Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-10-2015
0

Nu am primit codul de autentificare in My Vodafone. Ce trebuie sa fac ?

Am incheiat un abonament de internet cu MODEM d-LINK.

 

Am creat un cont pe MyVodafone utilizand numarul cartelei de internet.

 

Am completat datele necesare si am asteptat sa primesc un mail care sa contina codul de autentificare.

 

Am primit un mail care continea invitatia de a ma autentifica si link-ul corespunzator, dar lipseste codul de autentificare.

 

 

Am fost informat ca voi primi un mesaj pe Vodafone Mobile Conect, dar eu nu am un astfel de serviciu, deoarece telefonul meu este in alta retea, iar cartela de internet din modem o folosesc pentru a ma conecta la internet cu un laptop.

 

 

Cum pot receptiona codul de autentificare pe mail-ul meu atasat contului MyVodafone ?

 

Va multumesc !

Highlighted
Membru veteran
Postări: 659
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Re: Nu am primit codul de autentificare in My Vodafone. Ce trebuie sa fac ?

Salutare.

 

Pentru rezolvarea situatiei iti recomand sa accesezi chat-ul online pentru a intra in legatura cu un consultant vodafone si pentru a primi asistenta necesara. Fereastra de chat apare pe orice pagina a site-ului Vodafone si arata ca in imaginea de mai jos.

 

In situatia in care nu poti intra in legatura cu un operator cu ajutorul chat-ului online, poti contacta departamentul Relatii cu Clientii, folosind una din metodele de aici.

 

CHAT.jpg

 

Succes!

____________________________________________________________________________________________________
HTC One 32 GB Black
Voucher pentru reducere 1% la orice achiziție de pe PC Garage - OIBYKUOG
Voucher pentru reducere 3% la orice achiziție de pe WatchShop - 858MYXYUVodafone