Alţi producători

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎03-05-2016
0

Probleme cu aplicatia You by Vodafone.

[ Editat ]

Hristos a inviat! 

In urma cu cateva minute am activat optiunea You by Vodafone (am primit mesaje de confirmare + mesaje cu BONUSul primit s.a.m.d.). 
Problema este ca nu imi merge internetul (imi apare acel G sus langa cartela, atunci cand activez datele mobile).
Am incercat sa verific cat internet am (trimitand SMS fara text la 367) dar am primit urmatorul mesaj - "Error in processing" (am incercat de  3 ori, cu o pauza de 1 minut intre prima si a doua incercare si cu o pauza de 10 minute intre a doua si a treia incercare).
Am incercat sa intru pe internet de mai multe browsere (Puffin Browser si aplicatia Internet), dar si de pe aplicatia My Vodafone, fara succes.
Mentionez ca dupa ce am activat cartela si optiunea You By Vodafone am repornit telefonul (un Nokia X Dual Sim, cartela Vodafone fiind al doilea SIM).


Ma poate ajuta cineva? Emoticon trist

P.S: Pot trimite mesaje/suna atat in retea cat si in afara retelei.

Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: Probleme cu aplicatia You by Vodafone.

Salut, FlorinDascalu!

G-ul de langa liniile de semnal reprezinta reteaua GPRS, adica 2G, o retea de internet cu o viteza foarte mica de navigare. Pentru mai multe verificari, iti recomand sa ne apelezi la *777 sau sa ne trimiti numarul de telefon impreuna cu informatiile de aici pe formularul de email -https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm, ar colegii mei te vor contacta pentru a te ajuta cu o solutie.

Multumesc,
Ana