Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Salut "cgusa",

 

Te rog sa iti activezi optiunea de mesagerie privata pentru a putea comunica.

 

Claudiu

De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

se pare ca prin programul buy back n95-ul meu valoreaza peste 300 ron, de ce nu s-a gandit VF si la asta cand abonamentul era in ultimele luni de contractare pentru a-mi schimba telefonul? nu, eu sa ma gandesc...de acum ma voi gandi de 25 de ori inainte...

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Cand vei pricepe ce am scris NOI pe forum ? Bati campii cu gratie ,constat ca epidemie in randul moderatorilor.Cred ca nefiind suficient de pregatiti la relatii clienti,v-a trecut la forum.
Membru
Postări: 49
Înregistrat: ‎03-02-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

[ Editat ]

Ma gandesc ca ar fi normal ca pentru un client cu cel putin 3 contracte pe 2 ani consecutive pe acelasi nr.sau mai multe ar fi normal sa beneficieze la o prelungire de contract la o reducere mai mare din pretul promotional al telefoanelor de la oferta (punctele se aduna foarte greu de la o factura la alta in ultimul timp),ar fi normal ca,in cazul in care clientul vechi ,care are in desfasurare sa zicem de la 3 contracte in sus pe nr. diferite,de asemenea sa beneficieze si de alte bonusuri sau facilitati fata de unul nou venit in retea,si ar fi de discutat o gramada pe tema asta.Din pacate totul se rezuma la discutii si atat,nimeni dintre moderatori nu vine in ajutorul nostru,macar sa le transmita sefilor nemultumirile noastre,pana acum n-am vazut nici o opinie a lor din punctul acesta de vedere.

De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Dear Vodafone, sper ca nu ati facut acest forum pentru a scadea numarul apelurilor de la Call Center-ul vostru. Sper ca vedeti cata lume este nemultumita, probabil parerea voastra este ca intotdeauna vor exista si abonati nemultumiti si aveti dreptate, dar macar demonstrati ca va pasa! asta daca va intereseaza...

sau poate chiar vreti ca toate plangerile si nemultumirile sa apara pe forum si peste o luna il scoateti si gata, ati scapat de ele...

Highlighted
De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

still no news, asta imi arata ca nimeni de la VF nu poate sau nu vrea sa faca nimic.

Sfătuitor
Postări: 56
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Fidelizare Vodafone

abonat vodafone solicit in mod public sa fiu scos din programul de loialitate vodafone cu toate cele 4 abonamente

codul meu de abonat este : 231708755

nu este posibil ca dupa o factura de 200 si ceva de lei sa primesc 18 puncte la factura plus 36 bonus de client gold

adica 54 de centi

daca vodafone nu imi scoate programul de loialitate de pe cont eu nu mai platesc factura

nu se poate asa ceva,e pur si simplu umilinta

la orange am primit 70 de centi pt o factura de 190 de lei

chiar nu mai prelungesc nimic la vodafone desi initial am zis ca voi prelungi eu cu compania asta nu mai vreau sa am de a face pe abonament

e pur si simplu ridicol de joc sa iti bati joc de clienti in ultimul hal

 

Forgiven,but not forgotten
De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

Si se pare ca VF nu face nimic, macar o speranta ca se lucreaza la ceva, o idee ceva, nu pot sa cred ca o Companie atat de mare nu face nimic, by the way, inca ceva foarte interesant, am participat la toate concursurile VF din ultimele 10 luni, si am participat activ, sperand ca poate poate...dar se pare ca sunt prea ghinionist...

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Fidelizare Vodafone

Salut connex,

 

Nu exista posibilitatea ca un client/cont client sa fie scos din programul de loialitate.

In acelasi timp, am verificat contul tau si doresc sa mentionez urmatorul fapt: pentru acordarea serviciului de loialitate (care se calculeaza intr-un mod exact, fiind imposibil sa se acorde mai putine puncte decat cele aferente facturii in cauza) si pentru primirea punctelor aferente programului, facturile trebuie platite in termen, fara intarzieri. De aceea, pentru factura amintita de tine, nu s-au acordat punctele aferente programului de loialitate.

 

Multumesc,

Claudiu

De-al casei
Postări: 85
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Fidelizare Vodafone

[ Editat ]

nimic nou sub soare, cred ca 1 singura data s-a intamplat in 5 ani sa nu platesc factura la timp...