Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎07-12-2018
0

Re: Comanda Online

se pare ca sunt tot felul de probleme cu comenzile online la vodafone.

am facut o comanda online in 16.11.2018, cu protare de numar. am primit un mail de confirmare in care se spunea ca voi fi contactat pentru detalii si documentele necesare.in afara faptului ca am fost contactat doar odata la 3-4 zile prin email pentru diferitele acte de care a fost nevoie, in momentul in care s-a ajuns la plata garantiei si a produselor cumparate mi s-a trimis un link care a fost nefunctional. dupa alte doua saptamani de incercare de reparare a link-ului s-a ajuns la concluzia ca nu se paote face nimic si trebuie sa inchida comanda. insa produsele fiind inca disponibile cu aceeasi oferta sa pun o a doua comanda.

am pus si a doua comanda in 29.11.2018 la care am primit doar un mail in care mesajul de inceput a fost diferit . nu mai urma sa ma contacteze cineva ci trebuia sa trimit documentele necesare in 48 de ore sau se anula automat comanda. Eu nu am observat acest lucru decat 4 zile dupa ce am pus comanda deci am considerat ca si acea comanda a fost anulata.

spre surprinderea mea insa a 5-a zi am primit sms de la furnizorul la care eram cum ca protarea numarului a fost aprobata iar 24 de ore mai tarziu am ramas complet fara retea. 

de 4 zile incerc intr-una sa rezovl problema insa de ori cate ori as suna la relatii cu clientii, toata lumea imi da aceeasi poveste. trimit o sesizare si o urgentare si voi reveni cu un raspuns. nimeni nu mai revine cu nici un raspuns.

cu chiu cu vai am reusit de unul din operatori sa aflu ca pot pune in fucntiune macar numarul, daca ma duc la un magazin si imi iau o cartela blank fara numar fara credit. am facut si asta. dupa 3 noi incercari de a suna la relatii cu clientii, am reusit in sfarsit sa dau de cineva care a spus ca nu e problema sa ii dau seria simului si in 15 minute voi avea nuamrul pus pe simul respectiv.

supriza inca nimic desi au trecut deja mai bine de 2 ore. am tot oprit si pronit telefonul, am cautat retele, nu se poate conecta la nimic.

concluzia.

am un abonament activ de 45 euro, numarul este activ dar nu pot il pot folosi pentru ca nici simul pe care a fost portat numarul nu l-am primit si se pare ca nici nu reuseste nimeni sa mute nuamrul pe un alt sim, produsele comandate nu le-am primit si nici stie nimeni sa imi spuna daca si cand le voi primi desi am vorbit cred cu jumatate din operatorii de la relatii cu clientii.

in concluzie a fost cea mai proasta decizie luata vreodata de a incarca sa trec la vodafone.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎07-12-2018
0

Re: Comanda Online

am reusit sa rezolv sa pot folosi numarul macar.

dar este foarte interesant cum peste doua zile deja mi se elibereaza prima factura, insa eu habar nu am cand se va rezolva sa si primesc ceea ce am comandat...

de fapt singurul motiv pentru care am facut un abonament de 45 de euro a fost fix pentru oferta completa nu doar pentru ca doream eu neaparat sa platesc la vodafone 45 de euro in fiecare luna...

totul merge foarte greu si foarte confuz, ati portat numarul si ati activat abonamentul iar de restul .. nici nu va mai intereseaza.