Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 23
Înregistrat: ‎14-12-2012

cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

din pacate modul in care unii angajati isi fac treaba,platita din banii nostri,lasa de dorit

de 3 luni incerc sa trec de la o forma care nu-i nici abonament nici cartela,respectiv vodafone 4500,la cartela achizitionata de unde cand si la ce valoare doresc. de 3 luni nimeni nu face nimic.Am sunat,am trimis e-mailuri si tot degeaba. Mai mult au blocat si contul myvodafone.Seamana a practica de captivitate,ceva caracteristic Lapusneanului.Mai are cineva probleme de acest gen?totul seamana a practici abuzive si a nesimtire extrema.As dori sa fiu contactat si de alti utilizatori vodafone care au de suferit in urma unor astfel de practici,pt ca din partea vodafone.... sunt sceptic

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna nunesimtirii,

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a te putea ajuta, te rog sa-mi trimiti numarul in cauza prin mesaj privat, pentru protejarea datelor cu caracter personal.  

Multumesc!
Alexandra

Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎19-02-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Da, sunt mai multi care sunt ignorati. De ce? Nu stiu. Eu nu pot sa inteleg de ce nimeni de la Vodafone nu iti face o oferta de abonament convenabila fara a le cere tu acest lucru (desi le esti client, sa zicem , de vreo zece ani). Eu am primit o oferta de abonament ce era net inferioara unei variante de cartele la aceasi suma de bani. Sa mai spun ca le-am trimis 2 mail-uri pt a ma lamuri cum pot rezilia abonamentul si nu mi-au raspuns?
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

[ Editat ]

Salut,

 

Spune-mi cu ce te pot ajuta in acest moment. 

In ceea ce priveste e-mail-urile trimise, nu am ce raspuns sa-ti ofer, intrucat nu departamentul nostru se ocupa de acestea. 

Daca doresti sa verific situatia ta cu privire la reziliere, te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu numarul de telefon si situatia in cauza.

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎19-02-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Nu ti-am cerut sa ma ajuti. Am vrut doar sa aduc argumente la topicul initiat de "nunesimtirii". Si nu faceam referire la acest departament, ci asa in general (Vodafone). Am mai multe intamplari nefericite legate de Vodafone, dar as incarca o pagina de forum inutil. Eu am trimis mail-uri la asistenta Vodafone si chiar nu va cunosc departamentele care preiau mesajele. In ceea ce priveste rezilierea, vroiam niste informatii legate de acte ca sa nu fac zeci de drumuri.
Eu atat am avut de spus. Multumesc!
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

[ Editat ]

Ce sa zic... Cunosc si eu pe deplin situatia. Iata si "odiseea"mea:

Prin decembrie, pe 11, motivat de promotia la cartela VDF si de faptul ca abonamentul meu nu se apropia nici pe departe de acea promotie, zic: hai sa incer si eu sa reziliez contractul (expirat deja din luna aprilie 2013) si sa mentin numarul, dar pe cartela.

Merg intr-o reprezentanta VDF, unde, dupa ce expun problema, un plictisit de pe acolo ma indruma sa sun la relatii cu clientii. OK. Zis si facut. La relatii cu clientii o tanara voce imi spune pe un ton linistit, dar taios in acelasi timp, ca nu se poate rezilia contractul decat dupa trecerea uni termen de 30 de zile, "pentru ca asa e stipulat in contract!" Trecand peste nemultumirea initiala, am acceptat si cele 30 de zile.

Ieri, intamplator, aflandu-ma prin preajma unei reprezentante VDF, am zis sa intru sa intreb si eu despre stadiul cererii mele, mai ales ca cele 30 de zile trecusera. Acolo, o fatuca imi explica pe un ton superior faptul ca "ati fost contactat, dar nu ati fost gasit, si v-a fost trimisa o scrisoare de reziliere"! Emoticon surprins Scrisoare de reziliere? Din partea VDF??? Pai de ce, daca eu am initiat rezilierea? La aceste intrebari, m-a pasat: sunati, va rog, la relatii cu clientii, sa va faca o oferta. Ce oferta? De ce oferta??? Cu ce prilej??? "Asa e procedura", mi-a tot repetat.

