Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎30-08-2014
0

CHINUITI-VA TELEFOANELE prin service - TRANSPARENTA LIPSA

[ Editat ]

Salut comunitate.

Acum cca 2 saptamani nu puteam fi apelat de pe niciun nr. de telefon, indiferent de reta mobila/fixa. 

Toti cei care ma apelau primeau mesajul audio: "Abonatul nu este disponibil". 

Daca le dadea prin cap sa ma apeleze din nou ( imediat ) culmea - ma puteau apela !!!... 

Bun. 

Sun la asistenta tehnica Vodafone, le explic fenomenul, etc.

Onorabilii ma trimit categoric la service... 

Culmea, aflu din surse interne Vodafone ca de fapt aveau probleme cu reteaua in Dr. Taberei, Militari, etc. 

Dar nu pot adopta o atitudine specifica unei companii care se respecta, sa iti raspunda ceva de genul: "NE CEREM SCUZE. Se remediaza in cel mai scurt timp posibil...".

Cand le reprosez aspectul real al problemei, mi se replica senin: "Oricine greseste".

Poate ar trebui sa luam atitudine ferm fata de serviciile lipsite de etica - doar ne platim abonamentele pentru ceva functional si util in schimbul banilor cu care cotizam lunar. 

===

In continuare, dialogul intre subsemnatul - operator Vodafone !!!

