Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-11-2016
0

PROBLEMA COMANDA ONLINE.

Buna ziua tuturor, vin si eu in "sprijinul" celor de la Vodafone cu o povestioara. In data de 23 plasez o comanda online,pentru un abonament si transformarea cartelei detinute la momentul actual in abonament. Toate bune si frumoase. In data de 24 primesc un e-mail de la 

from:Vodafone Welcome, Vodafone Romania <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
to:"Vodafone Welcome, Vodafone Romania" <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
date:Thu, Nov 24, 2016 at 11:31 AM

 

Buna ziua,

 

Pentru a putea procesa comanda dumneavoastra plasata online, va rog sa imi trimiteti o copie de pe cartea de identitate in maxim 24 de ore, in caz contrar comanda va fi anulata.

 

 

 

 

    Multumesc,

    Preoteasa Ioan

    Customer Service for Consumer Market

    #Zambeste! J

 

 

 

Prezentul mesaj si orice fisier atasat constituie informatie confidentiala si este proprietatea exclusiva a Vodafone S.A.. Mesajul se adreseaza numai persoanei fizice sau juridice mentionata ca destinatara autorizata sa-l primeasca. In cazul in care nu sunteti destinatarul vizat, va aducem la cunostinta ca dezvaluirea, copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei informatii sunt strict interzise si atrag raspunderea dvs. civila si penala. Daca ati primit acest mesaj dintr-o eroare, va rugam sa ne anuntati imediat si sa-l stergeti apoi din sistemul dvs. Nu putem garanta ca transmisia acestui mesaj este securizata sau fara erori. “

 

Raspund acestui e-mail cu o fotocopie a cartii de identitate dupa cum urmeaza

 

from:RoMeO ALeXanDru <ammaildela@gmail.com>
to:"Vodafone Welcome, Vodafone Romania" <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
date:Thu, Nov 24, 2016 at 12:25 PM

la doar o ora de la receptionarea email-ului. Nici un semn pana in data de 25,cand iau legatura cu departamentul suport clienti, prin interemediul apelului *222 ,sa mi se comunice ca de fapt comanda a fost anulata,deoarece copia dupa buletin a ajuns prea tarziu la destinatie. Deci se pare ca la domnii de la Vodafone este foarte greu sa verifice un e-mail,sau sa contacteze clientii fie prin e-mail fie telefonic...si la ei un interval de aproximativ 55 minute este echivalentul a mai mult de 2 zile...

Am replasat comanda in data de 25, azi am primit din nou aceeasi solicitare prin e-mail de a trimite acea fotocopie pe e-mail,si am trimis-o la doar 20 minute distanta dupa primirea e-mail-ului... Sunt curios acum sa vad daca de data asta va fii de ajuns...sau iar voi afla ca am trimis fotocopia mult prea tarziu. 

 

Am incercat sa iau legatura cu domnul Preoteasa Ioan, prin intermediul apelului la *222,sa aflu acolo ca nu exista un numar de telefon sau o adresa de e-mail a celor de la departamentul comenzi online...doar cele de pe care mi se solicita copia de buletin, si pe care nu le verifica nimeni.

 

Sunt foarte dezamagit de cum trateaza Vodafone clientii. Cred ca ar trebui sa schimbe ceva,deoarece isi primesc salariile din banii nostri.

In curand o sa ajungem o tara de rasul intregii lumi. 

 

Tin sa precizez ca am lucrat in Germania si in Cehia,in trecut, si in nici una din tari, nu am avut parte de asa ceva. 

Oare noi suntem mai prosti ca ei ? Sau noua nu ne plac banii, asa ca lor ?

Highlighted
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: PROBLEMA COMANDA ONLINE.


@Xerud a scris:

Buna ziua tuturor, vin si eu in "sprijinul" celor de la Vodafone cu o povestioara. In data de 23 plasez o comanda online,pentru un abonament si transformarea cartelei detinute la momentul actual in abonament. Toate bune si frumoase. In data de 24 primesc un e-mail de la 

from: Vodafone Welcome, Vodafone Romania <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
to: "Vodafone Welcome, Vodafone Romania" <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
date: Thu, Nov 24, 2016 at 11:31 AM

 

Buna ziua,

 

Pentru a putea procesa comanda dumneavoastra plasata online, va rog sa imi trimiteti o copie de pe cartea de identitate in maxim 24 de ore, in caz contrar comanda va fi anulata.

 

 

 

 

    Multumesc,

    Preoteasa Ioan

    Customer Service for Consumer Market

    #Zambeste! J

 

 

 

Prezentul mesaj si orice fisier atasat constituie informatie confidentiala si este proprietatea exclusiva a Vodafone S.A.. Mesajul se adreseaza numai persoanei fizice sau juridice mentionata ca destinatara autorizata sa-l primeasca. In cazul in care nu sunteti destinatarul vizat, va aducem la cunostinta ca dezvaluirea, copierea, distribuirea sau initierea unor actiuni pe baza prezentei informatii sunt strict interzise si atrag raspunderea dvs. civila si penala. Daca ati primit acest mesaj dintr-o eroare, va rugam sa ne anuntati imediat si sa-l stergeti apoi din sistemul dvs. Nu putem garanta ca transmisia acestui mesaj este securizata sau fara erori. “

 

Raspund acestui e-mail cu o fotocopie a cartii de identitate dupa cum urmeaza

 

from: RoMeO ALeXanDru <ammaildela@gmail.com>
to: "Vodafone Welcome, Vodafone Romania" <Vodafone.Welcome_ro@vodafone.com>
date: Thu, Nov 24, 2016 at 12:25 PM

la doar o ora de la receptionarea email-ului. Nici un semn pana in data de 25,cand iau legatura cu departamentul suport clienti, prin interemediul apelului *222 ,sa mi se comunice ca de fapt comanda a fost anulata,deoarece copia dupa buletin a ajuns prea tarziu la destinatie. Deci se pare ca la domnii de la Vodafone este foarte greu sa verifice un e-mail,sau sa contacteze clientii fie prin e-mail fie telefonic...si la ei un interval de aproximativ 55 minute este echivalentul a mai mult de 2 zile...

Am replasat comanda in data de 25, azi am primit din nou aceeasi solicitare prin e-mail de a trimite acea fotocopie pe e-mail,si am trimis-o la doar 20 minute distanta dupa primirea e-mail-ului... Sunt curios acum sa vad daca de data asta va fii de ajuns...sau iar voi afla ca am trimis fotocopia mult prea tarziu. 

 

Am incercat sa iau legatura cu domnul Preoteasa Ioan, prin intermediul apelului la *222,sa aflu acolo ca nu exista un numar de telefon sau o adresa de e-mail a celor de la departamentul comenzi online...doar cele de pe care mi se solicita copia de buletin, si pe care nu le verifica nimeni.

 

Sunt foarte dezamagit de cum trateaza Vodafone clientii. Cred ca ar trebui sa schimbe ceva,deoarece isi primesc salariile din banii nostri.

In curand o sa ajungem o tara de rasul intregii lumi. 

 

Tin sa precizez ca am lucrat in Germania si in Cehia,in trecut, si in nici una din tari, nu am avut parte de asa ceva. 

Oare noi suntem mai prosti ca ei ? Sau noua nu ne plac banii, asa ca lor ?


Buna,

 

Ne pare rau pentru situatiatia intampinata si te asiguram de tot suportul nostru. Vom avea in vedere feedback-ul tau pe viitor.

 

Multumesc!