Alţi producători

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
HVO
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎05-07-2012
0

Huawei P8Lite (ALE-L21)

Buna ziua,

 

Anul trecut am achizitionat un terminal Huawei P8Lite, pe care l-am trimis deja in service de doua ori pana acum pentru aceeasi problema: o pata galbena in partea dreapta a display-ului (in apropierea butoanelor). De fiecare data s-a inlocuit display-ul.

Acum vad ca problema a reaparut.

Se poate schimba terminalul (care este in garantie pana in 05.18), sau trebuie sa tot inlocuiti ecranul pana iese din garantie? Vad ca mai mult de 4-5 luni nu rezista...

 

Highlighted
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Huawei P8Lite (ALE-L21)

Buna, 

 

Poti obtine astfel de informatii doar de la colegii din service. Prin urmare, iti recomandam sa trimiti telefonul din nou in service, iar daca acestia vor constata ca este vorba de acelasi defect se poate sa iti ofere decizie de inlocuire. Prin urmare, te asteptam intr-unul dintre magazinele noastre pentru trimiterea acestui dispozitiv catre colegii avizati. 

 

Multumesc,

Madalina

HVO
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎05-07-2012
0

Re: Huawei P8Lite (ALE-L21)

Buna,

 

A trecut deja o saptamana de cand l-am lasat intr-un magazin Vodafone si inca nu a ajuns la service-ul Huawei.

 

Felicitari, Vodafone!

Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Huawei P8Lite (ALE-L21)

Buna, 

 

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

 

O zi frumoasa, 

Madalina