Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-11-2018
0

Neseriozitate sau altceva?

Buna ziua

 

Pe data de 14.11.2018  am facut comanda pentru un telefon Samsung Galaxy A6 pe care l-am platit cu cardul.

Astazi suntem in 26 si nu am vazut nici telefonul nici banii inapoi. Mentionez ca din doua in doua zile atat eu cat si sotul facem apel la *222 si ni se spune ca vom fi contactati de un angajat Vodafone care va rezolva problema. Si mai mentionez ca in contract era stipulat ca livrarea se va face in cel mult 3 zile lucratoare de la data platii.

Daca nu ar  fi vorba de COMPANIA VODAFONE as putea spune ca este un caz clasic de inselaciune ( primesti banii folosindu-te de  un site si apoi nu livrezi produsul).

Efectiv nu mai am nici o solutie decat sa ma adresez organelor competente , pentru rezolvarea problemei, deoarece angajatii Vodafone dau dovada de o neseriozitate crasa.

 

Daca aveti o alta solutire va rog frumos sa mi-o comunicati.

Highlighted
Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Neseriozitate sau altceva?

Buna,

Colegii nostri care administreaza magazinul nostru online ne-au confirmat faptul ca aceasta comanda a fost procesata. Urmeaza sa iti fie livrata.

Multumesc,
Madalina