Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-11-2018
0

Configurare casuta vocala

Se poate configura casuta vocala sa fie activa doar pentru anumite numere de telefon sau se poate micsora timpul pana cand casuta vocala este activata permitand celui care suna sa lase un mesaj.

 

In momentul de fata cel care suna asteapta cam 10 - 15 secunda pana se activeaza casuta vocala si poate lasa un mesaj. Se poate micsora acest timp?

 

Multumesc,

Cristian

Highlighted
Moderator
Postări: 9
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Re: Configurare casuta vocala

Buna, Cristian!

 

Daca detii un abonament Vodafone se poate efectua devierea si catre alte numere si se poate activa prin apel la  *222 sau poti sa ne transmiti numarul in cauza si cel pe care vrei sa deviezi apelurile, la adresa socialmedia_ro@vodafone.ro si te ajutam noi.

 

Pentru programarea perioadei de timp in care suna telefonul inainte de a fi deviat trebuie sa tastezi: 

* * 6 1 * Numar * * T # YES (SEND)
[unde T este timpul in intervale de 5 secunde, intre 5-30 secunde.
 
Raluca