Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Colaborator debutant
Postări: 52
Înregistrat: ‎07-08-2013
0

Intrebare

Salutari! se poate debloca un iPhone daca e codat in iCloud? Mentionez ca mi s-a furat telefonul, este offline si codat in iCloud..poate fi folosit? Am depus plangere la politie, au spus ca o sa trimita cererea la Mangalia..(Mi s-a intamplat la mare).Multumesc! A avut cineva d-face cu cei de la asigurarile de la Marsh? Am sanse sa mi se rezolve si sa-mi dea alt telefon?Multumesc!

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Intrebare


@TuDy23 a scris:

Salutari! se poate debloca un iPhone daca e codat in iCloud? Mentionez ca mi s-a furat telefonul, este offline si codat in iCloud..poate fi folosit? Am depus plangere la politie, au spus ca o sa trimita cererea la Mangalia..(Mi s-a intamplat la mare).Multumesc! A avut cineva d-face cu cei de la asigurarile de la Marsh? Am sanse sa mi se rezolve si sa-mi dea alt telefon?Multumesc!


Buna,

       Imi pare rau pentru situatia intampinata! Poti apela asiguratorul pentru mai multe detalii. Mai jos iti ofer numarul de contact impreuna cu programul lor de functionare. 

Marsh

  • Program: Luni - Vineri: 09.00-18.00
  • Numere de telefon: 021.380.85.00 sau 0372.744.872

    O zi frumoasa!
    Catalina
Colaborator debutant
Postări: 52
Înregistrat: ‎07-08-2013
0

Re: Intrebare

Multumesc pentru raspuns! Numai ca nu reusesc sa dau de ei. Pe nici un numar. Prima data suna ocupat, acum cand imi suna, mi se intrerupe convorbirea.Asa proaste conexiuni sa aibe cei de la Marsh?!Multumesc!

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015
0

Re: Intrebare

[ Editat ]

@TuDy23 a scris:

Multumesc pentru raspuns! Numai ca nu reusesc sa dau de ei. Pe nici un numar. Prima data suna ocupat, acum cand imi suna, mi se intrerupe convorbirea.Asa proaste conexiuni sa aibe cei de la Marsh?!Multumesc!


Numerele sunt de la Call Center. Este posibil ca toti operatorii sa fie ocupati. Te rog sa reincerci. Le poti trimite si un e-mail pe adresa client.vodafone@marsh.com 

Multumesc!

Colaborator debutant
Postări: 52
Înregistrat: ‎07-08-2013
0

Re: Intrebare

Revin cu noi informatii..Am sunat la cei de la Marsh, respectiv firma de asigurari, si mi-au spus ca eu am o polita activa pe contul meu, dar pentru un terminal mai vechi. Si i-am intrebat pe cei de la Vodafone, daca tot platesc 5 euro pe luna, pentru ce nu pot beneficia de aceasta asigurare? Operatorul care mi-a facut prelungirea de abonament, nu mi-a comunicat faptul ca la vremea respectiva, nu mai era oferta inclusa in abonament cu asigurarea..Ca eu trebuia sa ma duc intr-un magazin sa prelungesc polita. Mama dupa ce am luat telefonul, s-a dus sa se intereseze vis-a-vis de chestia asta, si cei de la Vodafone i-au spus ca sa stea linistita ca este asigurarea inclusa. Si pana la urma urmei, cine este vinovat si eu ce trebuie sa fac? Exista vre-un temei legal?Am fost astazi intr-un magazin Vodafone din Afi si am vorbit cu un coleg de-al dvs. A trimis   o adresa catre cei de la asigurari sa-i intrebe daca, desi in baza de date a Vodafone apar cu terminalul nou luat la prelungire, daca polita veche este valabila si acum.Mi se pare ca sunt plimbat de la Ana la Caiafa pentru ce?! Sunt client fidel, platitor, nu intarzii cu plata..Am abonament la ei de 50 euro, nu este o suma de neglijat..platesc 230 lei pe luna, si am pretentii ca serviicile sa fie pe masura.nu am apelat pana acum la asigurare, de fapt nici nu aveam nevoie daca nu se intampla chestia asta cu furatul.As dori sa iau legatura cu un superior de la Vodafone ca sa pot si eu sa aflu de ce nu mi s-a emis o noua polita si de ce nu mi s-a specificat la prelungire cum trebuie sa procedez cu un nou terminal.Multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Intrebare


@TuDy23 a scris:

Revin cu noi informatii..Am sunat la cei de la Marsh, respectiv firma de asigurari, si mi-au spus ca eu am o polita activa pe contul meu, dar pentru un terminal mai vechi. Si i-am intrebat pe cei de la Vodafone, daca tot platesc 5 euro pe luna, pentru ce nu pot beneficia de aceasta asigurare? Operatorul care mi-a facut prelungirea de abonament, nu mi-a comunicat faptul ca la vremea respectiva, nu mai era oferta inclusa in abonament cu asigurarea..Ca eu trebuia sa ma duc intr-un magazin sa prelungesc polita. Mama dupa ce am luat telefonul, s-a dus sa se intereseze vis-a-vis de chestia asta, si cei de la Vodafone i-au spus ca sa stea linistita ca este asigurarea inclusa. Si pana la urma urmei, cine este vinovat si eu ce trebuie sa fac? Exista vre-un temei legal?Am fost astazi intr-un magazin Vodafone din Afi si am vorbit cu un coleg de-al dvs. A trimis   o adresa catre cei de la asigurari sa-i intrebe daca, desi in baza de date a Vodafone apar cu terminalul nou luat la prelungire, daca polita veche este valabila si acum.Mi se pare ca sunt plimbat de la Ana la Caiafa pentru ce?! Sunt client fidel, platitor, nu intarzii cu plata..Am abonament la ei de 50 euro, nu este o suma de neglijat..platesc 230 lei pe luna, si am pretentii ca serviicile sa fie pe masura.nu am apelat pana acum la asigurare, de fapt nici nu aveam nevoie daca nu se intampla chestia asta cu furatul.As dori sa iau legatura cu un superior de la Vodafone ca sa pot si eu sa aflu de ce nu mi s-a emis o noua polita si de ce nu mi s-a specificat la prelungire cum trebuie sa procedez cu un nou terminal.Multumesc!


Buna,

 

Adreseaza, te rog, situatia catre echipa de chat.

 

CHAT.jpg

 

Multumesc pentru intelegere!

Highlighted
Colaborator debutant
Postări: 52
Înregistrat: ‎07-08-2013
0

Re: Intrebare

Multumesc! Asta am facut, chiar de la amiaza, am vorbit cu o colega de-a dvs, si mi-a transmis ca va inainta cererea mea catre un superior pentru a fi analizata. O sa se asculte si convorbirea cu cel care s-a ocupat de prelungire si o sa vad ce iese. Sper ca Vodafone sa isi respecte blazonul si sa-si respecte si clientii fideli si sa rezolve intr-un fel sau altul situatia, deoarece nu imi convine unde s-a ajuns. Sper ca pe viitor colegii dvs sa fie mai atenti si sa nu mai piarda pe drum informatiile necesare. Multumesc!