Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-09-2014
0

Reconectare numar

Buna ziua!

Am întârziat cu plata facturii 15 zile. Data scadenta o am pe 30/31 in fiecare luna iar factura îmi vine pe 17. In seara de 17/09 am primit factura a 2 a cu soldul total. A 2 a zi numărul meu nu mai era valid. Bun! Am fost sa plătesc factura integral (190 lei), d-soara din magazin mi-a spus ca nu mai am nimic de făcut si ca in aproximativ 30 Min mi se va reconecta numărul... După 2-3 ore de așteptare am sunat la relații clienți unde mi s-a comunicat ca trebuie sa plătesc garanție 100 lei. Am platit-o si pe aceasta in aceeași zi si mi s-a spus ca a 2 a zi(ieri) ma voi putea folosi de număr si ca totul va reveni la normal. Ieri, după 24 ore de așteptare am sunat iar la relații clienți unde prima data mi s-a spus ca trebuie sa aștept 14 zile si a 2 a oara mi s a spus ca trebuie sa aștept 10 zile.... In 3 zile am primit 4 răspunsuri diferite. Daca sun inca odată astăzi probabil îmi veți spune ca trebuie sa aștept pana la sf.anului. Nu este vina mea ca aveți angajați incompetenți in magazine care nu sunt in stare sa dea o informație corecta. Nu trebuie sa sufăr eu din cauza asta. Am nevoie de acest număr de telefon imediat. Va rog sa faceți ceva in sensul acesta deoarece eu nu pot astepta 14 zile pana când îmi reconectați numărul. Va mulțumesc! Madalina Zlatan
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-09-2014
0

Re: Reconectare numar

Am uitat sa specific ca nu m a anunțat nimeni ca imi va fi deconectat numărul de telefon.
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Reconectare numar

Salut,

 

Te rog sa apelezi la colegii din echipa de Chat pentru aceasta situatie. 

Multumesc,

Claudiu 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-09-2014
0

Re: Reconectare numar

Buna,


Am accesul restricționat la chat... Nimeni nu îmi da niciun răspuns clar...
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Reconectare numar


@madalinazlatan a scris:
Buna,


Am accesul restricționat la chat... Nimeni nu îmi da niciun răspuns clar...

Buna,

Ofera-mi detaliile necesare pe forumsupport_ro@vodafone.com (in atentia mea).

Multumesc,

Alexandra