Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 7
Înregistrat: ‎10-01-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

[ Editat ]

Fratilor de suferinta, eu unul va anunt ca am reusit sa scap de problema! Bineinteles numai dupa ce mi-a fost facuta "oferta"!!!!! Sa nu ma intrebati care era, pt ca, la cat de nervos/uimit/sictirit/etc... eram, chiar nu mi-a pasat ce balmajea persoana de la celalalt capat! Sa-mi fi oferit IPhone moca si tot as fi dat cu el dupa ei!  Abia, abia, dupa o discutie sterila, din punctul meu de vedere, purtata aproximativ 30 minunte am reusit sa aud: “veti fi transferat la cartela incepand de maine...”

Nervos? Pentru ca am fost contactat abia la 40 de zile dupa ce am facut cererea de reziliere, si asta dupa razboaie purtate pe forumuri!

Uimit? Pentru ca, desi am specificat, moderatorilor VDF, numarul alternativ de contact, prima replica pe care am auzit-o la telefon a fost: nu aveti semnal pe numarul VDF!!!!

Sictirit? Pentru ca suntem tratati doar ca portofele bune de plata! Fara respect, fara consideratie, fara cea mai mica urma de "clientul nostru..."!

In concluzie, pot spune ca marele operator de telefonie mobila Vodafone are niste pratici si proceduri in relatia cu clientii mai jenante si mai pline de nesimtire decat... ghiseele pline de functionari frustrati de pe la administratiile financiare!!!!!

M-as fi asteptat ca o intr-o corporatie de acest nivel sa scapam de birocratie, capete patrate si atitudine de genul "tu esti un nimeni, NOI stim mai bine, chiar si in numele tau!"

Tineti-o tot asa, fratilor, si veti ramane numai cu amaratul ala de Ghita Ciobanul si cu oile lui!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-12-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Este adevărat ,se poarta foarte urit cu clienți .si eu am făcut cerere de încetare abonament de internet si fix in Noiembrie si tot mi- au trimis factura si in Ianuarie .cind am sunat mi sa spus ca nu exista nici o solicitare in Noiembrie ,ci numai una care am făcut-o in Decembrie după ce am văzut ca îmi trimit in continuare facturi .le- am trimis mail ,am primit confirmare si tot mi-au trimis factura . Se pare ca mai repede scapi de sclavie decit de vodafone .
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna Radu642,

Imi pare rau pentru orice nelacere cauzata si pentru parerea formata. Daca doresti sa verific situatia, trimite-mi numarul in cauza prin mesaj privat.

Multumesc,
Alexandra

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Deci o reziliere la Vodafone = o reziliere la Romtelecom în privința procedurii stufoase, complicate și care se desfășoară de-așa fel încât clientul ori să renunțe, ori să mai plătească măcar o lună-două abonament.

Nu-mi vine să cred ceea ce citesc aici! Ce era Connex, apoi Vodafone, și ce-a ajuns să fie acum, e de speriat!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-11-2013

rambursare avans (sau cum NU se ramburseaza avansul..)

 

Despre cum vodafone nu numai ca nu este in stare sa aiba un magazin online dar nici macar sa ramburseze clientilor banii pentru comenzile neonorate!!!!!!!!

Despre ce este vorba :

 1.in data de 30.11 (cu ocazia promotiilor black Friday) am plasat o comanda pe portalul online Vodafone.ro pentru un pachet abonament (portare a nr existent de pe cartela pe abonament incl. internet 2 ani) + telefon.

Nr comanda VDFRO147678893, prêt total 0 euro, cu achitarea lunara a taxei de abonament de 12 euro. Comanda (si pretul aferent) este confirmata in scris , insa pentru livrarea telefonului mi se solicita o plata in avans de 292 ron (pe care dupa clarificari inteleg ca este legata de activarea unui abonament nou, si o achit in 14/12 conform instructiunilor primite, la un magazin Vodafone).

 2.din 14/12 – data achitarii sumei mentionate mai sus, care urma sa se deduca din abonamentul lunar – am asteptat livrarea care urma sa includa si semnarea proporiu-zisa a contractului etc.

In data de 17/12, mi s-a activat si abonamentul (parte a pachetului comandat : abonament + telefon), urmand ca in cateva zile sa imi fie livrat telefonul (far de care nu puteam folosi serviciile de internet oferite de abonament).

Abia in data de 24/12 ajunge curierul care insa imi solicita 173 lei pentru livrare (pretul telefonului). Am refuzat plata (care nu mi-a fost adusa la cunostinta), cerand explicatii la relatii cu clientii / nr contact comenzi online 0372020202.

In urma acestora, mi se transmite ca practic comanda initiala a fost anulata (!) si pretul la zi al telefonului comandat de mine este 173 lei, insa care va fi dedus din facturile care vor urma (la fel ca si cei 292 lei de altfel).

 

3. In acest context am solicitat dezactivarea abonamentului si returnarea sumei platite in avans (pentru comanda initial confirmata, dar care nu s-a mai livrat in aceiasi termeni si conditii).

Ulterior altor clarificari suplimentare, mi se confirma dezactivarea abonamentului (pentru care specific ca nu am semnat niciun contract sau termeni si conditii) si mi se transmite ca pentru rambursarea sumei platita in avans trebuie sa depun o cerere de rambursare (atasata) – cerere completata si trimisa in 27/12/2013 (care ar trebui rezolvata i.e. suma restituita in 7 zile lucratoare conform celor mentionate pe site https://www.vodafone.ro/business/asistenta/te-putem-ajuta/facturare-si-plati/garantii/index.htm). Mentionez ca in urma discutiilor avute, am fost informata ca voi primi suma integral fara deducerea celor cateva zile – perioada cat a fost activat abonamentul.

