Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-12-2017
0

Cost suplimentar

Buna seara,
Am o problema: Am fost plecată in Ucraina pentru o zi și am avut datele mobile deschise iar astăzi am fost anunțată ca am un cost suplimentar de aproximativ 11000 de euro. Am primit notificare când am avut deja 700 de euro iar astazi, după alta actualizare, au ajuns la valoarea de 11000 de euro. In luna martie m-au sunat in legătura cu limita de cost suplimentar și am anulat-o crezând ca e vorba de limita de 50 de euro. Azi mi-au spus de fapt ca e limita de 50-500 de euro și implicit am anulat-o și pe cea de 500 de euro. Ce pot face in acest caz?
Highlighted
Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Cost suplimentar

Buna, Lenuta!

Am dori sa verificam si noi aceasta situatie si prin urmare, iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti sa ne scrii un mesaj privat pe pagina de Facebook, ne poti apela la *222 sau ne poti oferi mai multe detalii direct aici: https://goo.gl/Jct8aj .

Numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice. Prin urmare, din aceasta cauza ti-am recomandat sa ne scrii in privat.

O zi frumoasa iti dorim, Lenuta!