Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎12-06-2014
0

Problema MMS

Buna ziua!

 

Sunt nou pe forum, iar in cazul in care postarea e facuta intr-o sectiune gresita, imi cer scuze.

N-am folosit niciodata MMS-urile. De curand Mi-am cumparat un HTC One M8 si astazi am primit un sms de la o persoana in care scria ca am primit un MMS ce poate fi vizualizat pe adresa vodafone.ro/mmsaccess, urmat de o parola. Am intrat pe site, am incercat sa fac ce scrie, dar in zadar.

Putin ajutor daca se poate.

 

Multumesc anticipat! O zi frumoasa in continuare!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Problema MMS

[ Editat ]

@ARAHTHUL a scris:

Buna ziua!

 

Sunt nou pe forum, iar in cazul in care postarea e facuta intr-o sectiune gresita, imi cer scuze.

N-am folosit niciodata MMS-urile. De curand Mi-am cumparat un HTC One M8 si astazi am primit un sms de la o persoana in care scria ca am primit un MMS ce poate fi vizualizat pe adresa vodafone.ro/mmsaccess, urmat de o parola. Am intrat pe site, am incercat sa fac ce scrie, dar in zadar.

Putin ajutor daca se poate.

 

Buna si bine ai venit in comunitate!

 

Te rog sa te asiguri de faptul ca introduci corect parola pentru a vedea MMS-ul primit. Poti vizualiza MMS-ul aici

Numele de utilizator este numarul de telefon de forma +407xxxxxxxx.

 

Pentru a putea primi corect MMS-urile pe viitor, te rog sa verifici setarile din telefonul tau. Acestea sunt:

 

Menu – Settings – Mobile Data – Access Point Names – Apasam Menu – New APN

  • Name: Vodafone MMS
  • APN: mms.vodafone.ro
  • Username: mms
  • Password: vodafone
  • MMSC: http://multimedia/servlets/mms
  • MMS Proxy: 193.230.161.231
  • MMS Port: 8080
  • APN type: mms

Apasam Menu – Save

 

De asemenea, te rog sa verifici si daca ai activata utilizarea pachetelor de date sau a datelor celulare. In cazul in care nu functioneaza, am rugamintea sa apelezi la chat pentru a primi asistenta din partea unui consultant Vodafone. Vei fi preluat imediat. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului nostru.
Chat1.jpg

Multumesc!

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎12-06-2014
0

Re: Problema MMS


@Irina a scris:

@ARAHTHUL a scris:

Buna ziua!

 

Sunt nou pe forum, iar in cazul in care postarea e facuta intr-o sectiune gresita, imi cer scuze.

N-am folosit niciodata MMS-urile. De curand Mi-am cumparat un HTC One M8 si astazi am primit un sms de la o persoana in care scria ca am primit un MMS ce poate fi vizualizat pe adresa vodafone.ro/mmsaccess, urmat de o parola. Am intrat pe site, am incercat sa fac ce scrie, dar in zadar.

Putin ajutor daca se poate.

 

Buna si bine ai venit in comunitate!

 

Te rog sa te asiguri de faptul ca introduci corect parola pentru a vedea MMS-ul primit. Poti vizualiza MMS-ul aici

Numele de utilizator este numarul de telefon de forma +407xxxxxxxx.

 

Pentru a putea primi corect MMS-urile pe viitor, te rog sa verifici setarile din telefonul tau. Acestea sunt:

 

Menu – Settings – Mobile Data – Access Point Names – Apasam Menu – New APN

  • Name: Vodafone MMS
  • APN: mms.vodafone.ro
  • Username: mms
  • Password: vodafone
  • MMSC: http://multimedia/servlets/mms
  • MMS Proxy: 193.230.161.231
  • MMS Port: 8080
  • APN type: mms

Apasam Menu – Save

 

De asemenea, te rog sa verifici si daca ai activata utilizarea pachetelor de date sau a datelor celulare. In cazul in care nu functioneaza, am rugamintea sa apelezi la chat pentru a primi asistenta din partea unui consultant Vodafone. Vei fi preluat imediat. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului nostru.
Chat1.jpg

Multumesc!


Buna ziua si multumesc pentru raspuns!

 

Am facut setarile pentru telefon precum mi s-a aratat, dar in cazul vizualizarii MMS-ului pe site, ori de cate ori as incerca sa introduc parola - ca e cea primita in urma sms-ului, ca e cea cu care ma loghez pe site -, da eroare: "Accesul nu este autorizat. Numarul de telefon sau parola este incorecta."

Am introdus parola (oricare) litera cu litera, cifra cu cifra, simbol cu simbol - nu vrea si basta!

Ce as putea face in acest caz?

 

Multumesc anticipat!

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Problema MMS


@ARAHTHUL a scris:

@Irina a scris:

@ARAHTHUL a scris:

Buna ziua!

 

Sunt nou pe forum, iar in cazul in care postarea e facuta intr-o sectiune gresita, imi cer scuze.

N-am folosit niciodata MMS-urile. De curand Mi-am cumparat un HTC One M8 si astazi am primit un sms de la o persoana in care scria ca am primit un MMS ce poate fi vizualizat pe adresa vodafone.ro/mmsaccess, urmat de o parola. Am intrat pe site, am incercat sa fac ce scrie, dar in zadar.

Putin ajutor daca se poate.

 

Buna si bine ai venit in comunitate!

 

Te rog sa te asiguri de faptul ca introduci corect parola pentru a vedea MMS-ul primit. Poti vizualiza MMS-ul aici

Numele de utilizator este numarul de telefon de forma +407xxxxxxxx.

 

Pentru a putea primi corect MMS-urile pe viitor, te rog sa verifici setarile din telefonul tau. Acestea sunt:

 

Menu – Settings – Mobile Data – Access Point Names – Apasam Menu – New APN

  • Name: Vodafone MMS
  • APN: mms.vodafone.ro
  • Username: mms
  • Password: vodafone
  • MMSC: http://multimedia/servlets/mms
  • MMS Proxy: 193.230.161.231
  • MMS Port: 8080
  • APN type: mms

Apasam Menu – Save

 

De asemenea, te rog sa verifici si daca ai activata utilizarea pachetelor de date sau a datelor celulare. In cazul in care nu functioneaza, am rugamintea sa apelezi la chat pentru a primi asistenta din partea unui consultant Vodafone. Vei fi preluat imediat. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului nostru.
Chat1.jpg

Multumesc!


Buna ziua si multumesc pentru raspuns!

 

Am facut setarile pentru telefon precum mi s-a aratat, dar in cazul vizualizarii MMS-ului pe site, ori de cate ori as incerca sa introduc parola - ca e cea primita in urma sms-ului, ca e cea cu care ma loghez pe site -, da eroare: "Accesul nu este autorizat. Numarul de telefon sau parola este incorecta."

Am introdus parola (oricare) litera cu litera, cifra cu cifra, simbol cu simbol - nu vrea si basta!

Ce as putea face in acest caz?

 

Multumesc anticipat!


Buna!

 

In vederea rezolvarii acestei solicitari, te rog sa apelezi la chat urmand pasii descrisi mai sus.

 

O zi frumoasa!