Alţi producători

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎22-08-2012
0

Huawei G300 Ascend in garantie

Am cumparat un telefon model Huawey Ascent G300 direct de la Vodafone nou sigilat. Dupa 3 saptamani telefonul nu a mai functionat. L-am dus la service-ul autorizat Cordon Electronics SRL pentru reparatie.Mi s-a comunicat de la service ca in telefon a fost facuta o interventie neautorizata ca are componente relipite si arse si blindaje taiate si mi s-a anulat garantia. Mentionez ca in perioada ca a fost la mine in telefon nu s-a umblat. 

M-am adresat Vodafone si mi se spune ca nu se poate face nimic ca e decizia service-ului.

Se pare ca e o politica generala: Vodafone vinde un telefon stricat si apoi da vina pe client prin intermediul service-ului. 

A se vedea rubrica de la Iphone  https://forum.vodafone.ro/t5/Apple/Reparat-in-garantie-iPhone-4-la-S-C-Regenersis/td-p/4713

Postez sa stie si altii care cumpara telefoane Huawei de la Vodafone.

Multumesc pentru ajutor Vodafone.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Buna redavid,

 

 

Te rog, trimite-mi un mesaj privat care sa contina IMEI-ul telefonului tau si voi solicita colegilor de la service mai multe detalii in ceea ce priveste situatia descrisa.

 


Multumesc,
Roxana

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎22-08-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Am trimis PM.

Intre timp am sunat la service-ul Regenersis recomandat de Cordon pentru contraexpertiza.

Mi s-a spus ca ei nu fac contraexpertize pentru Huawei. 

 

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Salutare redavid,

 

Am luat legatura cu colegii mei din service, pentru lamurirea situatiei. Am sa revin cu un raspuns, in momentul in care voi afla mai multe informatii.

 

Multumesc,

Paul

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎22-08-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Am contactat direct service Cordon electronics sa ma directioneze spre alt centru autorizat pentru expertiza.

Mi-au spus sa ma adresez centrelor specificate pe garantie. Pe garantie se specifica numai Cordon Electronics.

De asemenea mi-au spus sa ma adresez producatorului. Ei sunt si reprezentantul local al ptroducatorului.

Din raspuns se vede "profesionalismul" de care dau dovada, habar n-au si nu ii intereseaza -  "profesionalism" cu care probabill mi-au stricat telefonul cand au incercat sa-l repare si acum vor sa dea vina pe mine.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

[ Editat ]

Buna redavid,

 

 

Ti-am trimis mesaj privat.

 

Astept raspunsul tau cu detaliile solicitate pentru a te putea ajuta.


Multumesc,
Roxana

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎22-08-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Am trimis mail cu detaliile solicitate inca de la ora 11:12 la adresa mentionata in mesajul privat.

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

In regula redavid,

 

 

Am primit acum email-ul trimis de tine. Voi lua legatura cu colegii din service.

 

 

Revin aici cu detalii.

Roxana

Membru de onoare
Postări: 1.125
Înregistrat: ‎29-10-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

[ Editat ]

Salutare redavid,

 

 

 Ti-am trimis mesaj privat cu imaginile primite din service. Mai jos este raspunsul oferit de colegii mei:

 

Telefonul a fost receptionat in data de 30.03.2013 iar rezolutia este "Interventie neautorizata, componente relipite / arse, blindaje taiate, pierde garantia."

 

 

Multumesc,

Roxana

Începător
Postări: 13
Înregistrat: ‎22-08-2012
0

Re: Huawei G300 Ascend in garantie

Draga Roxana,

 

Multumesc pentru raspuns,

Ai citit intr-adevar ce solicitare si am facut eu?

Pozele alea nu demonstreaza nimic.

Nu mi s-a spus care sunt componentele stricate.

Pozele arata o placa cu niste componente electronice si nici o dovada ca acea placa ar apartine telefonului meu.