 4.urmare altor telefoane, in 09/01 mi se solicita sa transmit cererea la o alta adresa de email, si sunt informata ca in maxim 14 zile lucratoare voi primi banii.

 5.dupa cele 14 zile, si in urma altor telefoane, mi se confirma ca voi primi banii insa mi se solicita o cerere semnata de mana. Termenul indicat : 7 zile lucratoare.

 6.la cateva ore, primesc alt mesaj de la vodafone/relatii cu clientii prin care sunt anuntata ca din suma platita ca si garantie/avans se va retine contravaloarea de 52 lei / factura emisa pentru aceasta perioada (17.12-10.01). Mentionez ca aceasta factura nu mi-a fost adusa la cunostinta de nimeni ! mai mult, mi s-a confirmat rambursarea intregii sume achitate in avans pentru comanda neonorata integral.

 

Precizez ca la aceasta data (4 februarie) inca nu am primit suma de bani avansata in 14/12 pentru o comanda neonorat !!!!

Mai mult mi se refuza rambursarea integrala, invocandu-se fara baza contractuala si factura aferenta, niste servicii pe care nu le-am putut folosi in absenta telefonului (care nu a fost niciodata in posesia mea).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
    

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: rambursare avans (sau cum NU se ramburseaza avansul..)

Buna adina08,

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Am redirectionat solicitarea catre departamentul vizat, voi reveni cu detalii in cel mai scurt timp.

Multumesc!
Alexandra

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: rambursare avans (sau cum NU se ramburseaza avansul..)

Buna adina08,

Pentru a te ajuta cu aceasta solicitare, te rog sa-mi trimiti cererea mentionata in mesajul privat.

Multumesc,
Alexandra

Highlighted
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Din pacate si eu am trecut prin cateava experiente nefericite, eu cel putin sunt un client  fidel al "lipsurilor "de la Vodafone

Din 19-04-2014 nu am mai avut acces la contul meu MyVodafone, (e a 2-a oara cand nu am acces la contul meu MyVodafone)  ma puteam loga dar nu aveam acces la contul meu pentru a verifica costuri,convorbiri,etc.

   Am trecut prin situatii de genul, aveam abonament de acces la internet, am adaugat inca un numar in cadrul

abonamentului Vodafone familia , si in urmatoarea luna mi-a disparut abonamentul de acces la internet.,
astfel eu stiind ca abonamentul de internet merge in continuare m-am trezit cu o factura de 500 lei noi in loc de un abonament de 4,75 E pe luna, facut reclamatie ,nu s-a rezolvat nimic.

   Acum in 2014 am renuntat complet la 2 numere , alte 2 le-am trecut pe cartela prepay, si doar unul singur il mai am pe abonament.

  Dupa notificarea prin e-mail privind rezilierea contractului 22-03-2014, am primit un raspuns pe numele de Petianu dar

pe adresa mea de email, (Petianu nu este numele meu, ci al altui client),  operator fiind:

Sorina Calomfira
Online Support Team
Vodafone Romania
www.vodafone.ro

Alta reclamatie ,cu mentiunea de a specifica in clar confirmarea rezilierii cerute, am primit scuze, dar confirmarea rezilierii

nu.(a ce s-a cerut la telefon)

Am fost contactat de o operatoare draguta pentru ca in termen de cateva zile sa fiu apelat de departamentul ofertare,

ofertare care a fost mult ,mult sub asteptarile unui abonat de 13 ani vechime.

 Adevarul este ca nu le pasa de clientii vechi .

Un alt adevar este ca nu au o baza de date clara, astfel ca nu se cunoaste situatia la zi, daca sunt intrebati de ce a venit

ultima factura de 87,27 lei si ce reprezinta?  Am intrebat un operator la care la randul lui mi-a raspuns ca am primit o oferta de grup?, de unde grup? ,cand eu acum am ramas cu un singur numar pe abonament?

 Pacat ca au echipamente bune , dar nu au suportul necesar pentru abonati.,si observ cu parere de rau ca situatia se

deterioreaza an de an.

 Probabil ca dupa aceasta postare din nou nu-mi voi mai putea accesa contul din myvodafone, dar si ceilalti clienti au dreptul de a cunoaste fiecare particica din Vodafone.

Pe cand si ceva bun , atractiv din partea Vodafone?

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Bine ai venit pe forum cristianro!

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a o putea verifica si clarifica impreuna, te rog sa imi trimiti un mesaj privat in care sa incluzi numarul tau de telefon si mai multe detalii privind aceasta solicitare.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

PM Irina.jpg

Multumesc!

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Multumesc mult pentru raspunsul prompt dar nu cred ca se va putea rezolva ceva,(parerea mea personala) deoarece

nu puteti verifica in amanuntime din cauza celorlalte departamente si a lipsei bazei de date .In fapt povestea mea este un pic mai lunga si as vrea ,doar daca am si acordul tau de a publica aici ,in mod public numarul meu de telefon,nu este secret, cat si continutul e-mailurilor ce contin atat numele operatorilor cat si raspunsurile pe care le-am primit.

Daca iti trimit datele pe adresa ta privata, in mod sigur nu cred ca voi putea primi un raspuns concret, si in mod sigur

deasemenea nu cred ca se va rezolva ceva pe viitor.

 De aceea as vrea ori sa discut cu cineva abilitat care sa poata face ceva pe viitor,pentru a imbunatati cat de cat relatia

client -Vodafone, sau sa public aici pe forum patania mea , numele operatorilor ,si continutul e-mailurilor..

Multumesc pentru increderea acordata,