---

Echipa Vodafone
Data: 29 august 2014, 20:01
---
19:15:46 [Mihai Stoica] Buna! Sunt Mihai Stoica. Cu ce te pot ajuta?
19:15:55 [Cornel Ionescu] Buna seara.
19:16:16 [Cornel Ionescu] Am unul din abonamente pe numarul 072xxx
19:16:54 [Cornel Ionescu] Imi puteti spune de ce cand sunt apelat intra casuta vocala/postala, in conditiile in care eu am dezactivat acest serviciu ?
19:17:18 [Mihai Stoica] Cateva momente ca sa verific daca serviciul este intradevar dezactivat.
19:17:58 [Cornel Ionescu] Acest fenomen se intampla atunci cand telefonul este complet in repauz, nu vorbesc, nu sunt pe net, etc.
19:18:19 [Mihai Stoica] Am inteles, cateva momente te rog.
19:18:59 [Cornel Ionescu] A trebuit ca numerosi clienti sa ma contacteze pe numere de rezerva / private pentru comenzi. Este pagubos
19:20:48 [Mihai Stoica] Observ faptul ca este activa casuta vocala.
19:20:54 [Mihai Stoica] O voi dezactiva in momentul de fata.
19:21:14 [Cornel Ionescu] Mesajul pe care il primeste cel care ma apeleaza este: "Momentan, clientul Vodafone nu poate fi contactat...." Va rog sa remediati aceasta neregula. Sunt in zona cu semnal full
19:21:58 [Cornel Ionescu] Nu este vorba de casuta vocala. Mesajul primit de apelant este acela care se difuzeaza atunci cand te afli in zona fara acoperire sau ai telefonul inchis
19:22:02 [Mihai Stoica] Am inteles, cartela sim a fost inlocuita recent?
19:22:24 [Cornel Ionescu] Acum cca 1 luna, pentru ca am dorit 4G
19:23:05 [Mihai Stoica] In regula, am rugamintea sa inchizi si sa repornesti telefonul.
19:23:57 [Cornel Ionescu] Mesajul primit acum de apelant este: " Numarul nu este valabil" Ce inseamna asta ???
19:24:06 [Cornel Ionescu] Voi reporni telefonul !!!
19:24:22 [Mihai Stoica] Inchide si reporneste telefonul te rog, i-am dat o resetare din sistem.
19:24:36 [Cornel Ionescu] Un moment
19:25:40 [Cornel Ionescu] OK. Am repornit telefonul
19:25:55 [Mihai Stoica] In regula, nu ar mai trebui sa fie probleme pe viitor.
19:26:43 [Cornel Ionescu] Mesaj: "Momentan clientula apelat nu poate fi contactat". Va rog remediati....
19:27:11 [Cornel Ionescu] Este frustrant. Ce se intampla ?
19:28:18 [Cornel Ionescu] Intelegeti ca cel care ma apeleaza nu are niciun revers ( sonerie ) in ureche ?
19:28:28 [Cornel Ionescu] Aude direct mesajul ?
19:29:02 [Cornel Ionescu] Ce inseamna asta "Momentan clientul nu poate fi contactat " ?
19:29:49 [Mihai Stoica] Observ ca telefonul este localizat pe retea in momentul de fata.
19:30:09 [Cornel Ionescu] Bun. Si in cazul acesta ?
19:31:51 [Mihai Stoica] Telefonul este deschis in momentul de fata?
19:32:01 [Cornel Ionescu] Bineintels
19:32:20 [Mihai Stoica] Poti incerca sa introduci cartela intr-un alt telefon te rog?
19:33:15 [Cornel Ionescu] Voi incerca
19:33:51 [Mihai Stoica] Te rog.
19:37:49 [Mihai Stoica] Ai reusit?
19:38:13 [Cornel Ionescu] Am introdus cartela in alt telefon. Pe acesta pot fi apelat.
19:38:31 [Cornel Ionescu] Voi reintroduce cartela in telefonul initial
19:38:41 [Cornel Ionescu] Va rog sa asteptati 2-3 minute
19:38:54 [Mihai Stoica] Nici o problema, astept.
19:39:19 [Mihai Stoica] Daca in continuare nu vei putea fi apelat, problema este de la telefonul pe care il utilizezi, probabil acesta pierde semnalul.
19:42:05 [Cornel Ionescu] Am introdus cartela din nou in telefonul initial. Un Samsung Galaxy S4. De ce este posibil sa piarda semnalul in conditiile in care am indicatorul de semnal la 4 linii din 5 ?
19:43:16 [Cornel Ionescu] Daca telefonul pierde semnalul, de ce eu pot apela pe oricine altcineva ?
19:45:12 [Mihai Stoica] Nu se pot efectua apeluri pe reteaua 4G, de aceea este posibil ca in momentul in care esti apelat si te afli pe reteaua 4G, pana trece pe reateaua 3G sa fie o mica intrerupere in care sa nu existe semnal, insa poate fi la fel de bine si o problema a telefonului.
19:46:25 [Cornel Ionescu] N u se pot efectua apeluri in 4G acum - este o problema temporara?
19:47:16 [Cornel Ionescu] Eu sunt in locatia actuala de cca 3 ore. Cat dureaza sa trec pe 3G ?
19:47:21 [Mihai Stoica] Nu, reteaua 4G este folosita doar pentru servicii de internet.
19:49:28 [Cornel Ionescu] Nu inteleg. Atunci daca este vorba de apel obisnuit ( voce ) de ce nu pot fi apelat ?
19:50:00 [Cornel Ionescu] Deci eu sunt apelat voce, nu internet
