Alţi producători

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

VONINO - Tableta MAGNET M9

Sunt unul dintre primii 100 de abonati Connex.
Saptamana trecuta, am primit si am acceptat o oferta speciala de la Vodafone, la împlinirea a 16 ani in Romania, internet +tableta Vonino Magnet M9.
Ieri, 10.94.2014, tableta a sosit acasa, prin curier.
Nici n-am apucat bine sa-i vad/simt beneficiile, pare sa fie interesanta, intr-adevar, ca dupa prima încărcare a bateriei, la deconectarea cablului de alimentare, mufa de alimentare ...s-a rupt.!!!
De-a lungul timpului, am folosit multe telefoane luate de la Vodafone, in ofertele cu abonament, dar nici unul nu a avut vreo problema de hardware.
Am auzit, de la un service gsm, ca la telefoanele smartphone, mufele de alimentare cedează cu destula usurinta. Si eu am avut o asemenea neplăcere, la un telefon achizitionat "la liber" (Zopo), dar dupa un an de folosinţă neîntreruptă.
Acum ma intreb daca cei de la service Vonino, vor remedia defecţiune "pe loc" sau măcar "in aceeasi zi" sau va trebui sa astept 15 zile sau mai mult.
Iata inca un exemplu de cum buturuga mica = o mufa de alimentare, răstoarnă carul mare = un produs cu specificaţii "de top
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: VONINO - Tableta MAGNET M9

Salut!

   Te referi la conectorul microUSB-mama,nu?

 Eu am achiziționat si o Lenovo A10-70.După 4 luni de utilizare,de către un puști,a cedat mufa microUSB.

 Cred ca,similar cazului meu,va trebui trimisa in service,se va face o evaluare,apoi ti se va comunica daca au fost încălcați termenii garantiei si suma reclamata pentru aducerea dispozitivului la conformitate.


Vodafone
Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012

Re: VONINO - Tableta MAGNET M9

Salut Ionut,

 

Despre ce vorbim noi aici ?

Nu exista nici o asemanare intre cele 2 cazuri : eu nu sunt un pusti, sunt un om in toata firea si inginer electronist, pe deasupra !

O comparatie se poate face astfel: cumperi un Mercedes, ajungi acasa, te bucuri, mai ce masina faina am...te duci la benzinarie sa-i faci plinul, dar ce sa vezi, tot combustibilul se scurge, caci rezervorul este fisurat.

Acum, vanzatorul zice: soarta...ghinion...mergi mata la service, pe banii tai, suporta reparatia pe banii tai si totul este ok., se mai intampla...credem ca pe drum spre benzinarie ai lovit o piatra si s-a spart rezervorul...noi ce putem sa stim ?

Revenind la tabletele noastre, nu mi se pare normal ca o mufa ca cea despre care vorbim, sa cedeze, nici dupa 4 luni, nici dupa 1 an si nici...niciodata.

Daca insa, pentru aceste termene, mai poti acorda circumstante atenuante producatorului cum se poate vorbi despre "respectarea garantiei", "suportarea costurilor reparatiei" la un produs nou-nout, de-abia scos din cutie si care cedeaza la prima incarcare a bateriei ?

Nu ca ar fi "normal", dar poate ar fi logic, ca vanzatorul sa spuna : domnule client, stai asa, nu te duce nicaieri, in cel mai scurt timp iti trimitem un nou produs, preluam produsul defect si vom atrage in mod serios atentia producatorilor sa modifice , adica sa imbunatateasca modul de prindere a mufei pe placa de baza, in asa fel incat ecranul sa se sparga, carcasa sa se fisureze, dar mufa sa nu se desprinda !  Emoticon trist Emoticon surprins Emoticon foarte fericit Emoticon care face cu ochiul

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012

Re: VONINO - Tableta MAGNET M9

Salut, ogeorgian2012!

Recomandarea mea este sa predai tableta in cel mai apropiat magazin Vodafone, impreuna cu certificatul de garantie si factura fiscala, iar colegii mei te vor ajuta cu trimiterea acesteia intr-un service autorizat, unde i se va efectua o expertiza tehnica.

 

Termenul de rezolvare este de 15 zile calendaristice, termen in care este inclus si transportul.

Multumesc,
Adrian
Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: VONINO - Tableta MAGNET M9

Salut Adrian, Te rog sa nu te superi pe mine, dar nu pot sa-ti multumesc pentru raspunsul tau. Asta pentru ca eu cred ca se poate incadra la categoria " e usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune..." De ce spun asta ? Recomandarea facuta s-ar fi potrivit unei situatii comune de necesitate service, adica: un produs a functionat o perioada de timp (rezonabila) si la un moment dat apare o defectiune. Recomandarea s-ar fi potrivit unei presoane care se afla in situatia de mai sus si, de exemplu nu-si mai aminteste cum trebuie procedat sau ce prevede certificatul de garantie. In cazul meu, situatia era cu totul alta. Decat un raspuns formal, de complezenta...mai bine lipsa ! Asta in conditiile in care, aici pe forum, din cate observ, nimeni nu-i obliga pe moderatori sa intervina la vreo postare: este optiunea lor sa o faca, daca considera ca au raspunsul potrivit sau pot ajuta efectiv cu ceva.

Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012

Re: VONINO - Tableta MAGNET M9

Multumiri echipei de la ofertaprintelefon_ro@vodafone.com si Service-ului Vonino !

 

care au inteles situatia speciala, solicitarea mea si in data de 14.04.2015 au rezolvat problema aparuta, cu profesionalism si promtitudine !  Emoticon fericit