Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna dccc1979,

Imi pare rau pentru parerea formata. Daca ai o solicitarea cu care doresti sa te ajut, te rog sa-mi oferi mai multe detalii.

Multumesc,
Alexandra

Highlighted
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

@Alexandra:

 

Multumesc de reply, cred ca e primul pas inainte, concret, facut pana acum, in relatia cu voi.

Daca totusi te-ai oferit sa ma ajuti, poate imi spui si mie cat mai dureaza pana rezolvam cererea pe care am facut-o?!  Deja de astazi, din 14.01.2014, s-a intrat intr-un nou ciclu de facturare. Cate astfel de cicluri vor mai trece? Sper ca va dati seama ca indiferent de "oferta" pe care mi-ati face-o, conform "procedurii", nu mai continui sub nicio forma relatia contractuala cu voi! Nu de altceva, dar am si eu mandria mea, mandrie bazata pe aproape 9 ani de corectitudine in privinta platii facturii si alti 6 ani de cartela anterior acestora.

 

Mi-ati lasat un gust mai mult decat amar!

Imi pare rau ca am ales sa trec la cartela! Mai bine faceam cerere de portare in Cosmote! Sunt convins ca ar fi implicat si timp mai scurt, si nervi mai putini!

 

Thanks for nothing!

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna uzzydan,

Am urgentat solicitarea catre departamentul de rezilieri. Voi reveni cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Multumesc,
Alexandra

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-09-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna ziua.Parearea mea este ca foarte multi abonati s-au  retras, sau si-au facut portarea la alte retele,ceeace o sa fac si eu foarte curand.Aceasta firma(vodafon)din punctul meu de vedere (si vad ca multi ma sustin),nu mai prezinta corectitudinea cu care se mindrea candva.Cu ocazia asta va pot spune si eu o problema:sunt abonat fidel al acestei retele de cca 15-16 ani la abonament, plus multi ani la cartela,Anul trecut prin luna noiembrie merg sa-mi platesc factura la un sediu vdf,si-mi zice fata de la ghiseu:domnule aveti o datorie mai veche la noi....eu zic:eu?da,stai sa verific imi zice fata.....verifica,si-mi zice ca de fapt am platit o factura de 2 ori in anul 2004si sa sun la plati sa rezolv.Ok,sun la plati,tipa de la celalalt capat imi zice....da, aveti dreptate dar de fapt este din 2007Emoticon fericit)...ma rog,ii zic suma?200 roni ,dar tb sa verific si va contactez in cel mai scurt timp....dupa vreo 2-3 zile sun din nou...aveti dreptate ..verific si va sun...nimic...trimit e-mail si intr-un tarziu primesc raspuns.SURPRIZAAAAAAAAAAAAAAAA sa vedeti ce reply am primit:ca de fapt ei au fost corecti cu mn.......mi-au virat baanii in cont vodafon(desi puteau sa mi-i vireze in cont bancar deoarece eu am platit prin banca)ATENTIE....in anul 2010Emoticon fericit))))
 Daca sunt atat de corecti pe cat se dau,nu inteleg dc a trebuit sa treaca 3 ani pana mi s-au virat banii si vreau sa mi se faca dovada ca acei bani au fost virati in contul meu.Dand dovada de incorectitudine si nerespactand clientii multi vor parasi vodafon.SUCCES LA PORTARE FRATILOR,SUNT RETELE MAI SERIOASE CARE NE ASTEAPTA!!

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

nu am o solicitare aparte, doar ca tratati un client cu 3 abonamente si vechime de peste 10 ani ca si un nou client...la parteneri  gen arsis un telefon care la voi cu abonament pe 2 ani e 200-300 de lei le ei este gratis nu mai punem ca telefoanele sunt blocate in retea! asta e doar un exemplu....la relatii clienti sunt  prostit pe fata cateodata (gen incetat abonament cu minute incluse si aplicarea unui abonamen fara minute)cand am sunat pt lamuriri mi sa spus ca nu aveati obligatia sa ma anuntati ca mi  ati shimbat abonamentul voi asa de capul vostru ...asta a fast cum spuneti voi MAXIM!!!!!!!!  de curand sotia s a trezit cu un cost de trafic de date de 75 de euro eu pe unul din abonamente tot asa cam 20 de euro desii ne am  incadrat timp de 2ani in mb disponibili! precizez ca ambele abonamente se aflau in ultima luna de contract ce a ce ma face sa mi pun si mai multe intrebari!  la o crtela rencarcabila  cu 5euro beneficezi de f multe servicii fata de un abonament  de acelasi cost si asta mi se pare iar MAXIM!!! TINETI O TOT ASA CA I BINE!!!

