Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Fidelizare Vodafone

[ Editat ]

Cati dintre Abonatii Vodafone se simt pe deplin rasplatiti pentru fidelitatea lor catre Vodafone? Am putea sa facem un mic sondaj sa aflam, eu sincer cred ca nu foarte multi si desi sistemul de Siver, Gold si Platinum este implementat de foarta multa vreme nu am auzit pe nimeni sa se laude cu el, sau ca a beneficiat de ceva interesant de la VF.

Sunt client de mai bine de Y ani si punctele adunate la fiecare 2 ani de abia daca se vad.

Alta problema ar fi ca un Abonat existent cu vechime de X ani beneficiaza de aceleasi "Oferte" ca si un abonat nou. ceea ce nu mi se pare deloc corect. Inteleg ca abonatilor existenti la achizitionarea unui nou produs li se mai pot scadea si punctele acumulate dar la preturile telefoanelor mobile din ziua de azi punctele acumulate nu inseamna mai nimic...

In afara abonatii existenti pot avea reduceri si pana la 80% din pretul unui telefon nou pentru simplul fapt ca au vechime, fara puncte fara nimic.

Nu vreau sa trec pe alta retea, vreau doar ca VF sa rasplateasca abonatii existenti cu oferte adevarate si reale.

Voi ce ziceti? ce parere aveti? sunteti complet multumiti?

 

Reinnoim abonamente si ni se cere sa le reinnoim pe 1 an sau 2 ani, eu vreau sa-l reinnoiesc pe 10 ani, ce oferta imi poate oferi VF daca il vreau pe 10 ani? da, stiu ca suna ciudat, dar asta imi doresc de la un serviciu care il platesc regulat, oferte personalizate!

 

si ca sa fie totul excelent: primesc mesaj de la Vodafone: "Prin nameti si vreme rea si postasul mai intarzie. Suna la *224 pentru a afla detaliile ultimei facturi emise. multumim."

sun la *224, IVR-ul imi spune ca trebuie sa astept in jur de 10 secunde,  suna telefonul, apoi iar muzica, suna telefonul apoi iar muzica, iar dupa 8 minute inchid....ce inseamna asta?

o sa platesc factura cand o sa vina, oricum o platesc in fiecare luna regulat la o anumita data ca un robotel...

 

Ar trebui sa multumim ca ne-a intarziat factura? Emoticon fericit

 

Apreciati acest topic? haideti sa facem o schimbare, demonstrati ca VF merita sa-si mentina clientii!!!

Multe salutari

Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Subscriu si eu la ce zice colegu" !
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎04-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

same
Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Emoticon trist Sunt de aceeasi parere !

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

O remarca se impune,si anume faptul ca vechii abonati nici macar nu au beneficiile unui nou abonat. Unul care deschide pentru prima data usa unui store Vodafone,este tratat regeste,iar tu client de peste 10 ani ,umilit ca si cand vii la cersit .  Chiar si softul da un pret pentru contractul nou,si altul pentru prelungire.

Ne dam cu parerea,e normal ca fiecare sa poata sa se exprime,dar la cat s-a scris pe forumul acesta ,ar fi trebuit sa vina moderatorii,daca nu chiar oficialii,sa raspunda la problemele noastre.Toti hiberneaza,moderatorii se arunca sa raspun-da la intrebari de genul :Ce culoare are sigla Vodafone?,dar le evita pe cele vitale pentru noi. Traim in doua lumi paralele,care se intersecteaza o data pe luna,la plata facturii.

Highlighted
Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Nmic nou sub soare ar putea spune cineva...

Mi-amintesc ca am citit undeva ca un cetatean american si-a platit la un moment dat datoria la o banca,dar a capatat o mare nedumerire si anume zicea : nu inteleg, timp de cinci ani cat am fost dator, cand intram in banca eram salutat cu caldura, directorul adjunct isi facea timp sa ma intrebe daca am baut cafeaua, imi oferea una si faceam conversatie. Acum , cand intru, abia dca mi se mai raspunde la salut...

 

Sfătuitor
Postări: 74
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Pe mine m-a surprins ceva la Vodafone, in mod placut, trebuie sa recunosc. S-a intamplat nu cu mult timp in urma, pe la sfarsitul anului 2011.

Din nebagare de seama, am intarziat cu plata facturii. Cum este firesc acum, am primit o notificare prin sms prin care mi se atragea atentia" sa revin in normalitate". Am intrat in cel mai apropiat magazin Vodafone si am rezolvat. Spre surprinderea mea, la cateva minuteBărbat fericit dupa aceea, am primit un sms de la Vodafone, in care ce credeti ca scria: "am primit confirmarea platii, va multumim pentru achitarea facturii dvs." !Bărbat fericit

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

La din astea sunt maestri.Avand cont in my vodafone,ma anunta dupa vreo saptamana de la facturare ca ,,s-a emis factura...in valoare de....de platit pana....Foame mare ...

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Salut ginelbalut,

 

Trimite-mi un mesaj privat cu numarul tau de telefon pentru a verifica factura de care mentionezi. Imediat dupa ce fac aceasta verificare iti pot explica intreaba suma aferenta facturii.

 

Claudiu

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Salut cgusa,

 

Trimite-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon detinut, il voi verifica, iar in cazul in care contractul se afla in ultimele trei luni, incercam sa gasim o oferta favorabila.

 

Claudiu