O.P.C-ului pentru ca deja m-am saturat, aproape ca acest telefon a stat mai mult in service decat in posesia mea. Nu mai zic de incercarile de "prostire in fata" a celor de la service(Regenersis) cand am sunat in cea de-a 15-a zi de cand telefonul era in service, si imi spuneau:"Asteptati ca veti fi contactati cand telefonul va fi reparat" si ca sunt 15 zile lucratoare si nu calendaristice asa cum spune O.U.G. Nr. 174/2008.

 Sincer mi s-a luat de aceasta retea dupa 12 ani de cand sunt clientul lor si cred ca urmatorul abonament nu il voi mai incheia tot cu ei. Imi cer scuze colegilor de forum daca v-am plicitisit cu aceasta postare lunga, dar am zis sa mai fac o ultima incercare inainte de a ajunge la O.P.C.

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Schimbare telefon in garantie


@pepyno a scris:

Buna ziua! Am luat si eu un tel. Vodafone Smart Prime 6 la abonament pe 20 noiembrie 2015 si astazi, 13.01.2016, l-am trimis pentru a treia oara in service.Din prima zi in care abonametul a intrat in vigoare am avut numai probleme:

  -in prima zi de pe la miezul noptii pana la ora 08.20 pana am reusit sa iau legatura cu ei, nu am putut folosi telefonul deoarece abonamentul era blocat si trebuia activat de la ei. Cand in sfarsit am reusit sa vorbesc cu ei mi s-a spus foarte calm ca da, telefonul nu avea cum sa mearga deoarece noul abonament trebuia intai activat ca sa il pot folosi. Stau si ma intreb ce se intampla in cazul in care, de servici fiind in acea noapte , as fi avut nevoie urgenta de telefon?!

-in a doua luna de folosire a abonamentului, in primele zile am constatat ca in loc de 2500 de unitati cate trebuia sa am, aveam doar 2000 de unitati. Luand legatura cu ei( dupa inevitabilele intrebari daca nu le-am consumat si nu mi-am dat seama(inca nu am devenit senil), doamna de acolo s-a sinchisit sa faca o verificare si a vazut intr-adevar ca, dintr-o "eroare de sistem" mi-au intrat doar 2000 de unitati in loc de 2500. Stau si ma intreb cum de aceste erori nu se intampla si in sens invers, adica sa am 3000 sau 5000 de unitati in loc de 2000?

-telefonul a luat-o si el razna din ziua activarii noului abonament( sper ca doar din coincidenta), astfel incat are perioade cand functioneaza normal dar in cea mai mare parte a timpului ii cade brusc semnalul de voce si semnal 4G nu mai vad deloc in aces timp. Tot in acest timp bateria scade foarte repede: scos seara in jur de ora 22 de la incarcat, lasat peste noapte fara net activat, fara locatie activata, fara alte aplicatii care sa ruleze in fundal, l-am gasit dimineata cu 53% nivelul bateriei. Ba intr-o dimineata am reusit sa intarzii si la munca datorita telefonului pe care l-am lasat seara cu aproximativ 30-40% baterie iar dimineata cand a sunat al sotiei(cu o ora mai tarziu decat trebuia sa sune al meu) telefonul meu era inchis( probabil peste noapte i s-a facut somn si lui si a zis sa traga si el un pui de somn)

-dupa ce ieri, 12.01.2016 l-am ridicat din magazin dupa a doua "excursie" in service, astazi 13.01.2016 l-am trimis din nou in service cu aceleasi simptome: cadere semnal voce, lipsa semnal 4G si scaderea drastica a nivelului bateriei( lasat aseara in jur de ora 23 cu 96% baterie, si gasit dimineata la ora 07 cu 50% baterie.

-la prima trimitere in service i-au schimbat cablul coaxial de la antena si l-au resoftat iar la a doua trimitere i-au schimbat bateria si l-au resoftat din nou. Sunt curios ce vor mai inlocui acum la a treia vizita la ei in service.

 Daca nici dupa aceasta a 3-a trimitere in service nu se va rezolva problema si nu vor dori sa il inlocuieasca cu alt aparat, ma voi adresa O.P.C-ului pentru ca deja m-am saturat, aproape ca acest telefon a stat mai mult in service decat in posesia mea. Nu mai zic de incercarile de "prostire in fata" a celor de la service(Regenersis) cand am sunat in cea de-a 15-a zi de cand telefonul era in service, si imi spuneau:"Asteptati ca veti fi contactati cand telefonul va fi reparat" si ca sunt 15 zile lucratoare si nu calendaristice asa cum spune O.U.G. Nr. 174/2008.

