Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎25-03-2018
0

Reclamație !

Am făcut o cerere de portare in 12.03 de la Telekom la Vodafone cu un număr provizoriu și un telefon J5 2017. Când am ajuns acasă am constatat că telefonul este codat ,ceea ce nu mi s-a spus in magazin și nu aveam nici factura ,nici garanția . Am ajuns în magazin să anulez portarea și contractul in mai puțin de 24 de ore, dar au spus că nu este posibil . Am sunat la relatii clienti si au zis ca nu vor in magazin,dar se poate. Am fost iar si am facut anulare de portare,dar nu au vrut să anuleze nr provizoriu si sa ia telefonul inapoi ,ca are sigiliul rupt. Am sunat la ANCOM și au zis că trebuie să găsim o soluție amiabilă dacă nu să revin cu un telefon la ei. Nu am reușit să mai ajung în magazin dar am sunat iar la relații clienți și au zis că o dată ce am făcut anulare de portare și contractul e pe baza portarii trebuia să pot anula contractul și să predau telefonul înapoi,dar cei din magazin au zis că la relații clienți sunt dezinformați și că nu se poate face nimic. Nu este posibil să mă oblige să păstrez acest număr provizoriu ca abonament deși anularea de portare s-a făcut și în contract scrie că acest număr o sa fie activ din data de 19. Le-am spus că reziliez contractul si mi-au cerut 1400 ron,am sunat iar la relatii clienti si au zis că nu trebuie sa plătesc decât telefonul pentru ca abonamentul nu era inca activ.... Am depus o reclamație in magazin si nu am primit nici un raspuns! găsiți o soluție pentru ca o sa incep demersurile mai departe !!
Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Reclamație !

Buna, Ramona!


Regretam timpul mare de asteptare pentru solicitarea transmisa. Aceasta perioada este una deosebit de aglomerata.Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat si te asiguram ca facem tot posibilul sa raspundem solicitarilor clientilor nostri in cel mai scurt timp posibil.

Cu privire la solicitarea ta, avem rugamintea sa ne spui daca intre timp ai reusit sa gasesti o solutie. De asemenea, este important sa stii ca cererea de portare poate fi anulata. Practic, prin anulare tu renunti sa mai portezi numarul in cadrul companiei noastre, insa numarul provizoriu ramane in continuare activ impreuna cu abonament. 

Asadar, in final vei avea doua abonamente ( unul neportat ) si un altul cu numar provizoriu. In situatia in care vei dori sa inchizi abonamentul, va interveni intr-adevar o taxa de justa despagubire care se calculeaza conform termenilor si conditiilor mentionate in contractul incheiat. 

Multumesc,

Madalina