Alte servicii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎22-11-2016
0

Service Regenersis Neserios!!!

Service Regenersis Neserios!!!

 

Detin o tableta Samsung Tab 3 10.1 , care mai are garantie pana in 24 noiembrie 2016.

In luna septembrie m-am prezentat intr-un magazin Vodafone din Timisoara sa intreb de ce viata bateriei s-a scurtat atat de mult si nu mai functioneaza GPS-ul, iar angajatul foarte amabil mi-a explicat ca trebuie trimisa in service ca sa se faca verificari si cei de acolo vor remedia problemele constatate.

Zis si facut o trimit in service in 29 Septembrie 2016 si specific problemele care le intampin :

“Modulul GPS nu se mai conecteaza la sateliti, bateria tine doar 2 ore in conditii normale de functionare, tableta se blocheaza apare o imagine pixelata pe ecran si nu mai raspunde la comenzi se incalzeste f tare si ecranul licare”

Vreau sa specific ca tableta se afla intr-o stare exceptionala si am avut foarte mare grija de ea.

Peste cateva zile primesc mesaj ca tableta mea a fost reparata si sa ma prezint in magazinul unde am lasat-o pentru ca a sosit din service. Foarte entuziasmat am plecat in graba sa imi ridic tableta de la magazinul Vodafone; angajatul Vodafone din nou foarte amabil mi-a explicat ca tableta a fost reparata si mi-au inlocuit nu stiu ce conector de incarcare si au facut update de soft.

Am preluat tableta, dar acasa MARE DEZAMAGIRE!!!  Tableta se oprea din senin fie ca era in stand by sau ca era utilizata.

Am fost de buna credinta si am zis ca poate isi revine si am lasat-o la incarcat sa nu fie cumva prea descarcata bateria de se restarteaza tableta. A sosit weekend-ul am avut mai mult timp sa o testez, dar surpriza ... din pacate pentru mine NEPLACUTA, tableta se comporta la fel, se oprea din senin si daca ii schimbam pozitia din modul Landscape in modul Portret.

Cand m-am intors din delegatie bineinteles ca am facut o vizita magazinului Vodafone in 27.10.2016 ca sa trimit din nou tableta in Service. Si am insistat celor din magazinul Vodafone sa le explice ca sunt nemultumit deoarece tableta a mai fost trimisa in service cu aceeasi problema in urma cu cateva zile:

“Tableta se opreste (SHUT DOWN) singura indiferent ca este utilizata sau este in stand by (ieri s-a oprit de 17 ori). Client nemultumit si doreste inlocuirea produsului, deoarece a mai fost trimisa in service cu aceasta problema”

Deja era a doua intrare in service a tabletei cu aceleasi “simptome”... deja increderea imi este pusa la incercare de acest service REGENERSIS, si pune operatorul Vodafone intr-o lumina proasta, operator care imi este la suflet, ii folosesc serviciile inca din anul 2001 detin 2 abonamente pe numele meu si un prepaid iar pana acum nu am avut nici o problema, din contra am avut parte numai de servicii de calitate si customer service exemplar.

In data de 02.11.2016 am primit sms ca tableta a fost reparata si sa ma prezint in magazinul Vodafone.

Bineinteles ca de data asta am verificat mai in amanunt tableta in magazin si intradevar nu se mai oprea ... dar cand am ajuns acasa si am asezat-o pe birou(pe o suprafata plana), am constatat ca capacul spate era umflat Emoticon trist

Dar din pacate pentru mine aventura nu se incheie aici... am conectat tableta la incarcator deoarece nu mai avea foarta multa energie in baterie si pana sa se incarce 100% au trecut 18 ORE !!! (am lasat-o peste noapte si cand m-am intors de la munca inca incarca si era 89%)

Din nou am zis ca poate e o situatie izolata si o sa verific la urmatoarea incarcare ... dupa ce s-a incarcat nu am avut timp sa “butonez” tableta iar a doua zi gasesc tableta descarcata complet in conditiile in care a fost in stand by(o pun la incarcat si avea 0% baterie).

De data aceasta de la 0% la 100% a durat 20 de ore sa se incarce tableta... Am vrut sa elimin toate posibilitatile si cu acelasi incarcator de la tableta am incarcat telefonul meu Samsung S7 Edge de la 5% pana la 100% in 1,5ore, deci incarcatorul este bun...

Sunt foarte nemultumit de acest service si vreau inlocuirea acestui produs deoarece m-am saturat sa ma tot plimb la magazinul Vodafone sa trimit tableta in service si de 2 luni sa nu o pot folosii.

Care este strategia voastra sa tot trimit tableta in service pana cand poate ma satur eu, sau expira garantia si atunci nu mai este nevoie sa va bateti capul cu aceasta situatie?

 

Astazi 22.11.2016 am trimis din nou tableta in service cu fisa nr. 334602S

 

Daca nu se rezolva amiabil aceasta situatie sunt nevoit sa apelez la OPC deoarece eu sunt de buna credinta dar situatia in care am ajuns, sunt bataia de joc a acestui Service REGENERSIS.

Highlighted
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Service Regenersis Neserios!!!


@MarianGhiorcos a scris:

Service Regenersis Neserios!!!

