Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎01-11-2018
0

Abonament nou + telefon comanda online

Buna ziua,

         Am completat formularul online pt achizitionarea unui nou abonament si telefon insa nu am primit absolut nicio confirmare pe email sau pe telefon ?  Nici macar in browser nu am vazut niciun mesaj care sa confirme aplicatia noua ? 

Cum pot afla daca s-a inregistrat aplicatia sau nu ? Multumesc.

 

 

Highlighted
Moderator
Postări: 9
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Re: Abonament nou + telefon comanda online

Buna, Andrei!

 

In maxim 2 zile lucratoare primesti un mail referitor la comanda ta.

 

In cazul in care au trecut mai mult de 2 zile, te rugam sa ne transmiti la adresa: socialmedia_ro@vodafone.com, numarul comenzii sau cnp-ul pentru a verifica iar colegii mei te vor ajuta cat mai repede posibil.

 

Raluca