Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Încărcare factura curenta.

[ Editat ]

Pe numărul 072xxx, în luna sept S-a făcut o încărcare nejustificata de 4 E, fata TVA.In urma discuției cu un reprezentant Vodafone explicația a fost simpla și anume: un coleg noi a gresit!!!!!! Ce se întâmplă dacă eu nu mă sesizam? ????? Și ăsta este doar cea mai recentă întâmplare. La începutul anului am cerut închiderea unui abonament de internet.Mi S-a comunicat ca cei 3 ani au trecut, pot închide abonamentul, dar luna viitoare, deci am mai plătit o luna, bunnnn dar surpriza nici luna următoare nu a fost închis și uite așa am mai plătit o luna în plus .Explicația a fost aceeias; a uitat colegul sa va închidă abonamentul la net.In luna Septembrie am achiziționat de la Vodafon un tel de ultima generație cu plata ramburs.SURPRIZA domnul reprezentant Vodafone nu a avut amabilitatea sa fie atent la adresa comunicată de mine pentru expedierea telefonului și așa telefonul a ajuns în alt județ. EU personal am sunat curierul, am urmărit exprditia, și într-una final după 5 zile ( și nu 24h), Cum era procedura standard a ajuns telefonul în posesia mea.EXPLICATIA ANGAJATULUI VODAFON???? DA aceiași, S-a făcut o încurcătură nu este ceva grav, pot trimite tel la alta adresa, mă ocup personal. DUPĂ CUM AM SPUS LUCRUL ACESTA NU S-A INTAMPLAT. DRAGA CONDUCERE VODAFON, CE VĂ MAI URMA???

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Încărcare factura curenta.


@Micristina3 a scris:

Pe numărul 072xxx, în luna sept S-a făcut o încărcare nejustificata de 4 E, fata TVA.In urma discuției cu un reprezentant Vodafone explicația a fost simpla și anume: un coleg noi a gresit!!!!!! Ce se întâmplă dacă eu nu mă sesizam? ????? Și ăsta este doar cea mai recentă întâmplare. La începutul anului am cerut închiderea unui abonament de internet.Mi S-a comunicat ca cei 3 ani au trecut, pot închide abonamentul, dar luna viitoare, deci am mai plătit o luna, bunnnn dar surpriza nici luna următoare nu a fost închis și uite așa am mai plătit o luna în plus .Explicația a fost aceeias; a uitat colegul sa va închidă abonamentul la net.In luna Septembrie am achiziționat de la Vodafon un tel de ultima generație cu plata ramburs.SURPRIZA domnul reprezentant Vodafone nu a avut amabilitatea sa fie atent la adresa comunicată de mine pentru expedierea telefonului și așa telefonul a ajuns în alt județ. EU personal am sunat curierul, am urmărit exprditia, și într-una final după 5 zile ( și nu 24h), Cum era procedura standard a ajuns telefonul în posesia mea.EXPLICATIA ANGAJATULUI VODAFON???? DA aceiași, S-a făcut o încurcătură nu este ceva grav, pot trimite tel la alta adresa, mă ocup personal. DUPĂ CUM AM SPUS LUCRUL ACESTA NU S-A INTAMPLAT. DRAGA CONDUCERE VODAFON, CE VĂ MAI URMA???


Buna,

Am rugamintea sa adresezi situatia echipei de chat, noi nu mai oferim asistenta.

CHAT.jpg


Multumesc,
Alexandra