Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎07-05-2017

Probleme date mobile

[ Editat ]

Salut, va rog sa ma scuzati daca am gresit sectiunea, dar aceasta mi s-a parut a fi cea mai potrivita.

Ei bine, de ceva timp datele mobile nu functioneaza/nu se activeaza...Initial am crezut ca e din cauza perioadei de gratie, insa acum 30 de minute am reincarcat cartela, am activat o extraoptiune...Totul bine pot sa sun sau sa trimit mesaje, dar datele mobile nu se activeaza...Am instalat setarile acelea primite dupa un apel la *222, dar degeaba...

P.S. Telefonul mobil pe care il folosesc este un Samsung Galaxy S5...

Va rog frumos sa ma ajutati!!!

Adica am destul de mult internet pe cartela...si sa nu il folosesc...suna destul de urat...

Multumesc inca o data!!!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-01-2014
0

Re: Probleme date mobile

Ce se intampla cu reteaua 4 G nu merge la capacitate nici 3 G si semnalul este foarte slab am mai facut sesizeri dar nu sa remediat platesc 13 euro aproape degeaba am Huawei 9
Moderator
Postări: 18
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Re: Probleme date mobile

Salutare!

 

Am resetat numarul tau de telefon in centrala, iar tot ce trebuie sa faci este sa repornesti telefonul avand datele mobile pornite, 4G activ si wi-fi oprit.

 

Te rog sa verifici ca setarile telefonului sa fie corecte: Meniu-Setari-Mai multe-Retele mobile-Nume puncte de acces-apesi pe tasta de meniu sau cele 3 puncte din dreapta sus-Apn nou:

Nume: internet
Apn: live.vodafone.com
Nume utiliator: live
Parola: vodafone
Tip apn: default

Restul campurilor raman asa cum sunt, apesi pe cele 3 puncte si selectezi Salvare. Activezi acest punct de acces -apesi pe bulina din dreapta. 

 

Te rog sa ne confirmi daca este totul in regula dupa restart.

 

Flavius

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-03-2018
0

Re: Probleme date mobile

Salutare, si eu am exact aceeasi problema. Imi apare sus 4g dar nu functioneaza nicio aplicatie online. Puteti reseta si numarul meu cumva?
Highlighted
Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Probleme date mobile

Buna, Robică!

 

In primul rand, dorim sa ne cerem scuze pentru timpul mai mare de raspuns. In acest moment avem un numar mai mare de solicitari motiv pentru care exista posibilitatea sa raspundem cu intarziere.

 

Cu privire la solicitarea ta, in situatia in care in continuare ai viteze reduse atunci cand te conectezi pe reteaua 4G, te rugam sa ne contactezi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.  

Nu recomandam sa ne oferi numarul de telefon aici, pe public, intrucat numerele de telefon si datele personale inregistrate pe codul de client sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumim pentru intelegere,
Madalina