Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎04-01-2016
0

Sesizare

Domnului Manager General,

 

     Subsemnatul Dunarentu Florin cu datele de identificare ce sunt in reteaua dumneavoastra, prin prezenta va sesizez ca la data de 31.12.2015 am lansat o comanda catre dumneavoastra cu factura numarul 12274174, iar in ziua de 04.01.2016 mi-a fost emis coletul prin S.C. Fan Courier Express SRL.

    In fapt, imi exprim totala nemultumire fata de atitudinea aroganta, jignitoare a courierului TGV-40-LUCULESCU deoarece refuza sa-mi expedieze coletul motivand ca are ordin de la director sa nu intre cu auto pe strazi la care ulteriori i-am demonstrat ca strada este dezapezita si nu exista nici-un fel de probleme.

    Fara a mai intra in amanunte fata de atitudinea necorespunzatoare a curierului vreau sa arat situatia cu ce companii incheiati contracte de furnizare a coletelor si ca pe viitor sa luati atitudine ca sa nu mai fie si alti romani umiliti pe proprii bani.

   Solicit un punct de vedere din partea dumneavoastra la adresa de mail pe care o am si sper sa nu aplicati placa ca si cei de la "colectiv" in sensul ca nu este treaba dumneavoastra, pentru ca sunteti vizat direct de contractele pe care le faceti cu companiile de curierat;

  P.S: Am sesizat aspectele in cauza si companiei de curierat si dupa ce voi primi ambele raspunsuri doresc sa le fac publice pe media pentru ca nu mai vrem sa fim umiliti in propria tara pe banii nostrii.

  Data 04.01.2016                                                                                                                       Dunarentu Florin

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Sesizare

Buna, Dunarentu!

 

Ne pare sincer rau pentru situatia intampinata. Am transmis mai departe feedback-ul tau.

 

Multumesc.

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎13-08-2015
0

Re: Sesizare

Nu stiu cum naiba functionati, ca nu pot sa va contactez deloc. Am platit factura si mi-ati blocat accesul,. De ce ca ma disperati? Am nevoie de telefon si nu pot sa-l folosesc, chatul e un vax, rezolvati-mi problema ca va reclam la Protectia consumatorului!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Sesizare


@gvstraton a scris:

Nu stiu cum naiba functionati, ca nu pot sa va contactez deloc. Am platit factura si mi-ati blocat accesul,. De ce ca ma disperati? Am nevoie de telefon si nu pot sa-l folosesc, chatul e un vax, rezolvati-mi problema ca va reclam la Protectia consumatorului!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Buna,

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata. In ceea ce priveste efectuarea confimarii de plata o poti face fie cu robotelul Andreea de la *222 unde ii spui ca vrei sa faci confirmarea platii, fie din contul My Vodafone. In cazul in care nu ai inca un cont My Vodafone, iti poti creea unul de aici: https://www.vodafone.ro/myvodafone/inregistrare?goto=https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-ta...

 

Multumesc.