Achiziţie telefoane

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎28-11-2016
0

Xperia XZ - blocat in retea

Am achizitionat un telefon, Xperia XZ, promisiunea a fost ca vine deblocat, cand defapt este blocat in reteaua Vodafone.

Am fost la 3 sucursale Vodafone.

La prima sucursala imi spunea ca ii deblocat. Invalid

La a 2-a sucursala sistemul vedea telefonul drept sony ericcsson, 3 modele mai exact..

Iar la a 3-a sucursala, fiind cea mai mare, nu aveau acces sa deblocheze telefoanele, ca nu pot folosi aplicatia de deblocare. Serios? ..

Am cumparat telefonul sa ma folosesc de el, nu sa stau de 5 zile tot cu el in cutie..

Din cate am inteles, a 3-a sucursala a trimis un email unui service, dar a trecut ceva timp..

Cat de mult poate sa dureze sa faci rost de un cod format de 10 cifre?

 

Vodafone-ul vad ca nu e in stare sa ti-l deblocheze nici in magazin.

Orange-ul iti da o aplicatie, prin care ti-l poti debloca tu singur..

 

V-am trimis un email, iar raspunsul a fost:

"Buna ziua,

In legatura cu solicitarea dumneavoastra, am directionat situatia catre departamentul abilitat pentru verificari. Vom reveni in cel mai scurt timp de la primirea unui raspuns.

In speranta ca aceste informatii au fost in folosul dumneavoastra, va stau la dispozitie si pe viitor."

 

Nu am primit nici un raspuns, am sunat chiar si la relatii clienti, raspunsul a fost: Nu va pot ajuta.

Doream macar sa ma transfere la departamentul care ma poate ajuta.. dar nu..

Relatii clienti.. Nu a fost deloc de ajutor! Dupa ce ca dureaza pana ajungi sa vorbesti cu un operator, nici nu te poate ajuta, nu e de folos.

 

Este dat prin lege ca telefonul sa fie deblocat.

Telefonul a fost luat la liber.

 

 

IMEI: 352632082276787

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎28-11-2016
0

Re: Xperia XZ - blocat in retea

UPDATE 2

"Buna ziua,

Situatia dumneavoastra este inca in atentia departamentului abilitat pentru verificari. Veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Va multumesc si va stau la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre."

 

Pe scurt.. inca se trage de timp, pentru o chestie de maxim 5 minute.

Ce departament abilitat aveti? Ca nu ma prind..

Au trecut deja 3 zile.. de cand astept un raspuns!

Degeaba imi "sta" la dispozitie,daca nu ma poate ajuta deloc!

Au trecut 2 zile decand astept raspunsul, prin email de la service.. tot nimic.

Repet. Mi-a fost transmis ca telefonul va fi deblocat, direct la primire, nu a fost asa!

Consider insalaciune, frauda. Probabil protectia consumatorului va avea ceva de spus.

 

Chiar e nevoie sa trecem direct pe la OPC/ANPC?

Ca vad altfel nu se poate rezolva.

 

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎13-03-2013
0

Re: Xperia XZ - blocat in retea

[ Editat ]

...pai nu treci "direct pe la OPC" pentru ca ai tot incercat la ei.  Emoticon fericit

eu unul il returnam imediat sau eventual nici nu-l luam daca nu indeplinea cerintele mele.

nu inteleg insa de ce l-ai luat de la Vodafone (probabil l-ai luat pe puncte?) daca tot nu e cu abonament...de obicei preturile "la liber" sunt mai mari decat majoritatea magazinelor cunoscute...

 

P.S. cred ca-ti pierzi vremea pe aici...nu pare sa mai fie urmarita zona asta de forum de vre-un moderator...daca mai exista vreunul

 

UPDATE: pe tot forumul, in ultimele 2 luni sunt doar 2 (doi) moderatori care au mai raspuns...deci...asteapta mult si bine raspunsul Emoticon LOL

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Xperia XZ - blocat in retea


@DeMons a scris:

UPDATE 2

"Buna ziua,

Situatia dumneavoastra este inca in atentia departamentului abilitat pentru verificari. Veti primi un raspuns in cel mai scurt timp posibil.
Va multumesc si va stau la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre."

 

Pe scurt.. inca se trage de timp, pentru o chestie de maxim 5 minute.

Ce departament abilitat aveti? Ca nu ma prind..

Au trecut deja 3 zile.. de cand astept un raspuns!

Degeaba imi "sta" la dispozitie,daca nu ma poate ajuta deloc!

Au trecut 2 zile decand astept raspunsul, prin email de la service.. tot nimic.

Repet. Mi-a fost transmis ca telefonul va fi deblocat, direct la primire, nu a fost asa!

Consider insalaciune, frauda. Probabil protectia consumatorului va avea ceva de spus.

 

Chiar e nevoie sa trecem direct pe la OPC/ANPC?

Ca vad altfel nu se poate rezolva.

 


Buna,

 

Ne pare rau pentru aceasta situatie si pentru neplacerile cauzate. Daca situatia persista, te rog sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm sau prin intermediul CHAT-ului disponibil in aplicatia MyVodafone.


Multumesc!