Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎25-01-2012
0
Soluţie acceptată

Ajutor tehnic

Buna ziua,

Solicit si eu o explicatie, pe intelesul meu (sunt incepator), in ceea ce priveste REZOLUTIA  ecranului unui telefon.

Care este diferenta intre rezolutia de 320x480 si cea de 480x800, cum se manifesta ea "in ochii mei" ca utilizator, ce vad eu pe ecran intr-un caz si in celalalt, desi diagonala ecranului este de 4 inches?  

La PC,  la o rezolutie mai mica a monitorului,  dimensiunea pictogramelor este mai mare. Este tot la fel si la telefoanele mobile?

Multumesc anticipat.

PS1. Nu stiu daca m-am facut inteles. Cer iertare daca revin cu intrebari suplimentare.

PS2. Daca nu am postat unde trebuie rog un moderator sa corecteze acest lucru.

Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎25-01-2012
0

Re: Ajutor tehnic

Bună seara,

Probabil că întrebarea mea este prea grea, astfel încât echipei tehnice Vodafone nu i-au ajuns trei zile să gasească răspunsul la ea. Sau poate că am pus această întrebare într-un mod atât de "sofisticat", încât nu m-am făcut înţeles.

Rog totuşi un coleg de forum care are mai multe cunoştiinţe tehnice decât mine şi care a înţeles că mă refer doar la modul de afişare a informaţiilor pe ecranul unui telefon mobil la diferite rezoluţii, să-mi ofere explicaţiile necesare sau un link, ceva, unde să găsesc informaţiile dorite.

Mulţumesc pentru solicitudine.

Când eşti mic şi nu şti ceva, aminteşte-ţi să întrebi un om mare. Când eşti mare şi nu şti ceva, aminteşte-ţi de ce nu ai întrebat  când ai fost mic.    - proverb persan   

Membru cu acte în regulă
Postări: 281
Înregistrat: ‎12-01-2012

Buna nikosol,

Prin intermediul rezolutiei putem masura claritatea unei imagini digitale (masurate in pixeli).

Rezolutia in pixeli exprima dimensiunile imaginii lungime x latime, exprimate in pixeli (exemplu 320x480).