Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-09-2017
0

DE NEINTELES

M-am lovit de aceasta problema: Apelez o persoana din Anglia pe numarul persoanei respective, inchei apelul, dupa care cand persoana respectiva ma apeleaza de pe telefonul cu numarul respectiv mie imi apar aleatoriu numere de Romania in locul numarului respectiv.

Cine ma poate ajuta cu un raspuns?

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: DE NEINTELES

Buna, 

 

Se poate sa fie vorba despre o problema tehnica a directionarii apelurilor catre reteaua noastra. Pentru a putea verifica aceasta situatie, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

Nu avem posibilitatea de a verifica aici intrucat, pentru a putea vedea despre ce este vorba, e necesar sa ne oferi numarul de telefon iar, numerele de telefon si datele personale inregistrate pe contul tau reprezinta informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,

Madalina 

 

 

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-01-2016
0

Re: DE NEINTELES

La categoria - DE  NEINTELES 

 

 

Am in termen de solutionare o contestatie pe un cost suplimentar considerat de mine suspect, pe doua dintre numerele aferente contului meu, de 13GB fiecare. Avand in vedere ca din desfasurator apar sesiuni de trafic date de 500Mb sau chiar 1Gb la ore gen 5:02 AM sau 6:02 AM si drept urmare am solicitat in scris sa mi se comunice aplicatia sau site care a generat asemenea consum la aceste ore (raspunsul a fost gen "...anumite telefoane is fac update de aplicatii bla bla bla ..." nu exista update mai mari de cativa Mb si alea in cazuri exceptionale ca sa nu mai mentionez ca sunt oprite update din setarile telefonului si se pot face doar cand wifi e activat). urmatorul raspuns a spus ceva de gen ca legea comunicatiilor interzice inregistrarea continutului conversatiilor .... etc .... unde am solicitat eu continut .... nu stiu .... unde este vorba de comunicare intre 2 sau mai multe parti .... iar nu stiu .... e vorba de legea care prevede faptul ca furnizorii de servicii de date au oblogatia legala sa stocheze si sa pastreze timp de 6 luni toate sesiunile de trafic de date si sa le puna la dispozitia organelor atunci cand se solicita, in baza unei hotarari judecatoresti .... 

Nu mai spun faptul ca in luna cu depasirile pe unul dintre numere am avut bonus de 30Gb plus cei 7Gb inclusi in abonament la care se adauga depasire de 13GB ...... pe bune ce ar fi trebuit sa fac sa am asemenea trafic ????

Iar pe celalalt numar pe langa cei 10 Gb inclusi am mai depasit cu aceeasi cifra 13Gb (suspect nu? sa faci depasire de fix aceleasi cantitati de date) desi in tot istoricul de client, pe nici un nr nu am avut depasiri si m-am incadrat mereu atat eu cat si restul utilizatorilor aferenti contului meu.

 

 

Trecand peste toate aceastea, de cand am facut contestatia initiala au trecut vreo 3 luni, timp in care am platit bineinteles facturile curente pe toate nr de telefon aferente contului, lasand suma in discutie pentru a fi solutionata. Mentionez ca in fiecare contestatie am specificat faptul ca acea suma ramane de plata pana la dovada incontestabila ca este intr-adevar de platit. In aceasta luna, dupa ce am platit celelalte sume conform facturii emise pe septembrie, la cateva zile dupa efectuarea platii, ma trezesc ieri dimineata cu toate telefoanele restrictionate (asta avand in vedere ca este specificat in ctr ca sumele subiect al unor contestatii nu sunt declarate scadente la plata) si cand am incercat sa vb cu operatori la Rel. Clienti dintr-un magazin partener Vodafone, mi s-a comunicat ca voii fi contactat imediat pe nr meu de contact (inca astept acel "imediat" la cca 24 ore Emoticon foarte fericit ). Dupa cca 90 de minute de stat aiurea in tramvai si fara posibilitatea de a anunta clientii mei (ca am si eu o profesie care depinde de telefon, internet pe mobil si masina - resurse care imi erau blocate in acea zi de situatia cu Vodafone) de situatia mea si ca voi sari ceva intalniri, am ales sa platesc acea suma, pentru a debloca toate telefoanele si urmand sa rezolv ulterior rambursarea sumei nedatorate si achitate, daca se dovedeste a fi asa. Surpriza insa!!! Dupa cca 5 ore de la confirmare platii de catre robotul Andreea dar si pe portalul Vodafone.ro de la birou, inca nu aveam acces voce sau date pe nici un telefon. Revin la acelasi partener Vodafone si dupa cateva convorbiri in centrala am acces voce pe numerele mele, dar alta surpriza .... pe niciunul nu am date. S-a revenit cu telefoane pana in jurul orei 19 si situatia a ramas neschimbata pana in acest moment cand scriu, cand iarasi astept sa fiu contactat (in termen de maxim 1-3 minute conform celor de la Rel. Clienti - au trecut deja 35min) sa imi fie solutionata macar aceasta problema tehnica simpla.

 

Am trimise mail-uri cu solicitari, am sunat, au sunat cei de la partener Vodafone si inca mai suna ..... sriu acum aici pe forum, sincer nu mai stiu ce alte solutii sa adopt pentru a pastra aceasta situatia in zona rezolvarii pe cale amiabila intre parti. Tot ce imi ramane sa fac daca nu se rezovla nicicum convenabil nici astazi, este sa declar toate contractele in afara perioadei contractuale sau chiar nule datorita incalcarii unor clauze contractuale de catre Vodafone Romania si sa merg la organele competente a solutiona aceasta situatie. Timp in care sunt privat de numerele mele, timp in care trebuie sa caut si sa gasesc alte oferte satisfacatoare si sa portez totul in alta retea. Asta daca nu voi intampina greutati si la portare datorita a te miri ce alte pb tehnice. Timp in care eu imi neglijez clientii si pot pierde contracte din cauza "neseriozitatii" ca sunt indisponibil pe telefon sau nu pot anunta ca intarzii sau reprogrmez anumite intalniri. 

 

Profund dezamagit dupa mai bine de 10 ani in retea si statutul de client "Titanium" cu 4 numere pe cont .... doar niste titulaturi goale de continut se pare .... 

 

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: DE NEINTELES

Buna, 

 

Te rog sa imi trimit un mesaj privat cu numarul de telefon pentru a verifica aceasta situatie. 

Nu putem face mai multe verificari aici pentru ca avem nevoie de un numar de telefon, iar numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,
Madalina