Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-11-2018
0

Actualizare informatii

Buna ziua tuturor!

 

Nu vreau sa fiu ranchiunos, dar chiar sunt ffffff dezamagit!

De 5 luni ma chinui sa schimb adresa de mail pe care mi se trimite factura. De 5 luni dau telefoane in fiecare luna, de 5 luni este schimbata adresa in myvodafone si de 5 luni primesc factura tot pe vechea adresa. In fiecare luna, la fiecare solicitare, fiecare operator vodafone imi spune ca s-a rezolvat. Surpriza: factura imi vine tot pe vechea adresa de mail!!!

Chiar nu stiu ce sa mai fac. Cred ca nici cand oi muri nu se va rezolva, probabil ca si atunci vechea adresa de mail va trai in continuare in sistemul informatic vodafone! Chiar nu se gaseste un IT-st capabil sa schimbe o adresa de mail in sistem?!

Nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva, dar este penibil. Si se spune ca este cea mai tare retea din Romania...

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Actualizare informatii

[ Editat ]

Buna,

Pentru a putea face mai multe verificari avem rugamintea sa ne transmiti prin e-mail la adresa socialmedia_ro@vodafone.com detalierea solicitarii tale impreuna cu numarul de telefon. Te rugam sa mentionezi si numele de utilizator de aici in subiectul e-mail-ului trimis. Iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

Madalina