Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 14
Înregistrat: ‎04-02-2016
0

Prelungire abonament sau inchidere

Salut, 

peste 2 luni imi va expira perioada obligatorie de abonament. 

Voi ce parere aveti, este mai bine sa il inchid sau exista oferte avantajoase la prelungire? De exemplu ma intereseaza Huawei P9 dual Leica, il am deja, dar l-am scapat pe niste pietre si s-a spart sticla/plasticul care acopera cele doua camere de pe spate si de aceea vreau din nou acest telef.  Am fost cu el la mai multe service-uri, dar nu se gaseste acea bucata pt. a fi inlocuita.

 

Zi frumoasa 

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Prelungire abonament sau inchidere

Buna!

 

Pentru a se inregistra cerere catre colegii de la Fidelizare, te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Multumesc.

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎27-08-2014
0

VODAFONE TE FACE PLATI FACTURA PE LOC-EU AM INCHIS CONTRACT IN 08/16 SI INCA NU AM PRIMIT BANI INAPO

[ Editat ]

INCHIDI CONTRACT CU VODAFONE? O NEBUNIE. NU AU INREGISTRAT ACTELE TRIMISE PE MAIL, AU EMIS FACTURI SI DACA CONTRACTUL A FOST INCHIS SI EXPIRAT, FARA TRAFFIC, AM NEBUNUIT LUNII SA CER O RECALCULAREA DE FACTURA, SI ACUM ASTEPT 100 LEI CARE AM PLATIT IN PLUS. SCRII LA DEPARTAMENTUL LEGAL SI CREZI CA EI PRIND CONTROLUL DE SITUATIE SA REZOLVA. DE FAPT EI SCAPA DE RASPUNDERE, TE TRIMIT INAPOI LA RESPONSABIL TAU DE CONT, SI TOT REINCEPE DA UNDE AI PORNIT. EI SCRIE PE MAIL CA VEI FI CONTACTAT IN 2 ORE SI NIMENI TE SUNA PE ZILELE PANA CA NU TE SUPERI MAI O DATA SI REINCEPI DE LA ZERO. RESPONSABIL MEU NESIMTIT DE CONT ESTE STEFAN FLOREA, DOAMNA DE LA DEPARTAMENT LEGAL CARE NU REZOLVE NIMIC ESTE ANA MARIA SARBULEA. SCAPATI DEI EI, SCAPATI DE VODAFONE.

A TRECUT APROAPE UN AN SI NU AM INCA REUSIT SA INCHID SITUATIA SI SA RECUPEREZ 100 LEI. CONTABILA MEA NU INTELEGE NIMIC CU TOATE ACESTE FACTURI SI RECALCULARI. POT SA DEMONSTREZ CU ACTELE TOT CE AM SCRIS. SCAPATI DE VODAFONE. CALITATE DE RETEA NU MERITA, ESTE LA FEL CA DIGI SI COSTA 10 ORI MAI MULT!!!

SCUZATI PENTRU GRAMATICA. SUNT STRAIN SI SUPERAT DUPA PROBABIL 30 DE MAIL TRIMISE LA VODAFONE FARA REZOLVAREA INCA NIMIC. sI ATENTIE. TRASPARENTA ESTE ASA BUNA CA DACA FACETI SESIZAREA PE SITE NU AVETI DOVADA DE CE ATI TRIMIS. VODAFONE SA GANDIT BINE SI LA ACEST ASPECT. FACETI PRINT SCREEN LA FIECARE SESIZAREA!

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎09-10-2014
0

Re: VODAFONE TE FACE PLATI FACTURA PE LOC-EU AM INCHIS CONTRACT IN 08/16 SI INCA NU AM PRIMIT BANI I

Si eu m-am convins de acelasi lucru despre ei. Platesc lunar o suma substantiala, si nici macar nu am calitate la semnal, si internetul este foarte slab in zona unde imi petrec 90% din activitate, adica la servici. Astept sa se termine perioada de contract si renunt definitiv la ei. Inchid tot. Nu se merita sa mai fi clientul lor.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-11-2012