 

Detin o tableta Samsung Tab 3 10.1 , care mai are garantie pana in 24 noiembrie 2016.

In luna septembrie m-am prezentat intr-un magazin Vodafone din Timisoara sa intreb de ce viata bateriei s-a scurtat atat de mult si nu mai functioneaza GPS-ul, iar angajatul foarte amabil mi-a explicat ca trebuie trimisa in service ca sa se faca verificari si cei de acolo vor remedia problemele constatate.

Zis si facut o trimit in service in 29 Septembrie 2016 si specific problemele care le intampin :

“Modulul GPS nu se mai conecteaza la sateliti, bateria tine doar 2 ore in conditii normale de functionare, tableta se blocheaza apare o imagine pixelata pe ecran si nu mai raspunde la comenzi se incalzeste f tare si ecranul licare”

Vreau sa specific ca tableta se afla intr-o stare exceptionala si am avut foarte mare grija de ea.

Peste cateva zile primesc mesaj ca tableta mea a fost reparata si sa ma prezint in magazinul unde am lasat-o pentru ca a sosit din service. Foarte entuziasmat am plecat in graba sa imi ridic tableta de la magazinul Vodafone; angajatul Vodafone din nou foarte amabil mi-a explicat ca tableta a fost reparata si mi-au inlocuit nu stiu ce conector de incarcare si au facut update de soft.

Am preluat tableta, dar acasa MARE DEZAMAGIRE!!!  Tableta se oprea din senin fie ca era in stand by sau ca era utilizata.

Am fost de buna credinta si am zis ca poate isi revine si am lasat-o la incarcat sa nu fie cumva prea descarcata bateria de se restarteaza tableta. A sosit weekend-ul am avut mai mult timp sa o testez, dar surpriza ... din pacate pentru mine NEPLACUTA, tableta se comporta la fel, se oprea din senin si daca ii schimbam pozitia din modul Landscape in modul Portret.

Cand m-am intors din delegatie bineinteles ca am facut o vizita magazinului Vodafone in 27.10.2016 ca sa trimit din nou tableta in Service. Si am insistat celor din magazinul Vodafone sa le explice ca sunt nemultumit deoarece tableta a mai fost trimisa in service cu aceeasi problema in urma cu cateva zile:

“Tableta se opreste (SHUT DOWN) singura indiferent ca este utilizata sau este in stand by (ieri s-a oprit de 17 ori). Client nemultumit si doreste inlocuirea produsului, deoarece a mai fost trimisa in service cu aceasta problema”

Deja era a doua intrare in service a tabletei cu aceleasi “simptome”... deja increderea imi este pusa la incercare de acest service REGENERSIS, si pune operatorul Vodafone intr-o lumina proasta, operator care imi este la suflet, ii folosesc serviciile inca din anul 2001 detin 2 abonamente pe numele meu si un prepaid iar pana acum nu am avut nici o problema, din contra am avut parte numai de servicii de calitate si customer service exemplar.

In data de 02.11.2016 am primit sms ca tableta a fost reparata si sa ma prezint in magazinul Vodafone.

Bineinteles ca de data asta am verificat mai in amanunt tableta in magazin si intradevar nu se mai oprea ... dar cand am ajuns acasa si am asezat-o pe birou(pe o suprafata plana), am constatat ca capacul spate era umflat Emoticon trist

Dar din pacate pentru mine aventura nu se incheie aici... am conectat tableta la incarcator deoarece nu mai avea foarta multa energie in baterie si pana sa se incarce 100% au trecut 18 ORE !!! (am lasat-o peste noapte si cand m-am intors de la munca inca incarca si era 89%)

Din nou am zis ca poate e o situatie izolata si o sa verific la urmatoarea incarcare ... dupa ce s-a incarcat nu am avut timp sa “butonez” tableta iar a doua zi gasesc tableta descarcata complet in conditiile in care a fost in stand by(o pun la incarcat si avea 0% baterie).

De data aceasta de la 0% la 100% a durat 20 de ore sa se incarce tableta... Am vrut sa elimin toate posibilitatile si cu acelasi incarcator de la tableta am incarcat telefonul meu Samsung S7 Edge de la 5% pana la 100% in 1,5ore, deci incarcatorul este bun...

Sunt foarte nemultumit de acest service si vreau inlocuirea acestui produs deoarece m-am saturat sa ma tot plimb la magazinul Vodafone sa trimit tableta in service si de 2 luni sa nu o pot folosii.

Care este strategia voastra sa tot trimit tableta in service pana cand poate ma satur eu, sau expira garantia si atunci nu mai este nevoie sa va bateti capul cu aceasta situatie?

 

Astazi 22.11.2016 am trimis din nou tableta in service cu fisa nr. 334602S

 

Daca nu se rezolva amiabil aceasta situatie sunt nevoit sa apelez la OPC deoarece eu sunt de buna credinta dar situatia in care am ajuns, sunt bataia de joc a acestui Service REGENERSIS.


Buna,

 

Ne pare sincer rau pentru situatiile intampinate si te asiguram de tot suportul nostru in vederea gasirii unei solutii favorabile. Daca situatia persista, te rog sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm sau prin intermediul CHAT-ului disponibil in aplicatia MyVodafone si vom verifica ce s-a intamplat.

 

Multumesc!