Astazi sun la relatii cu clientii: un alt "cap de zana" de la celalalt capat al firului mi-a tot scos ochii ca am fost contactat si ca nu am fost gasit, ca trebuie sa mi se faca o oferta de colegii ei... Pai ce oferta? De ce oferta? Daca eu doresc rezilierea contractului, am notificat in termen, conform contractului, de ce trebuie sa mai astept???? Nu stia!!!! Mi-a repetat, fara sa iasa din tipar, "colegi", "oferta", "procedura", over &over again!

Am rugat-o pe respectiva sa-mi faca legatura la acei "colegi", acel departament, fara a carui oferta nu se poate rezilia contractul. Pai, nu se poate! De ce??? "Procedura" spune sa ma contacteze "colegii", pentru a-mi face o "oferta"!!!!! Emoticon furios

Am facut, pur si simplu, spume! Daca eu am initiat procedura de reziliere unilaterala a contractului, am respectat termenul de notificare prealabila, nu inteleg cine sunt acei "colegi" si ce "oferta" imi pot face???? Cumva o oferta in genul celor pe care le facea Vito Corleone??? (App, am intrebat-o chestia asta si pe cap de zana, dar am blocat-o... dar s-a deblocat repede: "procedura", "colegii", "oferta"...=)) Dezarmanta, trebuie sa recunosc!)

Am rugat-o, pe don'soara, in mai multe randuri, sa-mi faca legatura la acei "colegi", sa vorbesc cu ei, sa ascult "oferta"conform "procedurii". Nu se poate! De ce? "Procedura"!!!! Am rugat-o sa-mi dea un numar, sa sun eu. Nu se poate! De ce? Ati ghicit? "PROCEDURA", bre!

In fine, trecand peste aceste peripetii, nu inteleg un singur lucru: de ce nu sunt contactat atunci cand sunt zona de acoperire de acei "colegi"? De ce nu mi se face acea "oferta" pe e-mail, pentru ca am cont in MyVodafone de ceva vreme?

Am impresia ca totul e doar o tentativa ieftina de "sechestrare in retea" , desi eu nu vrea sa parasesc reteaua, ci doar sa schimb un amarat de abonament cu o cartela!

Sunt foarte hotarat ca, in cazul in care nici maine pana in pranz nu sunt contact de nimeni (dupa aceea, in virtutea serviciului, o sa parasesc aria de acoperire - probabil iar o sa mi se reproseze ca "nu ati fost gasit"), sa inchid telefonul, sa scot cartela, sa o arunc la primul tomberon, si asa sa dispar evadez defintiv din retea! Renunt la un numar pe care il am din 1999 si pe abonament din 2005, pentru ca pur si simplu nu-mi place sa fiu bataia de joc a nimanui, indiferent de "proceduri" si "oferte"!!!

P.S.: Si cine-s, frate, "colegii" aia de nu pot fi contactati, ci numai contacteaza??? Care nu pot fi deranjati, numai deranjeaza??? Si de a caror "oferta" depinde un drept al meu, anume acela de a denunta unilateral un contract deja expirat?

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna uzzydan si bine ai venit in comunitate!

 

Imi pare rau pentru situatia descrisa. Pentru a o putea verifica si clarifica, te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon si pe cel de contact (daca este cazul).

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

PM Irina.jpg

Multumesc!

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

@Irina: Multumesc ca ai transmis si tu solicitarea mea catre "colegi"! Tin sa precizez ca, din cauza de serviciu, asa cum am spus si in postul anterior, nu mai sunt in aria de acoperire a retelei VDF. Cel mai probabil, "departamentul specializat", cum l-ai denumit tu, o sa ma invinovateasca tot pe mine ca nu am putut fi contactat!

In alta ordine de idei, as putea sa stiu si eu, public, aici pe forum, care e numarul de inregistrare al cererii mele din 11 decembrie 2013??? Sunt convins de faptul ca, dat fiind ca s-a primit o cerere de reziliere a contractului, ati si inregistrat-o, nu?

Multumesc!

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

ai perfecta dreptate si cele 30 zile eu nu le intaleg deoarece abonamentul eplateste in avans....au devenit subt orice critica ...camatarii telefoniei astea sunt!!!

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna uzzydan,

Solicitarea ta din 11.12.2013 a fost inregistrata cu numarul 17958279. Daca mai doresti si alte informatii, te rog sa-mi spui.

Multumesc,
Alexandra