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna dccc1979,

Ofera-mi, te rog, numarul in cauza prin mesaj privat pentru verifica rele relatate.

Multumesc,
Alexandra

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

oricum voi rezilia contractel in proportie de 100% !! poate trec pe cartela ca i mai avantajos si credeti ma ca e f adevarat ce am relatat dar chiar nu vreau sa  mai am discutii la telefon cu fiecare departament in parte unde esti pasat ca o minge! multumesc de intentie!

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-09-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Sunt intr-u totul de acord.De ce nu vreti sa intelegeti?Voi (Vodafone) existati datorita noua( CLIENTILOR)m-am saturat de ....DACA NU ITI CONVINE MUTA-TE IN ALTA RETEA ...Parearea mea este ca foarte multi abonati s-au  retras, sau si-au facut portarea la alte retele,ceeace o sa fac si eu foarte curand.Aceasta firma(vodafon)din punctul meu de vedere (si vad ca multi ma sustin),nu mai prezinta corectitudinea cu care se mindrea candva.Cu ocazia asta va pot spune si eu o problema:sunt abonat fidel al acestei retele de cca 15-16 ani la abonament (platindu-mi facturile lunar) , plus multi ani la cartela,Anul trecut prin luna noiembrie merg sa-mi platesc factura la un sediu vdf,si-mi zice fata de la ghiseu:domnule aveti o datorie mai veche la noi....eu zic:eu?da,stai sa verific imi zice fata.....verifica,si-mi zice ca de fapt am platit o factura de 2 ori in anul 2004si sa sun la plati sa rezolv.Ok,sun la plati,tipa de la celalalt capat imi zice....da, aveti dreptate dar de fapt este din 2007:smileyhappy:)...ma rog,ii zic suma?200 roni ,dar tb sa verific si va contactez in cel mai scurt timp..... si de unde stiti ca ati platit de 2 ori factura?.,ma intreaba ....(de fapt asta o interesa mai mult.)....dupa vreo 2-3 zile sun din nou...aveti dreptate ..verific si va sun...nimic...trimit e-mail si intr-un tarziu primesc raspuns.SURPRIZAAAAAAAAAAAAAAAA sa vedeti ce reply am primit:ca de fapt ei au fost corecti cu mn.......mi-au virat banii in cont vodafon(desi puteau sa mi-i vireze in cont bancar deoarece eu am platit prin banca)ATENTIE....in anul 2010:smileyhappy:))))  pe cand logic,cred ca trebuia si era normal sa mi se scada din factura urmatoare...
 Daca sunt atat de corecti pe cat se dau,nu inteleg dc a trebuit sa treaca 3 ani pana mi s-au virat banii si vreau sa mi se faca dovada ca acei bani au fost virati in contul meu.Dand dovada de incorectitudine si nerespactand clientii multi vor parasi vodafon.Cat credeti ca mai putem suporta astfel de incorectitudini domnilor(doamnelor,domnisoarelor),nu mai zic de cat de distanti sunt unii dintre dumneavoastra fata de noi clientii...daca unii dintre dumneavoastra sunteti plictisiti cautati-va alta meserie...sunt multi care isi doresc un loc de munca......SUCCES LA PORTARE FRATILOR,SUNT RETELE MAI SERIOASE CARE NE ASTEAPTA!

 

Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Au trecut deja doua zile de cand moderatorul Alexandra a "urgentat" solicitarea mea la departamentul rezilieri! Dar cei de acolo cred ca sunt extraordinar de ocupati! Oare toti clientii Vodafone reziliaza abonamente? Greu de crezut, desi ar merita din plin!

 

Concluzia???? O gasiti in titlul topicului!

 

Alexandraaaaa!?!?!?!?!!!!???? Raspunsul meu?????

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Salut,

 

Intr-adevar, colegii din acest departament sunt foarte ocupati intrucat au foarte multe cereri. 

Alexandra si-a facut datoria si a trimis cererea ta mai departe, urgentata. 

 

Multumesc,

Claudiu