Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-08-2017
0

Probleme Extraoptiune

Buna ziua,

Am activat ieri, 29 August, o extraoptiune de 8€ care in contul meu apare drept activa, dar la care am constatat ca nu am primit beneficiile. Am verificat apoi si cost controlul, si se pare ca nu a fost retrasa nici suma din cont, iar intre timp se pare ca au fost consumat centi in loc de beneficii din aceasta optiune.

Ce se poate face? Multumesc!

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Probleme Extraoptiune

Buna, 

 

Astfel de situatii se intampla atunci cand ai o sesiune de internet pornita. Astfel, daca ai lasat internetul deschis inainte de reincarcare, extraoptiunea nu a putut fi activata. 

 

Prin urmare, avand in vedere ca nu avem posibilitatea de a te ajuta aici inturcat, pentru a putea verifica situatia ta e necesar sa ne oferi numarul de telefon iar, numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de abonat sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

 

Multumesc,

Madalina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-08-2017
0

Re: Probleme Extraoptiune

Cred ca sunt mai bine de 10 ani de cand sunt utilizator cartela Vodaf si nu am facut nimic diferit fata de oricare din celelalte activari/schimbari de optiune. Niciodata nu s-a impus ca sesiunea de date sa fie oprita, si nu cred ca vreodata a fost oprita. Mai mult, din acest motiv activasem noua optiune, deoarece aveam zero date/zero centi; sunt destul de sigur ca nu a fost vorba despre acest motiv invocat de dumneavoastra. 

Am completat acel formular, dar fara succes. Am facut acest lucru inainte de a ajunge aici pe forum. Constat din pacate ca in clipa in care apar probleme Vodafone Romania devine foarte neprietenoasa cu utilizatorii ei. 

In tot acest timp nimeni nu se sesizeaza ca ceva este in neregula cu un cont care apare cu optini activate si dezactivate simultan precum si cu banii de activare neretrasi. Bani care intre timp au trecut sub pragul necesar activarii optiunii si probabil desi or exista attempts, se receptioneaza erori probabil. Dar zero reactii. 

Voi incerca sa ma prezint intr-un punct fizic de lucru Vodaf. Speram ca nu voi fi nevoit sa pierd timp.

Suplimentar, ma asteptam ca daca am intrat pe acest forum prin ID-ul cu care fac si restul de operatiuni online pe vodafone.ro sa fie automat posibil sa aveti acces si la datele mele complete. Dezamagitor. 

Moderator
Postări: 640
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Probleme Extraoptiune

Razvan, imi pare rau ca esti dezamagit de aceasta situatie. Noi nu ne dorim aceasta. 

Legat de numele de utilizator, am varificat in sistem, iar ceea ce am regasit aferent acestui nume de utilizator, este un abonament si nicidecum o cartela reincarcabila. 

 

Prin urmare, daca doresti sa te ajutam, avand in vedere ca nu putem sti numarul de telefon in cauza, te rugam sa iei legatura cu noi. In situatia in care nu doresti nici sa ne apelezi, nici sa ne trimiti e-mail, te rugam sa iei legatura cu noi pe Facebook. Ne poti trimite un mesaj privat pe pagina noastra de Facebook cu toate aceste detalii, precum si cu numarul de telefon in cauza.

 

Multumesc,

Madalina

Highlighted
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-08-2017
0

Re: Probleme Extraoptiune

[ Editat ]

 

Probabil ca mesajul meu a fost inteles incorect. 

Din exprimarea dumneavoastra: " In situatia in care nu doresti nici sa ne apelezi, nici sa ne trimiti e-mail, .." ar reiesi ca este vorba de rea-vointa din partea mea. Nicidecum. Am mentionat ca am efectuat aceste demersuri dar nu am primit raspuns la ele. Indeosebi mail-ul este a2a oara cand fac o astfel de solicitare, sincer nici macar nu mai retin despre ce a fost prima, asa de mult timp a trecut fara sa primesc raspuns incat am uitat despre ce a fost vorba. 

Cat despre cartela/abonament, probabil apare o alta persoana cu nume similar ce detine abonament, eu va asigur ca este vorba despre cartela in cazul meu Emoticon fericit, nici o umbra de indoiala. 

 

Dupa ce am reusit sa contactez ieri pe cineva la *222 si situatia parea rezolvata [partial, o anumita suma de bani nu fusese totusi restituita, practic eu raman taxat pentru greseala sistemului...] azi primesc mesaj de la Vodafone cum ca astazi expira optiunea... Activata de mine pe 29 August, reactivata ieri pe 31 de colega dumneavoastra. Daca doriti atasez o captura de ecran de la telefon. 

Atat de multa energie consumata pentru o operatiune care altminteri nu a durat niciodata mai mult de cateva minute. Voi contacta si departamentul de pe reteaua sociala, poate am mai mult noroc.

 

O zi buna!