Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

O, avem alt moderator!

Ia lasati, fratilor, unul singur sa ne raspunda si mai mergeti sa-i ajutati pe colegii inglodati in cereri de reziliere! Poate o rezolvati si pe a mea, ca face 40 de zile, in curand!!!!!!!

 

Alexandra si-o fi facut ea datoria, doar e un simplu mijlocitor, dar colegii si-o fac pe a lor? Bag seama ca nu!

 

Va e teama ca nu achit si ultima factura? Va cramponati de 7.5 europeni? O sa-i platesc, bre, ca nu ma imbogatesc cu ei!

 

RUSINE, domnilor RUSINE!

 

 

 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-09-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna ziua.Va rog respectuos sa-mi raspundeti la intrebarea postata anterior.De ce nu vreti sa intelegeti?Voi (Vodafone) existati datorita noua( CLIENTILOR)m-am saturat de ....DACA NU ITI CONVINE MUTA-TE IN ALTA RETEA ...Parearea mea este ca foarte multi abonati s-au  retras, sau si-au facut portarea la alte retele,ceeace o sa fac si eu foarte curand.Aceasta firma(vodafon)din punctul meu de vedere (si vad ca multi ma sustin),nu mai prezinta corectitudinea cu care se mindrea candva.Cu ocazia asta va pot spune si eu o problema:sunt abonat fidel al acestei retele de cca 15-16 ani la abonament (platindu-mi facturile lunar) , am fost client platinum ,actual gold ,plus multi ani la cartela,Anul trecut prin luna noiembrie merg sa-mi platesc factura la un sediu vdf,si-mi zice fata de la ghiseu:domnule aveti o datorie mai veche la noi....eu zic:eu?da,stai sa verific imi zice fata.....verifica,si-mi zice ca de fapt am platit o factura de 2 ori in anul 2004si sa sun la plati sa rezolv.Ok,sun la plati,tipa de la celalalt capat imi zice....da, aveti dreptate dar de fapt este din 2007:smileyhappy:)...ma rog,ii zic suma?200 roni ,dar tb sa verific si va contactez in cel mai scurt timp..... si de unde stiti ca ati platit de 2 ori factura?.,ma intreaba ....(de fapt asta o interesa mai mult.)....dupa vreo 2-3 zile sun din nou...aveti dreptate ..verific si va sun...nimic...trimit e-mail si intr-un tarziu primesc raspuns.SURPRIZAAAAAAAAAAAAAAAA sa vedeti ce reply am primit:ca de fapt ei au fost corecti cu mn.......mi-au virat banii in cont vodafon(desi puteau sa mi-i vireze in cont bancar deoarece eu am platit prin banca)ATENTIE....in anul 2010:smileyhappy:))))  pe cand logic,cred ca trebuia si era normal sa mi se scada din factura urmatoare...
 Daca sunteti atat de corecti pe cat va dati,nu inteleg dc a trebuit sa treaca 3 ani pana mi s-au virat banii si vreau sa mi se faca dovada ca acei bani au fost virati in contul meu.Dand dovada de incorectitudine si nerespactand clientii multi vor parasi vodafon.Cat credeti ca mai putem suporta astfel de incorectitudini domnilor(doamnelor,domnisoarelor),nu mai zic de cat de distanti sunt unii dintre dumneavoastra fata de noi clientii...daca unii dintre dumneavoastra sunteti plictisiti cautati-va alta meserie...sunt multi care isi doresc un loc de munca......imi cer scuze daca v-am plictisit Emoticon fericit

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna uzzydan!

 

I-am rugat pe colegii mei sa te sune in cel mai scurt timp posibil.

 

Multumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna gigelgeo!

 

Am cerut reverificarea situatiei mentionate. Revin cu detalii in privat in cel mai scurt timp posibil.

Multumesc!

Highlighted
Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

aveti pe dl adrian care blocheaza accesul la acest forum!!rusine sa va fie dacas ajunge aici ! vodafone a fost cumparat cumva de rusi si eu nu stiu?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Salut,

 

Nu inteleg care este solicitarea ta. Ce acces ti-a fost blocat? 

Orice postare si activitate online in cadrul acestei comunitati care incalca regulamentului forumului Vodafone, va fi stearsa, iar accesul utilizatorului va fi blocat, fara exceptie. 

 

Te rog sa-mi spui cu ce te pot ajuta. 

 

Claudiu

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

"reziliere contract" este deschis de mine si nu mai pot posta in el!! domnul adrian bate campii cu ite raspunsul aici sau aici si isi bate joc de mine in momentul cand am deschis alt topic la sters! si ce vreau? vreau sa fiu contactat pentru a rezilia contractele pe care le detin deoarece m am saturat de bataia voastra de joc fata de clientii vechii!

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

dac umneavoastra considerati ca raspunsul pe care l a dat dl adrian in "reziliere contract" este in regula atunci eu chiar nu mai amce cauta pe acest forum! verificati raspunsul dansului si v a veti lamurii

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Salut,

 

Atata timp cat numarul in cauza a fost oferit colegului meu, acesta se va ocupa de situatie. Te rog sa tii cont de raspunsuri lui Adrian. 

 

Multumesc,

Claudiu

Începător
Postări: 11
Înregistrat: ‎10-01-2014

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

voi chiar va bateti joc? adrian nu a cerut nici un nr.de telefon al meu!!!!!!!ma uimiti pe zi ce trece! ce a scri el sunt aberatii deoarece nu am nici o legatura cu subiectul "cost internet nejustificat"chiar ata de greu e de intales?