 Sincer mi s-a luat de aceasta retea dupa 12 ani de cand sunt clientul lor si cred ca urmatorul abonament nu il voi mai incheia tot cu ei. Imi cer scuze colegilor de forum daca v-am plicitisit cu aceasta postare lunga, dar am zis sa mai fac o ultima incercare inainte de a ajunge la O.P.C.


Buna,

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata, am adresat feedback-ul tau celor vizati.

Daca ai nevoie de asistenta din partea unui consultant, te rog sa accesezi CHAT-ul Vodafone, apare pe prima pagina a site-ului www.vodafone.ro.

 

Multumesc!

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎24-06-2013
0

Re: Schimbare telefon in garantie

Sunt uimit de rapididatea acestui raspuns si multumesc pe aceasta cale Elena_M. Momentan astept sa vad ce se intampla dupa aceasta a 3-a trimitere in service(in mai putin de 2 luni de la achizitionare,din 55 de zile de la cumparare, 25 de zile le-a petrecut in service) si ulterior daca situatia nu se va rezolva astfel incat sa pot beneficia de un telefon functional in totalitate, ma voi adresa unui consultant, dar cred ca de data asta va fi un consutant/inspector O.P.C.

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎24-06-2013
0

Re: Schimbare telefon in garantie

Multumesc pentru ajutor Elena_M. Astazi am fost si am ridicat noul telefon.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-03-2016
0

Re: Schimbare telefon in garantie

Buna ziua,

 

In luna Decembrie 2015 am primit o oferta de telefoane, 3 la numar, ca atatea abonamente platesc la Vodafone, pentru fiecare numar iar la un aparat, cel pe care l-am folosit eu si anume un Vodafone Prime 6, au fost probleme de cand l-am deschis pentru prima oara, undeva in jurul datei de 15.12.2015, la inceput dungulite fine in partea superioara a display-ului, iar la inceputul lunii Ianuarie 2016, erau numai dungi de sus pana jos pe toata suprafata display-ului. La sfrasitul lunii Ianuarie, inceput de Februarie 2016 deja nu mai puteam sa urmaresc pe ecran nimic si l-am facut colet la Vodafone pentru service...Dupa o saptamana jumate de service(9 zile), primesc telefonul cu display si soft schimbat. Nu m-am bucurat mare lucru de telefon, ca am inceput sa am probleme cu microfonul(cred), trebuia efectiv sa tip cand vorbeam la telefon pentru ca persoana, cu care purtam conversatia, sa ma poata auzi, nu conta unde eram , pe strada, la serviciu... toata lumea avea impresia ca-s nebun... Pe 01.03.2016, am facut iar colet cu minunea de telefon la Vodafone, iar de 3 zile, astazi suntem in 08.03.2016, asta-i statusul aparatului meu:

Repair details
Type:ALCATEL VF895N
IMEI:356907066756590(fisa de reparatie:504741VOD)
Date of receipt(dd-mm-yyyy):02-03-2016
Place of receiptPopescu Sorin Bogdan
Buzau
Last modification of the repair status:02-03-2016
Repair status:Asteapta piese
Manifest:Multumim ca ati apelat la serviciile noastre. Pentru detalii suplimentare apelati numarul de Call Center 0372 155 300

Am sunat si la consultantii de la Vodafone si la consultantii de la Regenersis, dar dau pisica de la unii la altii, ba ca nu hotaraste unu, ba ca nu hotaraste altul, cine sa-mi schimbe telefonul, am inregistrarile convorbirilor, deoarece imi mentin ceea ce am spus si la defect ca doresc inlocuirea aparatului, in fisa de reparatie, deoarece telefonul sta mai mult in service decat la mine, iar cand este la mine este defect.

Nu mi se pare normal ca dupa un deceniu jumatate de platit la Vodafone, in care nu am avut niciodata macar o pretentie, sau sa deranjez si cand trambitez ca nu-i normal ceea ce am relatat, sunt tratat cu asemena atitudine, n-am crezut niciodata ca asta-i nivelul, dar m-am convins,  voi cei din Romania care lucrati pentru Vodafone faceti compania de ras.

Conform legilor in vigoare, am tot dreptul sa cer inlocuirea aparatului.

ORDONANŢĂ nr. 9 din 27 ianuarie 2016, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, EMITENT: GUVERNUL, PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 66 din 29 ianuarie 2016, Data Intrarii in vigoare: 28 Februarie 2016

Si mai precis: Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

Sunt in posesia telefonului de aproximativ 80 - 90 de zile dintre care pana acum telefoul a stat in service si este in service, cumulat, de aproape 20 de zile si cine stie cat va mai sta.... cel putin 15 zile sa se faca termenul limita si sa nu incepeti cu chestia aia ca sunt 15 zile lucratoare, ca iar intrati in penibil, ca eu inchid telefonul in week-end ca sa fiu conform cu voi....jalnic

Cred si sunt sigur ca o sa gasesc rezolvarea pe site-ul asta: http:// reclamatii .anpc. ro/ care si el are un inceput frumos: Va rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. Eu cosider ca am incercat, dumneavoastra....?!!!!