19:50:34 [Mihai Stoica] In mod normal nu ar trebui sa fie o problema ca folosesti reteaua 4G, decat daca exista o problema la telefon si face trecerea dintre 4G si 3G mai greu.
19:51:24 [Cornel Ionescu] Spuneti-mi de ce eu pot suna pe oricine ?
19:52:10 [Mihai Stoica] In momentul in care initiezi apelul, daca esti conectat pe reteaua 4G, se face automat trecerea pe reteaua 3G.
19:53:34 [Cornel Ionescu] La mod retea cesetare ar trebui sa am: LTE/WCDMA/GSM sau WCDMA/GSM sau numai WCDMA sau numai GSM ?
19:55:04 [Mihai Stoica] Prima varianta, cu LTE, ca sa poti folosi reteaua 4G.
19:55:33 [Cornel Ionescu] Aceasta este setarea actuala
19:56:13 [Mihai Stoica] Este in regula, iti recomanda sa mergi cu telefonul intr-un service pentru o verificare.
19:56:19 [Cornel Ionescu] Este nevoie sa fac iar cautare retele disponibile ?
19:57:43 [Cornel Ionescu] ok
19:57:47 [Cornel Ionescu] Multumesc
19:57:54 Session Disconnected
===
Echipa Vodafone
Data: 29 august 2014, 20:57
---
20:32:36 [Mihai Stoica] Buna! Sunt Mihai Stoica. Cu ce te pot ajuta?
20:33:45 [Cornel Ionescu] Revin. Persoana cu fenomenul Momentan abonatul vodafone nu este disponibil
20:34:31 [Cornel Ionescu] Abonat 072xxx
20:35:30 [Cornel Ionescu] Am format ##002# pentru dezactiva casuta. Dupa aceasta am constatat ca pot fi sunat. Nu este ciudat ?
20:35:45 [Cornel Ionescu] Eu dezactivasem casuta vocala
20:36:17 [Mihai Stoica] TI-am spus faptul ca este activata casuta vocala, daca doresti, te pot ajuta cu dezactivarea sa.
20:36:46 [Cornel Ionescu] Casuta vocala trebuia sa fie dezactivata. Eu am facut acest lucru
20:37:05 [Cornel Ionescu] OK. Am dezactivat- din nou formand ##002#
20:37:08 [Mihai Stoica] Ai apelat ##002# si ai primit mesajul ca este dezactivata?
20:37:17 [Mihai Stoica] Apeleaza numarul te rog pentru dezactivare.
20:38:05 [Cornel Ionescu] Acum, la primul apel format de pe un numar ( oarecare ) intra casuta vocala ca nu sunt disponibil. La repetarea apelului de pe acelasi numar, telefonul suna - pot fi apelat
20:39:01 [Mihai Stoica] Trebuie sa te prezinti la un service, este fie o setare din telefon, fie telefonul este defect.
20:39:42 [Cornel Ionescu] Stimate Domn,
20:40:10 [Cornel Ionescu] Acest fenomen sa mai intamplat, nu am fost la niciun servis si sa remediat din sistemul Vodafone
20:41:33 [Cornel Ionescu] Intelegeti ce va spun: de pe 074xxx ma sun pe 072xxx. La primul apel intra casuta ca nu sunt disponibil Daca ma reapelez, pot fi sunat. Ce are telefonul ? Vrea sa fie sunat odata si a doua oara nu ?
20:41:59 [Mihai Stoica] Am resetat numarul din sistem, nu ar trebui sa mai apara nici un fel de problema, pe langa acest fapt cartela functioneaza fara nici un fel de problema daca este introdusa intr-un alt telefon.
20:43:36 [Cornel Ionescu] Va rog sa testati situeatia. Sunati-ma odata - va intra casuta. Reapelati-ma imediat - va suna telefonul
20:44:05 [Cornel Ionescu] Sunati-ma la 072xxx
20:45:11 [Mihai Stoica] Acest lucru trebuie testat in service, este o problema din telefon, am verifica si eu acum acest lucru.
20:46:03 [Cornel Ionescu] Ati sunat de doua ori de pe 0732022222.
20:46:21 [Mihai Stoica] Da, insa prima oara nu am putut apela numarul respectiv.
20:46:31 [Cornel Ionescu] Prima data va intrat casuta, a doua oara la mine a sunat telefonul.
20:46:36 [Mihai Stoica] Exact.
20:47:09 [Cornel Ionescu] Vreti sa spuneti ca telefonul meu se joaca cu apelantul, odata ii respinge apelul a doua oara ii permite sa ma apeleze ?
20:48:06 [Mihai Stoica] Doresti sa testam acest lucru cu sim-ul intr-un alt telefon?
20:49:09 [Cornel Ionescu] Va rog sa dezactivati orice varianta de casuta vocala sau alt serviciu de acest gen aferent numarului de abonat 072xxx
20:49:27 [Mihai Stoica] Casuta vocala este dezactivata, insa mesajul acela nu este de la casuta vocala.
20:49:38 [Cornel Ionescu] dar de unde ?
20:49:46 [Mihai Stoica] Este mesajul automat cand te aflii intr-o zona fara semnal, ceea ce inseamna ca telefonul pierde semnalul.
20:50:40 [Cornel Ionescu] Dar mesajul este specific retelei Vodafone.
20:51:31 [Mihai Stoica] Da, este specific retelei noastre, deoarece esti clientul nostru.
20:52:32 [Cornel Ionescu] In plus, telefonul nu poate pierde semnalul pentru un apelant in secunda unu si sa isi recapete semnalul in secunda doi - cand ma reapeleaza ( ca si in cazul D-voastra de pe nr. 0372...
