Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎08-11-2016
0

Supărare mare pe Vodafone

Bună seara!

Nu ştiu dacă o să se sesizeze cineva dar am intrat pe forum să îmi spun supărarea.

    În urmă cu 2 ani m-am portat în reţeaua Vodafone  . Am primit o ofertă bună atunci pentru un abonament de 25 euro, redus la 20 euro, pentru 2 ani, portare cu 2 nr. de telefon, Minute nelimitete,...4Gb net..etc + un telefon Samsung S4 în jurul sumei de 300 lei. Atunci  am întrebat dacă telefonul este codat în reţeaua Vodafone si m-i s-a spus că nu. Întradevăr pe cutia telefonului nu scria că este codat în reţea..... Am mers acasă l-am probat cu cartela soţiei de Digi si am văzut că nu am fost minţit. De atunci am folosit acest telefon doar în reteaua vodafone desi am telefoane si în alte reţele. Toate bune şi frumoase pâna în urmă cu câteva săptămâni când telefonul s-a defectat (nu mai putem suna , iar la semnal era tot timpul full). Am fost la sediul Vodafone din oraş si am schimbat cartela crezând ca aceasta e vina.  S-a constatat defectiunea si a fost trimis în service la Renegersis. După o săptămână am primit telefonul funcţional. Se pare că au schimbat placa de bază şi modul usb, după cum scria pe fisa de reparatie. După ce am ajuns acasă am remarcat la telefon că o bucăţică din marginea argintie ornamentală  (cea îngustă) a telefonului din stânga sus era fisurată. Ce era să fac , să merg la vodafone să le arăt? Nu mă credea nimeni că nu am rupto eu. Poate era de la transport sau mai stiu eu de unde,...dar "numai cine nu lucră nu greşeşte" . E , asta e...nu mi s-a părut o problemă gravă pentru că îl purtam în husa flip verticală. Când l-am băgat în husa respectivă s-a desprins bucăţica cu totul. Fiind foarte mică nu m-a deranjat prea tare. Am pus o bucăţică mică de scotch ca să nu intre praful si asta e. De aici încep problelele!

    A doua sau a treia zi m-am hotărât să folosec telefonul S4 pe o altă reţea şi cartela vodafone să o folosesc pe un telefon Nokia şi am constatat că telefonul S4 este blocat în reţea. Am fost la sediu Vodafone şi le-am expilcat. Au spus că nu e vina lor şi că trebuie trimis în service ca să- l decodeze cei de la Renegersis că ei l-au codat.

Ok ...l-au trimis ...au trecut 7 zile...si nimic. Astăzi am aflat că poti vedea stadiul reperatiei . Am intrat pe www.regenersis.ro, am introdus codul IMEi si scria că la stadiul reparaţiei "ambalat" şi că a fost primit abia ieri, desi era trimis de miecurea trecută. Am încercat în zadar să sun că nu răspundea nimeni de la telefon.

    M-am îmbrăcat şi în câteva minute am ajuns la Vodafone să întreb ce se întâmplă, de ce durează atât o decodare de telefon, că doar este vorba de un simplu cod ,,,la urma urmei . Mi-au explicat că durează până la 15 zile, asa e procedura.

    La scurt timp după vreo 5min după aceea primesc un mesaj de la Renegersis:

" Telefonul cu IMEi.......se repară în afara garanţiei din cauza nerespectării condiţiilor de utilizare. Pentru detali apelati la nr....."

Normal că la început nu înţelesesem la ce se referă, până mi-am amintit de bucăţica acea infimă din colţul telefonului care s-a rupt. Repet , telefonul nu a fost trimis pentru a schimba carcasa telefonului ci pentru decodare,...nu are legătură una cu alta.

Am sunat din nou, de data asta să văd ce vor să facă,...... dacă sânt eu de acord sau nu, dar  nu răspunde nimeni! 

Mă simt luat cu "japca" cum se spune pentru că se fac lucruri cu un bun al meu fără să fiu întrebat dacă sunt de acord  sau nu cu ce vor să facă sau cu preţul. 

