Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-01-2016
0

Abonament

Buna ziua. Am făcut o comanda de trecere cartela pe abonament, in data de 9 februarie. Urma sa primesc telefonul si contractul prin curier. Pe data de 23 februarie, abonamentul a fost activat. Când am fost contactat telefonic, am fost informat ca primesc telefonul in maxim 10 zile lucrătoare. După 3 emailuri trimise, mi s-a făcut reducere o luna la abonament, si mi s-a promis ca voi primi telefonul. Poimâine, 23 martie, mi se va emite factura. Eu telefonul nu l-am primit. In factura voi avea trecuta si rata la telefon? 0720162485 Aștept un răspuns. Mai trimiteți telefonul? Daca nu, vreau sa revin la cartela.
Moderator
Postări: 70
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: Abonament

Buna,

 

Pentru a verifica ce s-a intamplat cu aceasta comanda te rugam sa ne oferi numarul comenzii.

 

Florin

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-01-2016
0

Re: Abonament

[ Editat ]
  

Salut, 

Îți mulțiumim pentru comandă: 

Tip comanda: Am cartela Vodafone si vreau sa trec la abonament 
Pachet: Samsung Galaxy J6 Plus Negru cu Pachet 17 
Contractul va ajunge la tine prin curier, împreună cu telefonul. 
Pentru livrarea comenzii și activarea serviciilor este posibil să se solicite o plata în avans de care vei fi anunțat. Livrarea comenzii se va face în maxim 7 zile lucrătoare. 
Dacă mai sunt și alte detalii suplimentare, un reprezentant Vodafone te va contacta pe numărul de telefon furnizat. 
Pentru alte informații, te rugăm să ne trimiți un email la adresa Magazin.Online_ro@vodafone.com. 

Mulțumim, 
Echipa Vodafone

 

Care numar? Atat am primit.

  
 
Moderator
Postări: 663
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Abonament

Multumim pentru aceste informatii. Intelegem ca ai ales sa plasezi o comanda online motiv pentru care, pentru a afla mai multe informatii cu privire la aceasta, am directionat situatia aceasta catre colegii nostri.

Revenim cat mai repede posibil cu un raspuns din partea lor.

Madalina
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-01-2016
0

Re: Abonament

Nu primiti răspuns. Nici un operator nu a reușit sa afle ceva. Toți au promis ca ma suna, dar nimic. Sincer....cred ca e o bătaie de joc.
Highlighted
Moderator
Postări: 663
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Abonament

Ne pare rau pentru timpul de asteptare. Te asigur ca am directionat aceasta situatie inca de la prima noastra interactiune. Acum, intrucat nu am primit un raspuns din partea colegilor, am urgentat solicitarea ta astfel incat sa fie tratata cu prioritate.

Madalina
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-01-2016
0

Re: Abonament

Când se mai ocupa colegii de priorități?
Moderator
Postări: 205
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Abonament

Ne pare rau pentru cele intamplate. Te asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a cauta o solutie pentru situatia intampinata.

 

Elena