20:53:40 [Mihai Stoica] Cornel, ti-am explicat care este cauza aceste probleme, trebuie sa te prezinti intr-un service pentru verificari aplicate telefonului, atata timp cat cartela functioneaza pe un alt telefon fara nici un fel de problema.
20:54:08 [Cornel Ionescu] OK.
20:54:45 [Cornel Ionescu] Sper ca intr-adevar telefonul sa fie de vina. Nu mi-as dori sa fiu atat de dezamagit de calitatea serviciilor Vodafone
20:55:12 [Cornel Ionescu] O seara buna
20:55:59 [Mihai Stoica] CU siguranta este din cauza telefonului, o seara buna.
20:56:05 [Mihai Stoica] All Agents have left the conversation
===
Echipa Vodafone
Data: 30 august 2014, 09:42
---
09:11:41 [Iuliana Ilie] Buna! Sunt Iuliana Ilie. Cu ce te pot ajuta?
09:11:52 [Cornel Ionescu] Buna ziua.
09:12:08 [Iuliana Ilie] Buna Cornel
09:12:24 [Cornel Ionescu] Am un abonament RED19 pe nr. de telefon 072xxx
09:14:49 [Cornel Ionescu] Problema: orice nr. de telefon ma apeleaza primeste mesajul "Momentan clientul apelat nu poate fi contactat". Daca inchide si ma reapeleaza imediat dupa aceea, ma poate suna, telefonul meu suna si pot raspunde apelului
09:15:17 [Iuliana Ilie] Te rog sa imi permiti cateva momente sa verific
09:15:40 [Cornel Ionescu] Acest fenomen sa mai intamplat acum cca o luna, apoi totul a revenit la normal in cca o ora
09:22:11 [Iuliana Ilie] Cornel, vom face in felul urmator. Voi trimite situatia catre departamentul tehnic si revin ori eu la tine, ori colegii de la respectivul departament. E ok asa?
09:23:18 [Cornel Ionescu] Ok. Mesajul primit de cel care ma suna este mesajul care indica faptul ca nu am semnal sau am telefonul inchis.
09:23:28 [Cornel Ionescu] Totusi eu pot apela pe oricine
09:23:38 [Cornel Ionescu] Astept un raspuns. Multumesc
09:25:09 [Iuliana Ilie] Sigur.Cu dragEmoticon fericit
09:25:12 [Iuliana Ilie] O zi frumoasa iti doresc
09:26:57 [Iuliana Ilie] Spune-mi te rog, adresa la care se intampla fenomentul e Drumul Taberei nr. 98 Bl.C2, sc.C, ap.104 Sector 6 Bucuresti ?
09:30:19 [Cornel Ionescu] Da. Adresa este corecta
09:30:40 [Iuliana Ilie] In regula. Am trimis solicitarea mai departe
09:40:45 [Iuliana Ilie] All Agents have left the conversation
===
Echipa Vodafone
Data: 30 august 2014, 13:04
---
12:51:38 [Iuliana Ilie] Buna! Sunt Iuliana Ilie. Cu ce te pot ajuta?
12:52:24 [Cornel Ionescu] Buna ziua
12:52:36 [Cornel Ionescu] Sunt abonat nr. 072xxx
12:53:28 [Cornel Ionescu] Am discutat mai devreme cu D-voastra. Aseara am discutat f. mult cu colegul D-voastra Mihai Stoica.
12:54:12 [Cornel Ionescu] Am fost sfatuit sa merg cu telefonul la service pentru urmatoarea problema: cine ma apela primea mesajul: " Abonatul apelat nu este disponibil ".
12:54:32 [Cornel Ionescu] Adrea locatie la sesizarea problei mele: Dr. Taberei 98
12:55:01 [Iuliana Ilie] In regula, am trimis solicitarea catre departamentul tehnic
12:55:10 [Cornel Ionescu] Culmea. Aflu ca este/a fost de fapt o problema de retea/relee a Vodafone si nicidecum a telefonului meu.
12:55:39 [Iuliana Ilie] Problema e in sector 6, in Militari
12:55:46 [Cornel Ionescu] Am discutat cu cel putin 7 persoane in aceeasi zona ca locatie. Toti au semnalat aceeasi problema.
12:55:54 [Iuliana Ilie] E posibil sa perturbe semnalul si celor din zona
12:55:56 [Iuliana Ilie] Exact
12:56:27 [Cornel Ionescu] Acum problema sa remediat se pare. La toti ceilalti cu care am vorbit si au avut aceeasi problema acum le functioneaza telefonul.
12:57:04 [Cornel Ionescu] Si atunci - stimata Doamna - de ce colegul D-voastra ma trimite cu telefonul la service ?
12:58:00 [Cornel Ionescu] De ce nu mi se spune: este o problema de sistem/retea. Aveti rabdare, se rezolva. Nu inebuniti telefonul, nu fugiti la service...
12:58:58 [Cornel Ionescu] Vi se pare o atitudine corecta/serioasa din partea Vodafone ?
12:59:15 [Iuliana Ilie] Inteleg, toti gresim. Imi cer scuze in numele colegului respectiv
13:00:13 [Cornel Ionescu] Am fost la service doamna, la indicatia colegului D-voastra. Am pierdut 3 ore pe chat si telefon cu D-voastra. Nu este etic...
13:01:49 [Cornel Ionescu] Imi asum dreptul sa dezbat acest fenomen in mediile de profil online.
13:02:00 [Cornel Ionescu] O zi buna !
13:02:22 [Iuliana Ilie] In regula, este alegerea ta
13:02:24 [Iuliana Ilie] O zi frumoasa
13:02:34 Session Disconnected

