Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-06-2018
0

Cartela expirata

Buna,e posibil sa-mi fi expirat cartela,nu mai am semnal deloc pe ea de cateva zile. Mai sunt sanse de recuperare a numarului? Precizez ca doar de cateva zile am aceasta problema,dar nu am primit nici un mesaj inainte in care sa fiu informata ca, cartela va expira daca nu reincarc.Multumesc.
Moderator
Postări: 62
Înregistrat: ‎18-06-2018
0

Re: Cartela expirata

Buna,IoanaZ!

 

Poti verifica in orice moment data de expirare a cartelei prin apel la *123# in perioada de gratie. In situatia de fata, iti recomandam sa ne contactezi la *222, cel mai probabil va fi nevoie sa platesti o taxa de 4 euro pentru recuperarea numarului.

 

Multumesc,

Roxana

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎15-11-2013
0

Re: Cartela expirata

Si cu cine sa vb. la *222? Andreea face monolog. MAi bine scoateti prostia aia de meniu, sau ii lasati clientului si varianta sa solicite un operator. NU e normal sa pierdem timpul si sa consumam resursele telefonului cu Andreea. Mai sunt si alte probleme in afara de cele comune din meniul robotului. 

 

Sabina GRI
Highlighted
Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Cartela expirata

Multumim pentru feedback, georgi1987! In situatia in care doresti, poti lua legatura cu noi si in scris. Poti alege fie sa ne trimiti un mesaj privat pe pagina noastra de Facebook, fie poti completa formularul de suport de aici; https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm

Multumim pentru mesaj,
Madalina