Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎11-06-2016
0

Net folosesti, net primesti PROBLEMA

Buna seara, Am observat ca acum 2 zile trebuia sa primesc bonusul din oferta "Net folosesti, net primesti", pe numarul meu (0735597483), desi nu am primit. Am asteptat pana astazi, trebuie sa primesc si bonusul din partea lui tata, astept sa vad daca primesc atat bonusul meu cat si din numarul lui tata. Tin sa mentionez ca am oferta de 5 € activa pe cont si ca nu ar trebui sa fie o problema. Vreau sa stiu care sunt cauzele pentru care nu pot primi bonusurile. Dovezi: https://i.imgur.com/UvoVBSE.png Apel la *123# in care puteti vedea optiunile active de pe cont, neexistand oferta din Net vb net primesti, desi este activa. https://i.imgur.com/89FgLqU.png Sms-ul la 2777 cu Info in care vedeti cat am acumulat eu si tata, ora si data sunt observabile in sms-uri. Eu sunt elev in momentul de fata, am mare nevoie de internet in perioada aceasta si nu vreau sa trec pe alt serviciu, puteti verifica si voi restul, astept un raspuns Emoticon fericit.
Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Net folosesti, net primesti PROBLEMA

Buna, 

Intre timp am observat ca ai primit acel bonus. Ne pare rau pentru intariziere Emoticon trist.

De asemenea, este important sa stii ca momentan avem o disfunctionalitate in sistem astfel ca bonusurile se aloca cu intarziere de minim 48 de ore dar te asigur ca vei primi bonusul in cele din urma. Noi incercam sa remediem aceasta situatie in cel mai scurt timp posibil.

Madalina

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎03-12-2017
0

Buna.
Am patit si eu la fel ca IONUT7 numai ca eu trebuia sa primesc bonusul pe 30.11.2017 si azi suntem in 03.01.2017 si inca nu am primit bonusu
Moderator
0

Buna,

Am avut la un moment dat o eroare si din aceasta cauza anumite bonusuri se alocau cu o mica intarziere. Ne pare rau pentru aceasta!