===

Cornel I.

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: CHINUITI-VA TELEFOANELE prin service - TRANSPARENTA LIPSA

[ Editat ]

@0724061374 a scris:

Salut comunitate.

Acum cca 2 saptamani nu puteam fi apelat de pe niciun nr. de telefon, indiferent de reta mobila/fixa. 

Toti cei care ma apelau primeau mesajul audio: "Abonatul nu este disponibil". 

Daca le dadea prin cap sa ma apeleze din nou ( imediat ) culmea - ma puteau apela !!!... 

Bun. 

Sun la asistenta tehnica Vodafone, le explic fenomenul, etc.

Onorabilii ma trimit categoric la service... 

Culmea, aflu din surse interne Vodafone ca de fapt aveau probleme cu reteaua in Dr. Taberei, Militari, etc. 

Dar nu pot adopta o atitudine specifica unei companii care se respecta, sa iti raspunda ceva de genul: "NE CEREM SCUZE. Se remediaza in cel mai scurt timp posibil...".

Cand le reprosez aspectul real al problemei, mi se replica senin: "Oricine greseste".

Poate ar trebui sa luam atitudine ferm fata de serviciile lipsite de etica - doar ne platim abonamentele pentru ceva functional si util in schimbul banilor cu care cotizam lunar. 

===

In continuare, dialogul intre subsemnatul - operator Vodafone !!!