   Am aşteptat un interval de timp după care am sunat din nou ca să aud în telefon că programul este între 09-17.30. Acum era 17.32. Deci prea târziu.

   Din câte ştiu, contractul l-am făcut cu Vodafone, nu cu cei de la Renegersis şi ar trebui ca dv să rezolvaţi această problemă.

O să încerc mâine dimineaţă din nou să iau legătura cu ei. Deşi cred că vor zice că v-a fi prea târziu că reparaţia a fost făcută....sau mai ştiu eu ce.

Sunt tare dezamăgit, chiar aveam încredere în cei de la Vodafone!

Vă mulţumesc dacă aţi citit ce am scris si aveţi grijă să nu păţiţi la fel ca mine.

O seară bună!

 

 

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎21-11-2016
0

Re: Supărare mare pe Vodafone

Salut.

 

Cea mai proasta firma si cei mai mari excroci S.C.Regenersis S.R.L.

Mare atentie la cei care au contract de casco cu telefonul la Vodafone prin firma Marsh reparator S.C. Regenersis.

Treaba cu Asigurarea Mobil este o excrocherie sub obladuirea Vodafone si sa iti explic de ce:

Eu am trimis S7 Edge la reparat doar cu displayul fisurat.

Au schimbat tot (capac spate rama display si display).Pe fisa service la ei(cea care se vede in reteaua reparatorilor samsung) este decalarat ca telefonul l-au reparat pe garantie pentru ca Samsung nu face casco la telefoane.

Dupa care a mers circa 3 luni fara cateva zile si a inceput sa se incinga sa tina bateria 5 ore.Am sunat la Regenersis sa imi trimita fisa service a interventiei ca vreau sa il duc la ESD Rom si stii ce au raspuns?

Telefonul dvs nu mai are garantie deoarece s-a intervenit pe asigurare si garantie am avut doar 90 de zile la lucrarea lor dupa care raman fara garantie de producator........MARE ATENTIE.

ACESTE LUCRURI NU SUNT SPECIFICATE IN CONTRACTUL CU VODAFONE NICI IN CONTRACTUL CU MARSH MAI SIMPLU .......NICAIERI!!!!

CEI CARE AVETI ASIGURARE LA MOBILE PRIN VODAFONE CATRE MARSH/REGENERSIS AR FI BINE SA SUNATI LA VODAFONE SI SA II INTREBATI.

P.S. PE FISA DE INTERVENTIE SERVICE DE LA REGENERSIS NU SCRIE TERMENUL DE GARANTIE DE 90 DE ZILE.

 

ADRESATI-VA ORICARUI AVOCAT CU HARTIILE DOVEDITOARE IN MANA SI VETI VEDEA CARE ESTE MECANISMUL DE EXCROCARE AL CLIENTILOR .

 

 

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-11-2016
0

Re: Supărare mare pe Vodafone

asa sunt ei uita de toate. de dublarea punctelor de loialitate au uitat de vreo doi ani. ce-i aia loialitate domnilor stiti?

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎26-11-2016
0

Re: Supărare mare pe Vodafone

Cred ca cel mai bun lucru ar fii sa depui o reclamatie la ANPC si sa ii reclami pe cei de la Regenersis.

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Supărare mare pe Vodafone


@iang a scris:

Bună seara!

Nu ştiu dacă o să se sesizeze cineva dar am intrat pe forum să îmi spun supărarea.

