Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-11-2018
0

Factura

Buna seara!
Doresc sa imi vad factura detaliata dar nici cum nu reusesc. Daca intru in my vodafone si deschid sumar factura imi zice ca serviciul nu este disponibil. Si am cautat sa pot sa imi activez optiunea pe e-mail,dar nici pe ea nu o gasesc. Ma puteti ajuta?
Multumesc!
Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Factura

Buna,

In urma verificarilor efectuate am observat ca ai acces de utilizator si nu de titular si din aceasta cauza nu ai acum acces la factura.

Pentru a putea face mai multe verificari avem rugamintea sa ne transmiti prin email la adresa socialmedia_ro@vodafone.com detalierea solicitarii tale impreuna cu numarul de telefon in cauza. Te rugam sa mentionezi si numele de utilizator de aici, de pe Facebook, in subiectul email-ului trimis. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Madalina