---

Echipa Vodafone
Data: 29 august 2014, 20:01
---
19:15:46 [Mihai Stoica] Buna! Sunt Mihai Stoica. Cu ce te pot ajuta?
19:15:55 [Cornel Ionescu] Buna seara.
19:16:16 [Cornel Ionescu] Am unul din abonamente pe numarul 072x
19:16:54 [Cornel Ionescu] Imi puteti spune de ce cand sunt apelat intra casuta vocala/postala, in conditiile in care eu am dezactivat acest serviciu ?
19:17:18 [Mihai Stoica] Cateva momente ca sa verific daca serviciul este intradevar dezactivat.
19:17:58 [Cornel Ionescu] Acest fenomen se intampla atunci cand telefonul este complet in repauz, nu vorbesc, nu sunt pe net, etc.
19:18:19 [Mihai Stoica] Am inteles, cateva momente te rog.
19:18:59 [Cornel Ionescu] A trebuit ca numerosi clienti sa ma contacteze pe numere de rezerva / private pentru comenzi. Este pagubos
19:20:48 [Mihai Stoica] Observ faptul ca este activa casuta vocala.
19:20:54 [Mihai Stoica] O voi dezactiva in momentul de fata.
19:21:14 [Cornel Ionescu] Mesajul pe care il primeste cel care ma apeleaza este: "Momentan, clientul Vodafone nu poate fi contactat...." Va rog sa remediati aceasta neregula. Sunt in zona cu semnal full
19:21:58 [Cornel Ionescu] Nu este vorba de casuta vocala. Mesajul primit de apelant este acela care se difuzeaza atunci cand te afli in zona fara acoperire sau ai telefonul inchis
19:22:02 [Mihai Stoica] Am inteles, cartela sim a fost inlocuita recent?
19:22:24 [Cornel Ionescu] Acum cca 1 luna, pentru ca am dorit 4G
19:23:05 [Mihai Stoica] In regula, am rugamintea sa inchizi si sa repornesti telefonul.
19:23:57 [Cornel Ionescu] Mesajul primit acum de apelant este: " Numarul nu este valabil" Ce inseamna asta ???
19:24:06 [Cornel Ionescu] Voi reporni telefonul !!!
19:24:22 [Mihai Stoica] Inchide si reporneste telefonul te rog, i-am dat o resetare din sistem.
19:24:36 [Cornel Ionescu] Un moment
19:25:40 [Cornel Ionescu] OK. Am repornit telefonul
19:25:55 [Mihai Stoica] In regula, nu ar mai trebui sa fie probleme pe viitor.
19:26:43 [Cornel Ionescu] Mesaj: "Momentan clientula apelat nu poate fi contactat". Va rog remediati....
19:27:11 [Cornel Ionescu] Este frustrant. Ce se intampla ?
19:28:18 [Cornel Ionescu] Intelegeti ca cel care ma apeleaza nu are niciun revers ( sonerie ) in ureche ?
19:28:28 [Cornel Ionescu] Aude direct mesajul ?
19:29:02 [Cornel Ionescu] Ce inseamna asta "Momentan clientul nu poate fi contactat " ?
19:29:49 [Mihai Stoica] Observ ca telefonul este localizat pe retea in momentul de fata.
19:30:09 [Cornel Ionescu] Bun. Si in cazul acesta ?
19:31:51 [Mihai Stoica] Telefonul este deschis in momentul de fata?
19:32:01 [Cornel Ionescu] Bineintels
19:32:20 [Mihai Stoica] Poti incerca sa introduci cartela intr-un alt telefon te rog?
19:33:15 [Cornel Ionescu] Voi incerca
19:33:51 [Mihai Stoica] Te rog.
19:37:49 [Mihai Stoica] Ai reusit?
19:38:13 [Cornel Ionescu] Am introdus cartela in alt telefon. Pe acesta pot fi apelat.
19:38:31 [Cornel Ionescu] Voi reintroduce cartela in telefonul initial
19:38:41 [Cornel Ionescu] Va rog sa asteptati 2-3 minute
19:38:54 [Mihai Stoica] Nici o problema, astept.
19:39:19 [Mihai Stoica] Daca in continuare nu vei putea fi apelat, problema este de la telefonul pe care il utilizezi, probabil acesta pierde semnalul.
19:42:05 [Cornel Ionescu] Am introdus cartela din nou in telefonul initial. Un Samsung Galaxy S4. De ce este posibil sa piarda semnalul in conditiile in care am indicatorul de semnal la 4 linii din 5 ?
19:43:16 [Cornel Ionescu] Daca telefonul pierde semnalul, de ce eu pot apela pe oricine altcineva ?
19:45:12 [Mihai Stoica] Nu se pot efectua apeluri pe reteaua 4G, de aceea este posibil ca in momentul in care esti apelat si te afli pe reteaua 4G, pana trece pe reateaua 3G sa fie o mica intrerupere in care sa nu existe semnal, insa poate fi la fel de bine si o problema a telefonului.
19:46:25 [Cornel Ionescu] N u se pot efectua apeluri in 4G acum - este o problema temporara?
19:47:16 [Cornel Ionescu] Eu sunt in locatia actuala de cca 3 ore. Cat dureaza sa trec pe 3G ?
19:47:21 [Mihai Stoica] Nu, reteaua 4G este folosita doar pentru servicii de internet.
19:49:28 [Cornel Ionescu] Nu inteleg. Atunci daca este vorba de apel obisnuit ( voce ) de ce nu pot fi apelat ?
19:50:00 [Cornel Ionescu] Deci eu sunt apelat voce, nu internet
19:50:34 [Mihai Stoica] In mod normal nu ar trebui sa fie o problema ca folosesti reteaua 4G, decat daca exista o problema la telefon si face trecerea dintre 4G si 3G mai greu.
19:51:24 [Cornel Ionescu] Spuneti-mi de ce eu pot suna pe oricine ?
19:52:10 [Mihai Stoica] In momentul in care initiezi apelul, daca esti conectat pe reteaua 4G, se face automat trecerea pe reteaua 3G.
