Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-08-2016
0

Re: Reativare casuta vocala

Când am sunat 333 sau 334 mă spune „Nu aveți casuța vocală.” Am folosit *100# - Contul Meu - Servicii Active - Casuta Vocala și m-a spus să folosesc **004*332# pentru a activa casuța vocală. Când am folosit acest număr, spune că e activată. Dar când sun 333 sau 334 răspunsul e la fel. Am încercat de asemenea ##002# și ##004# și ambele nu merg. Am vizitat magazinul Vodafone și nimeni la magazinul m-a putut ajuta. Am trimis un e-mail dar nu primsec un răspuns. Am încercat să folosesc chat de pe internet dar mă spune ”Lucrăm la îmbunătăţirea serviciului de chat, pentru ca experienţa ta să fie întotdeauna cea mai bună. Între timp, ne poţi contacta prin chat din aplicaţia MyVodafone sau prin e-mail.” Și pe MyVodafone, chat spune „Pregătim pentru tine serviciul de chat pe mobil care va fi disponibil în curând. Te așteptăm să revii!” Parcă nimeni vrea să mă ajute.

Numai vreau că am casuța vocală. Vă rog, ajutați-mă!

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Reativare casuta vocala


@taylorf007 a scris:

Când am sunat 333 sau 334 mă spune „Nu aveți casuța vocală.” Am folosit *100# - Contul Meu - Servicii Active - Casuta Vocala și m-a spus să folosesc **004*332# pentru a activa casuța vocală. Când am folosit acest număr, spune că e activată. Dar când sun 333 sau 334 răspunsul e la fel. Am încercat de asemenea ##002# și ##004# și ambele nu merg. Am vizitat magazinul Vodafone și nimeni la magazinul m-a putut ajuta. Am trimis un e-mail dar nu primsec un răspuns. Am încercat să folosesc chat de pe internet dar mă spune ”Lucrăm la îmbunătăţirea serviciului de chat, pentru ca experienţa ta să fie întotdeauna cea mai bună. Între timp, ne poţi contacta prin chat din aplicaţia MyVodafone sau prin e-mail.” Și pe MyVodafone, chat spune „Pregătim pentru tine serviciul de chat pe mobil care va fi disponibil în curând. Te așteptăm să revii!” Parcă nimeni vrea să mă ajute.

Numai vreau că am casuța vocală. Vă rog, ajutați-mă!


Buna,

 

Pentru activarea/dezactivarea casutei vocale este necesar sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici:

https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm si vom verifica situatia contului.

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-11-2012
0

Re: Reativare casuta vocala

Bună ziua,

 

Și eu încerc de ceva vreme să îmi reactivez căsuța vocală. Am urmat pașii furnizați prin SMS (apel la **004*332#) și deși primesc un mesaj de confirmare, căsuța vocală este în continuare inactivă.

Puteți să-mi oferiți o soluție? Mulțumesc.

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reativare casuta vocala

Buna,

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

Prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://goo.gl/Jct8aj .

Madalina