    În urmă cu 2 ani m-am portat în reţeaua Vodafone  . Am primit o ofertă bună atunci pentru un abonament de 25 euro, redus la 20 euro, pentru 2 ani, portare cu 2 nr. de telefon, Minute nelimitete,...4Gb net..etc + un telefon Samsung S4 în jurul sumei de 300 lei. Atunci  am întrebat dacă telefonul este codat în reţeaua Vodafone si m-i s-a spus că nu. Întradevăr pe cutia telefonului nu scria că este codat în reţea..... Am mers acasă l-am probat cu cartela soţiei de Digi si am văzut că nu am fost minţit. De atunci am folosit acest telefon doar în reteaua vodafone desi am telefoane si în alte reţele. Toate bune şi frumoase pâna în urmă cu câteva săptămâni când telefonul s-a defectat (nu mai putem suna , iar la semnal era tot timpul full). Am fost la sediul Vodafone din oraş si am schimbat cartela crezând ca aceasta e vina.  S-a constatat defectiunea si a fost trimis în service la Renegersis. După o săptămână am primit telefonul funcţional. Se pare că au schimbat placa de bază şi modul usb, după cum scria pe fisa de reparatie. După ce am ajuns acasă am remarcat la telefon că o bucăţică din marginea argintie ornamentală  (cea îngustă) a telefonului din stânga sus era fisurată. Ce era să fac , să merg la vodafone să le arăt? Nu mă credea nimeni că nu am rupto eu. Poate era de la transport sau mai stiu eu de unde,...dar "numai cine nu lucră nu greşeşte" . E , asta e...nu mi s-a părut o problemă gravă pentru că îl purtam în husa flip verticală. Când l-am băgat în husa respectivă s-a desprins bucăţica cu totul. Fiind foarte mică nu m-a deranjat prea tare. Am pus o bucăţică mică de scotch ca să nu intre praful si asta e. De aici încep problelele!

    A doua sau a treia zi m-am hotărât să folosec telefonul S4 pe o altă reţea şi cartela vodafone să o folosesc pe un telefon Nokia şi am constatat că telefonul S4 este blocat în reţea. Am fost la sediu Vodafone şi le-am expilcat. Au spus că nu e vina lor şi că trebuie trimis în service ca să- l decodeze cei de la Renegersis că ei l-au codat.

Ok ...l-au trimis ...au trecut 7 zile...si nimic. Astăzi am aflat că poti vedea stadiul reperatiei . Am intrat pe www.regenersis.ro, am introdus codul IMEi si scria că la stadiul reparaţiei "ambalat" şi că a fost primit abia ieri, desi era trimis de miecurea trecută. Am încercat în zadar să sun că nu răspundea nimeni de la telefon.

    M-am îmbrăcat şi în câteva minute am ajuns la Vodafone să întreb ce se întâmplă, de ce durează atât o decodare de telefon, că doar este vorba de un simplu cod ,,,la urma urmei . Mi-au explicat că durează până la 15 zile, asa e procedura.

    La scurt timp după vreo 5min după aceea primesc un mesaj de la Renegersis:

" Telefonul cu IMEi.......se repară în afara garanţiei din cauza nerespectării condiţiilor de utilizare. Pentru detali apelati la nr....."

Normal că la început nu înţelesesem la ce se referă, până mi-am amintit de bucăţica acea infimă din colţul telefonului care s-a rupt. Repet , telefonul nu a fost trimis pentru a schimba carcasa telefonului ci pentru decodare,...nu are legătură una cu alta.

Am sunat din nou, de data asta să văd ce vor să facă,...... dacă sânt eu de acord sau nu, dar  nu răspunde nimeni! 

Mă simt luat cu "japca" cum se spune pentru că se fac lucruri cu un bun al meu fără să fiu întrebat dacă sunt de acord  sau nu cu ce vor să facă sau cu preţul. 

   Am aşteptat un interval de timp după care am sunat din nou ca să aud în telefon că programul este între 09-17.30. Acum era 17.32. Deci prea târziu.

   Din câte ştiu, contractul l-am făcut cu Vodafone, nu cu cei de la Renegersis şi ar trebui ca dv să rezolvaţi această problemă.

O să încerc mâine dimineaţă din nou să iau legătura cu ei. Deşi cred că vor zice că v-a fi prea târziu că reparaţia a fost făcută....sau mai ştiu eu ce.

Sunt tare dezamăgit, chiar aveam încredere în cei de la Vodafone!

Vă mulţumesc dacă aţi citit ce am scris si aveţi grijă să nu păţiţi la fel ca mine.

O seară bună!

 

 

 


Buna!

 

Ne pare sincer rau pentru situatia intampinata si pentru neplacerile cauzate. Daca situatia nu a fost remediata iti recomand sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici:https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm si vom cauta impreuna o solutie.

 

Multumesc!