19:53:34 [Cornel Ionescu] La mod retea cesetare ar trebui sa am: LTE/WCDMA/GSM sau WCDMA/GSM sau numai WCDMA sau numai GSM ?
19:55:04 [Mihai Stoica] Prima varianta, cu LTE, ca sa poti folosi reteaua 4G.
19:55:33 [Cornel Ionescu] Aceasta este setarea actuala
19:56:13 [Mihai Stoica] Este in regula, iti recomanda sa mergi cu telefonul intr-un service pentru o verificare.
19:56:19 [Cornel Ionescu] Este nevoie sa fac iar cautare retele disponibile ?
19:57:43 [Cornel Ionescu] ok
19:57:47 [Cornel Ionescu] Multumesc
19:57:54 Session Disconnected
===
Echipa Vodafone
Data: 29 august 2014, 20:57
---
20:32:36 [Mihai Stoica] Buna! Sunt Mihai Stoica. Cu ce te pot ajuta?
20:33:45 [Cornel Ionescu] Revin. Persoana cu fenomenul Momentan abonatul vodafone nu este disponibil
20:34:31 [Cornel Ionescu] Abonat 072xxx
20:35:30 [Cornel Ionescu] Am format ##002# pentru dezactiva casuta. Dupa aceasta am constatat ca pot fi sunat. Nu este ciudat ?
20:35:45 [Cornel Ionescu] Eu dezactivasem casuta vocala
20:36:17 [Mihai Stoica] TI-am spus faptul ca este activata casuta vocala, daca doresti, te pot ajuta cu dezactivarea sa.
20:36:46 [Cornel Ionescu] Casuta vocala trebuia sa fie dezactivata. Eu am facut acest lucru
20:37:05 [Cornel Ionescu] OK. Am dezactivat- din nou formand ##002#
20:37:08 [Mihai Stoica] Ai apelat ##002# si ai primit mesajul ca este dezactivata?
20:37:17 [Mihai Stoica] Apeleaza numarul te rog pentru dezactivare.
20:38:05 [Cornel Ionescu] Acum, la primul apel format de pe un numar ( oarecare ) intra casuta vocala ca nu sunt disponibil. La repetarea apelului de pe acelasi numar, telefonul suna - pot fi apelat
20:39:01 [Mihai Stoica] Trebuie sa te prezinti la un service, este fie o setare din telefon, fie telefonul este defect.
20:39:42 [Cornel Ionescu] Stimate Domn,
20:40:10 [Cornel Ionescu] Acest fenomen sa mai intamplat, nu am fost la niciun servis si sa remediat din sistemul Vodafone
20:41:33 [Cornel Ionescu] Intelegeti ce va spun: de pe 074xxx5 ma sun pe 072xxx. La primul apel intra casuta ca nu sunt disponibil Daca ma reapelez, pot fi sunat. Ce are telefonul ? Vrea sa fie sunat odata si a doua oara nu ?
20:41:59 [Mihai Stoica] Am resetat numarul din sistem, nu ar trebui sa mai apara nici un fel de problema, pe langa acest fapt cartela functioneaza fara nici un fel de problema daca este introdusa intr-un alt telefon.
20:43:36 [Cornel Ionescu] Va rog sa testati situeatia. Sunati-ma odata - va intra casuta. Reapelati-ma imediat - va suna telefonul
20:44:05 [Cornel Ionescu] Sunati-ma la 072xxx
20:45:11 [Mihai Stoica] Acest lucru trebuie testat in service, este o problema din telefon, am verifica si eu acum acest lucru.
20:46:03 [Cornel Ionescu] Ati sunat de doua ori de pe 0732022222.
20:46:21 [Mihai Stoica] Da, insa prima oara nu am putut apela numarul respectiv.
20:46:31 [Cornel Ionescu] Prima data va intrat casuta, a doua oara la mine a sunat telefonul.
20:46:36 [Mihai Stoica] Exact.
20:47:09 [Cornel Ionescu] Vreti sa spuneti ca telefonul meu se joaca cu apelantul, odata ii respinge apelul a doua oara ii permite sa ma apeleze ?
20:48:06 [Mihai Stoica] Doresti sa testam acest lucru cu sim-ul intr-un alt telefon?
20:49:09 [Cornel Ionescu] Va rog sa dezactivati orice varianta de casuta vocala sau alt serviciu de acest gen aferent numarului de abonat 0724061374
20:49:27 [Mihai Stoica] Casuta vocala este dezactivata, insa mesajul acela nu este de la casuta vocala.
20:49:38 [Cornel Ionescu] dar de unde ?
20:49:46 [Mihai Stoica] Este mesajul automat cand te aflii intr-o zona fara semnal, ceea ce inseamna ca telefonul pierde semnalul.
20:50:40 [Cornel Ionescu] Dar mesajul este specific retelei Vodafone.
20:51:31 [Mihai Stoica] Da, este specific retelei noastre, deoarece esti clientul nostru.
20:52:32 [Cornel Ionescu] In plus, telefonul nu poate pierde semnalul pentru un apelant in secunda unu si sa isi recapete semnalul in secunda doi - cand ma reapeleaza ( ca si in cazul D-voastra de pe nr. 0372...
20:53:40 [Mihai Stoica] Cornel, ti-am explicat care este cauza aceste probleme, trebuie sa te prezinti intr-un service pentru verificari aplicate telefonului, atata timp cat cartela functioneaza pe un alt telefon fara nici un fel de problema.
20:54:08 [Cornel Ionescu] OK.
20:54:45 [Cornel Ionescu] Sper ca intr-adevar telefonul sa fie de vina. Nu mi-as dori sa fiu atat de dezamagit de calitatea serviciilor Vodafone
20:55:12 [Cornel Ionescu] O seara buna
20:55:59 [Mihai Stoica] CU siguranta este din cauza telefonului, o seara buna.
20:56:05 [Mihai Stoica] All Agents have left the conversation
===
Echipa Vodafone
