Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-06-2013
0

MMS nu functioneaza

Salut! Am un Samsung Galaxy S3 LTE cu firmare de germania si, dupa cum spune si titlul, MMS-ul nu functioneaza. Cand intru pe pagina mea de vodafone, scrie ca acesta este activat, dar cand incerc sa trimit un MMS, telefonul spune "service not activated on network".

Am o cartela prepay, iar in setarile de la apn am asa:

Vodafone live pre(internetul merge bine) si vodafone mms pre. Setarile acestuia sunt:

Name: Vodafone MMS PRE

APN: mms.pre.vodafone.ro

Proxy: not set

Port: not set

username: mms

password: vodafone

server: not set

MMSC: http://multimedia/servlets/mms

MMS proxy:193.230.161.231

MMS port: 8080

MMC: 226

MNC: 01

Authentification type: not set

APN type: mms

APN protocol(care nu poate fi modificat): IPv4

Enable/disable APN (nu poate fi modificat) : APN enabled

Bearer: unspecified

 

 

Am cumva o problema din cauza faptului ca port-ul de la vf live pre este acelasi cu port-ul mms de la vf mms pro?

Highlighted
Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: MMS nu functioneaza

Salutare Bogdan099,

 

Imi poti trimite un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru verificari?

 

Multumesc,

Paul

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: MMS nu functioneaza

Salutare Bogdan,

 

Am rugamintea sa modifici APN-ul, astfel incat sa scoti cuvanul "pre". Noul APN trebuie sa fie scris asa mms.vodafone.ro. De asemenea, am sa te rog sa efectuezi si o oprire si repornire a telefonului tau.

 

Multumesc,

Paul

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎22-03-2015
0

Re: MMS nu functioneaza

Buna ziua,

Am un Samsung Galaxy Trend  GT - S 7560  iar  MMS-ul nu functioneaza.

Am intrat in contul meu pe My Vodafone  unde imi apare ca serviciul MMS este activat , dar cand incerc sa trimit un MMS,  nu se intampla nimic.

Care ar fi cauza?

Membru de onoare
Postări: 803
Înregistrat: ‎03-04-2012
0

Re: MMS nu functioneaza

Salut, getix16!

 

Pentru a primi informatiile necesare cu privire la situatia intampinata, te rog sa accesezi site-ul Vodafone si sa selectezi optiunea de a intra in legatura cu un operator, prin serviciul Chat online.

 

Chat online.JPG

Multumesc,
Adrian