Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎28-05-2012
0

Incalcare contract

Cine poate obliga Vodafone si magazinul Arsis si partenerii lor sa respecte un contract incheiat cu un abonat?

Am telefonul in service de 30 de zile, timp in care a fost trimis in service de 3 ori consecutiv. De fiecare data a revenit cu un nou defent. Piesele pe care le-au schimbat au fost inlocuite cu unele folosite/vechi. Vodafone ssoune ca nu este treaba lui. Am mers in magazin sa rezolv problema amiabil. M-au trimis la ANPC, la service si m-au dat afara din magazin.

Atata vreme cat am contract cu Vodafone nu am nicio treaba cu service-ul. Mi-au dat niste nr. false de telefon.

Nu mai precizez si ca Vodafone mi-a  blocat accesul la serviciul clienti. Daca pierdeam abonamentul cum il blocam pentru a nu fi folosit?

Cui sa ma adresez ca acest operator SA RESPECTE prevederile LEGII 449/2003 si TERMENII CONTRACTUALI?

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Incalcare contract


@MAry73 a scris:

Cine poate obliga Vodafone si magazinul Arsis si partenerii lor sa respecte un contract incheiat cu un abonat?

Am telefonul in service de 30 de zile, timp in care a fost trimis in service de 3 ori consecutiv. De fiecare data a revenit cu un nou defent. Piesele pe care le-au schimbat au fost inlocuite cu unele folosite/vechi. Vodafone ssoune ca nu este treaba lui. Am mers in magazin sa rezolv problema amiabil. M-au trimis la ANPC, la service si m-au dat afara din magazin.

Atata vreme cat am contract cu Vodafone nu am nicio treaba cu service-ul. Mi-au dat niste nr. false de telefon.

Nu mai precizez si ca Vodafone mi-a  blocat accesul la serviciul clienti. Daca pierdeam abonamentul cum il blocam pentru a nu fi folosit?

Cui sa ma adresez ca acest operator SA RESPECTE prevederile LEGII 449/2003 si TERMENII CONTRACTUALI?


Buna,

Adreseaza, te rog, situatia catre echipa de chat.

 

chat2.jpg

Multumesc pentru intelegere,
Alexandra