Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Colaborator debutant
Postări: 52
Înregistrat: ‎07-08-2013
0

Lamurire

Buna seara! Acum 2 seri am vorbit prin intermediul chat-ului online si telefonic cu un operator Vodafone, vis-a-vis de prelungirea contractuala. El mi-a spus ca atunci cand se deblocheaza contul, poti face oricand prelungire de abonament, nu neaparat in proximitatea datei minime de prelungire. Mi-a spus ca nu poate face el deblocarea, fiind o ora la care sefii nu mai erau, si mi-a spus sa revin a doua zi. Zis si facut. Numai ca o colega cu care am dialogat, mi-a spus ca nu se poate prelungi oricand abonamentul, ci doar din luna Februarie minim, deoarece s-a achizitionat un terminal pe contul respectiv. S-a cerut o exceptie, avand in vedere faptul ca mama, care este titularul abonamentului, urmeaza sa plece din Bucuresti, si vrea sa-mi ia cadou un telefon, respectiv incepand cu data de 3.II.2015.Chestia e ca, nu suntem pe deplin lamuriti de aceasta chestie.Acum 2 saptamani, la fel, am dialogat cu un operator online, si la fel, mi-a spus ca oricand, dupa ce se face exceptia, pot sa comand oricand, inclusiv de pe site. Pana la urma, cum e treaba? Ca sunt in ceata rau de tot..Sunt pareri diferite si nu stiu pe cine si ce sa mai cred.Multumesc!

Highlighted
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Lamurire

[ Editat ]

  Mai mergi odată pe Chat online,iar un coleg,cu o a treia părere,te va lămuri. Emoticon foarte fericit

  


Vodafone