Data: 30 august 2014, 09:42
---
09:11:41 [Iuliana Ilie] Buna! Sunt Iuliana Ilie. Cu ce te pot ajuta?
09:11:52 [Cornel Ionescu] Buna ziua.
09:12:08 [Iuliana Ilie] Buna Cornel
09:12:24 [Cornel Ionescu] Am un abonament RED19 pe nr. de telefon 072xxx
09:14:49 [Cornel Ionescu] Problema: orice nr. de telefon ma apeleaza primeste mesajul "Momentan clientul apelat nu poate fi contactat". Daca inchide si ma reapeleaza imediat dupa aceea, ma poate suna, telefonul meu suna si pot raspunde apelului
09:15:17 [Iuliana Ilie] Te rog sa imi permiti cateva momente sa verific
09:15:40 [Cornel Ionescu] Acest fenomen sa mai intamplat acum cca o luna, apoi totul a revenit la normal in cca o ora
09:22:11 [Iuliana Ilie] Cornel, vom face in felul urmator. Voi trimite situatia catre departamentul tehnic si revin ori eu la tine, ori colegii de la respectivul departament. E ok asa?
09:23:18 [Cornel Ionescu] Ok. Mesajul primit de cel care ma suna este mesajul care indica faptul ca nu am semnal sau am telefonul inchis.
09:23:28 [Cornel Ionescu] Totusi eu pot apela pe oricine
09:23:38 [Cornel Ionescu] Astept un raspuns. Multumesc
09:25:09 [Iuliana Ilie] Sigur.Cu dragEmoticon fericit
09:25:12 [Iuliana Ilie] O zi frumoasa iti doresc
09:26:57 [Iuliana Ilie] Spune-mi te rog, adresa la care se intampla fenomentul e Drumul Taberei nr. 98 Bl.C2, sc.C, ap.104 Sector 6 Bucuresti ?
09:30:19 [Cornel Ionescu] Da. Adresa este corecta
09:30:40 [Iuliana Ilie] In regula. Am trimis solicitarea mai departe
09:40:45 [Iuliana Ilie] All Agents have left the conversation
===
Echipa Vodafone
Data: 30 august 2014, 13:04
---
12:51:38 [Iuliana Ilie] Buna! Sunt Iuliana Ilie. Cu ce te pot ajuta?
12:52:24 [Cornel Ionescu] Buna ziua
12:52:36 [Cornel Ionescu] Sunt abonat nr. 0724061374
12:53:28 [Cornel Ionescu] Am discutat mai devreme cu D-voastra. Aseara am discutat f. mult cu colegul D-voastra Mihai Stoica.
12:54:12 [Cornel Ionescu] Am fost sfatuit sa merg cu telefonul la service pentru urmatoarea problema: cine ma apela primea mesajul: " Abonatul apelat nu este disponibil ".
12:54:32 [Cornel Ionescu] Adrea locatie la sesizarea problei mele: Dr. Taberei 98
12:55:01 [Iuliana Ilie] In regula, am trimis solicitarea catre departamentul tehnic
12:55:10 [Cornel Ionescu] Culmea. Aflu ca este/a fost de fapt o problema de retea/relee a Vodafone si nicidecum a telefonului meu.
12:55:39 [Iuliana Ilie] Problema e in sector 6, in Militari
12:55:46 [Cornel Ionescu] Am discutat cu cel putin 7 persoane in aceeasi zona ca locatie. Toti au semnalat aceeasi problema.
12:55:54 [Iuliana Ilie] E posibil sa perturbe semnalul si celor din zona
12:55:56 [Iuliana Ilie] Exact
12:56:27 [Cornel Ionescu] Acum problema sa remediat se pare. La toti ceilalti cu care am vorbit si au avut aceeasi problema acum le functioneaza telefonul.
12:57:04 [Cornel Ionescu] Si atunci - stimata Doamna - de ce colegul D-voastra ma trimite cu telefonul la service ?
12:58:00 [Cornel Ionescu] De ce nu mi se spune: este o problema de sistem/retea. Aveti rabdare, se rezolva. Nu inebuniti telefonul, nu fugiti la service...
12:58:58 [Cornel Ionescu] Vi se pare o atitudine corecta/serioasa din partea Vodafone ?
12:59:15 [Iuliana Ilie] Inteleg, toti gresim. Imi cer scuze in numele colegului respectiv
13:00:13 [Cornel Ionescu] Am fost la service doamna, la indicatia colegului D-voastra. Am pierdut 3 ore pe chat si telefon cu D-voastra. Nu este etic...
13:01:49 [Cornel Ionescu] Imi asum dreptul sa dezbat acest fenomen in mediile de profil online.
13:02:00 [Cornel Ionescu] O zi buna !
13:02:22 [Iuliana Ilie] In regula, este alegerea ta
13:02:24 [Iuliana Ilie] O zi frumoasa
13:02:34 Session Disconnected

===

Cornel I.

 


Buna,

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Te asigur ca feedback-ul a fost redirectionat catre cei vizati.

Multumesc pentru intelegere!
Alexandra

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎30-08-2014
0

Re: CHINUITI-VA TELEFOANELE prin service - TRANSPARENTA LIPSA

[ Editat ]

Imi pare rau, dar atitudinea Vodafone este lamentabila.
Acum am o alta problema cu sistemul Vodafone, pe care o voi expune pe "tapet".
Voi merge din nou la Service.
Daca din nou va fi vina Vodafone, voi sesiza Protectia Consumatorului. In plus, pierderea datelor/fluxului informational din telefon - fenomen ce sa intampla la testarea in service - este o paguba semnificativa ( informatia este viata afacerii ).
Deocamdata, initiez deja o Petitie Online catre Protectia Consumatorului, pentru bataia de joc de la incidentul precedent.
---
Cornel IONESCU - Director Executiv
SC TOTAL MEDIA & PRINT SRL
Mobil: 0724xxx « preferabil
Mobil: 074xxx