Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-12-2018
0

Mail/mesaj confirmare comanda

Am facut o comanda de pe acest cont pentru un telefon cu numar nou si n-am primit "confirmarea". Iar in aplicatia MyVodafone am gasit istoricul comenzilor si in acea sectiune imi apare comanda dar pe alt nume si pe abonamentul meu vechi mentionez ca am dat informatiile pe care ar trebui sa fie comanda, va rog frumos sa ma ajutati cat de repede puteti.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-12-2018
0

Re: Mail/mesaj confirmare comanda

Mai mentionez ca am trimis mesaj la 3-4 adrese de e-mail, pe facebook si unui moderator din echipa dvs.

Moderator
Postări: 172
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Mail/mesaj confirmare comanda

Buna!

 

Ai reusit sa clarifici situatia? Daca nu, te rog sa imi oferi numarul comenzii pentru a o verifica.

 

Elena 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-12-2018
0

Re: Mail/mesaj confirmare comanda

Ti-am trimis un mesaj in privat!

Moderator
Postări: 36
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Re: Mail/mesaj confirmare comanda

Buna,

 

Traversam o perioada mai aglomerata motiv pentru care se poate sa raspundem cu intarziere. Depunem tot efortul sa reducem acest timp de raspuns. Daca solicitarea mai este de actualitate, te rog sa ne oferi toate detaliile in formularul de aici: https://goo.gl/cZe1gP

 

 iti multumim pentru intelegere!

 

Raluca