 

Multumesc Vodafone Romania, sunteti cei mai tari neseriosi!

Highlighted
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Schimbare telefon in garantie


@Bogdan07 a scris:

Buna ziua,

 

In luna Decembrie 2015 am primit o oferta de telefoane, 3 la numar, ca atatea abonamente platesc la Vodafone, pentru fiecare numar iar la un aparat, cel pe care l-am folosit eu si anume un Vodafone Prime 6, au fost probleme de cand l-am deschis pentru prima oara, undeva in jurul datei de 15.12.2015, la inceput dungulite fine in partea superioara a display-ului, iar la inceputul lunii Ianuarie 2016, erau numai dungi de sus pana jos pe toata suprafata display-ului. La sfrasitul lunii Ianuarie, inceput de Februarie 2016 deja nu mai puteam sa urmaresc pe ecran nimic si l-am facut colet la Vodafone pentru service...Dupa o saptamana jumate de service(9 zile), primesc telefonul cu display si soft schimbat. Nu m-am bucurat mare lucru de telefon, ca am inceput sa am probleme cu microfonul(cred), trebuia efectiv sa tip cand vorbeam la telefon pentru ca persoana, cu care purtam conversatia, sa ma poata auzi, nu conta unde eram , pe strada, la serviciu... toata lumea avea impresia ca-s nebun... Pe 01.03.2016, am facut iar colet cu minunea de telefon la Vodafone, iar de 3 zile, astazi suntem in 08.03.2016, asta-i statusul aparatului meu:

Repair details
Type: ALCATEL VF895N
IMEI: 356907066756590(fisa de reparatie:504741VOD)
Date of receipt(dd-mm-yyyy): 02-03-2016
Place of receipt Popescu Sorin Bogdan
Buzau
Last modification of the repair status: 02-03-2016
Repair status: Asteapta piese
Manifest: Multumim ca ati apelat la serviciile noastre. Pentru detalii suplimentare apelati numarul de Call Center 0372 155 300

Am sunat si la consultantii de la Vodafone si la consultantii de la Regenersis, dar dau pisica de la unii la altii, ba ca nu hotaraste unu, ba ca nu hotaraste altul, cine sa-mi schimbe telefonul, am inregistrarile convorbirilor, deoarece imi mentin ceea ce am spus si la defect ca doresc inlocuirea aparatului, in fisa de reparatie, deoarece telefonul sta mai mult in service decat la mine, iar cand este la mine este defect.

Nu mi se pare normal ca dupa un deceniu jumatate de platit la Vodafone, in care nu am avut niciodata macar o pretentie, sau sa deranjez si cand trambitez ca nu-i normal ceea ce am relatat, sunt tratat cu asemena atitudine, n-am crezut niciodata ca asta-i nivelul, dar m-am convins,  voi cei din Romania care lucrati pentru Vodafone faceti compania de ras.

Conform legilor in vigoare, am tot dreptul sa cer inlocuirea aparatului.

ORDONANŢĂ nr. 9 din 27 ianuarie 2016, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, EMITENT: GUVERNUL, PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 66 din 29 ianuarie 2016, Data Intrarii in vigoare: 28 Februarie 2016

Si mai precis: Produsele de folosinţă îndelungată defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui consumatorului contravaloarea produsului respectiv.

Sunt in posesia telefonului de aproximativ 80 - 90 de zile dintre care pana acum telefoul a stat in service si este in service, cumulat, de aproape 20 de zile si cine stie cat va mai sta.... cel putin 15 zile sa se faca termenul limita si sa nu incepeti cu chestia aia ca sunt 15 zile lucratoare, ca iar intrati in penibil, ca eu inchid telefonul in week-end ca sa fiu conform cu voi....jalnic

Cred si sunt sigur ca o sa gasesc rezolvarea pe site-ul asta: http:// reclamatii .anpc. ro/ care si el are un inceput frumos: Va rugăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. Eu cosider ca am incercat, dumneavoastra....?!!!!

 

Multumesc Vodafone Romania, sunteti cei mai tari neseriosi!


Buna!

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Vom transmite feedback-ul tau catre cei vizati. Pentru mai multe detalii, te rog sa accesezi CHAT-ul Vodafone.

 

Multumesc!