Re: Prelungire abonament sau inchidere

Da,corect,mai exista si portarea.....Am sunat,inregistrat o cerere sa fiu contactat de cineva de la fidelizare...puteti verifica,data,in conditia in care sunt client de peste 16 ani si mai am,,,doar''4 abonamente,am avut si mai multe abonamente,dar in fiecare an,am renuntat la unul,ramanand pe cartela ,deocamdata.pe cele retrase.se poate verifica.Mai trebuie spus ca am iesit din perioada contactuala de mult timp fara sa fiu ,cum ar fi fost normal,contactat.Unde este fidelizarea,abonatilor vechi ,,,connex'',?- sau raman doar ofertele pentru atragerea noilor clienti ? Conteaza undeva ca sunt client platinium,ajuta la ceva ? Am puncte si ? s-a retras pana si optiunea sa faci o plata la abonament..din puncte..sunt obligat sa achizitionez din mag.orice,fiindca am inteles ca pot ramane si fara ele,care in fond,sunt ,,traduse in bani,aproape 100 euro.Nici asta nu este normal ,sa nu pot utiliza punctele cum vreau ,dar cu posibilitatea sa pot pierde tot..Deci: am inteles care este varianta...portarea..Deci nemultumiri,cu ,,carul''.Nu vorbim aici de fidelizarea altor companii,care  stiu sa aprecieze clientii cu care au inceput un drum,o afacere.Frumos ar fi fost ca aceste randuri,pe langa altele,de aici sau de pe alte site-uri sa fie citite de cei din conducerea Vodafone si nu un consultant,poate asa,mai dispar din probleme si creste numarul celor multumiti.In rest va doresc succes in afaceri,fiindca la asta se reduce totul !

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: VODAFONE TE FACE PLATI FACTURA PE LOC-EU AM INCHIS CONTRACT IN 08/16 SI INCA NU AM PRIMIT BANI I

Buna!

In vederea solicitarii tale, te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

Multumesc.

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Prelungire abonament sau inchidere


LE-PAGE a scris:

Da,corect,mai exista si portarea.....Am sunat,inregistrat o cerere sa fiu contactat de cineva de la fidelizare...puteti verifica,data,in conditia in care sunt client de peste 16 ani si mai am,,,doar''4 abonamente,am avut si mai multe abonamente,dar in fiecare an,am renuntat la unul,ramanand pe cartela ,deocamdata.pe cele retrase.se poate verifica.Mai trebuie spus ca am iesit din perioada contactuala de mult timp fara sa fiu ,cum ar fi fost normal,contactat.Unde este fidelizarea,abonatilor vechi ,,,connex'',?- sau raman doar ofertele pentru atragerea noilor clienti ? Conteaza undeva ca sunt client platinium,ajuta la ceva ? Am puncte si ? s-a retras pana si optiunea sa faci o plata la abonament..din puncte..sunt obligat sa achizitionez din mag.orice,fiindca am inteles ca pot ramane si fara ele,care in fond,sunt ,,traduse in bani,aproape 100 euro.Nici asta nu este normal ,sa nu pot utiliza punctele cum vreau ,dar cu posibilitatea sa pot pierde tot..Deci: am inteles care este varianta...portarea..Deci nemultumiri,cu ,,carul''.Nu vorbim aici de fidelizarea altor companii,care  stiu sa aprecieze clientii cu care au inceput un drum,o afacere.Frumos ar fi fost ca aceste randuri,pe langa altele,de aici sau de pe alte site-uri sa fie citite de cei din conducerea Vodafone si nu un consultant,poate asa,mai dispar din probleme si creste numarul celor multumiti.In rest va doresc succes in afaceri,fiindca la asta se reduce totul !


Buna! In ceea ce priveste solicitarea ta, te rog sa ne contactezi prin una din variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm

 

Multumesc

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-03-2016
0

Re: Prelungire abonament sau inchidere

SFATUL MEU: INCHIDE-L!!! DU-TE LA ORANGE CA LA 11 EURO AI 8 GB DE NET SI MINUTE NELIMITATETE IN ORICE RETEA, INCLUSIV IN UE.

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎20-04-2017
0

Re: Prelungire abonament sau inchidere

fugi cat mai departe!

nu neaparat la orange dar in orice caz stai departe de orice poarta sigla Vodafone o perioada.

sunt singurii care reusesc sa ofere pe cartela mai mult decat ofera abonaților și uneori chiar la jumatate de preț pe deasupra!

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎06-05-2017
0

FACTURA INCARCATA

LUNAR SUNT TAXAT CU TRAFIC INTERNET MOBIL.

NU FOLOSESC INTERNET MOBIL.

NU FOLOSESC ABONAMENTUL VODAFON APROAPE DELOC.

in aprilie 2017 am avut doar 1 convorbire de 24 secunde.TOATA LUNA.

+trafic mobil facturat din burta.mentionez ca mai am 4 abonamente DIGI cu trafic nelimitat.si convorbiri nelimitate.

DE CE SA FOLOSESC 1 KB DE LA VODAFONE ?

asta lunar.

CE FAC ? reclamatia ANPC sau PORTARE?

SAU AMBELE.

sunt client de la infiintare .

domnisoara GEORGIANA...nu accesez nici un link.

sa ma cautai altfel fac portare.

numai pe parlit clienti sunteti.

de aceea pleaca clientii cu sutele de mii anual.