Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna Cristian!

Pentru siguranta contului tau, am rugamintea sa imi lasi totusi mesaj privat, sa imi prezinti detaliat feedback-ul tau si acesta va fi cu certitudine adresat celor vizati, ma voi ocupa de acest aspect personal.

 

Iti multumesc pentru intelegere.

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Din pacate nu iti pot trimite mesaj, cu toate ca am facut click pe numele tau de utilizator si am intrat in pagina

Despre irina dar in coltul dreapta sus iar la Trimite mesaj privat acestui utilizator nu se deschide nimic

Eu folosesc Mozilla

Voi incerca maine seara din nou

 

Iti doresc o zi buna,

Cristian

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

[ Editat ]

Buna dimineata Cristian!

 

Deoarece nu mi-ai putut lasa mesaj privat ti-am lasa eu. 

Astept detaliile din partea ta pentru a te putea ajuta.

 

Mesajele se pot citi in sectiunea Profilul meu, dupa cum se vede in imaginea atasata.

Cum citesc PM.jpg

 

O zi frumoasa!

Highlighted
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna,

Rog specificati, pentru a trimite mesaje private catre un moderator trebuie musai :

 

1-Sa fiti logat si sa inserati casuta  cu      Pastreaza-ma autentificat

2- Faceti click pe numele moderatorului (utilizator),astfel veti ajunge in pagina utilizatorului

3- In coltul din dreapta sus apasa pe :Trimite mesaj privat

4- Scrieti ce va doare si faceti o copie in programul WORD (cu copy-paste), pentru a nu pierde continutul

5- Daca primiti eroare ca nu se poate trimite mesajul (mesaj pe care l-am primit din prima incercare) repetati

     pasii incepand cu 1- , si cu fisierul deschis in Word, inserati tot textul , apoi apasati iconita  cu Lipire din Word ,se afla

     sub butonul  Previzualizeaza , si apoi apasati combinatia de taste  Ctrl-V, si daca va convine formatarea in pagina

     apasati trimite.

Dacanu parcurgeti acesti pasi riscati  sa va pierdeti cateva ore bune de butonat.

 Personal m-i se pare o procedura tare complicata, cand mult mai simplu ar fi sa dau Like  utilizatorului in cauza

(astfel acordam incredere celui pe care il alegem) si sa-l putem adauga in pagina de Myvodafone.astfel doar un simplu

click pe numele utilizatorului pentru a putea ajunge pe pagina de postare mesaj, sa fie ceva similar cu Facebook,gmail,

astfel sa am posibilitatea de a trimite acelasi mesaj si catre mai multi utilizatori.

  Chiar voi face aceasta propunere catre serviciul tehnic , poate cineva va incerca sa simplifice aceasta procedura,

 

Multumesc anticipat,

Cristian

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Fără Facebook! Ar fi culmea să fim obligați să avem cont de Facebook sau de Google pentru a comunica pe forumul Vodafone! În scurt timp vom ajunge ca nici pâine de la magazinul din colț să nu mai putem cumpăra dacă nu avem Facebook...

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎25-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Dacă ați plătii fiecarui utilizator câte un euro pe fiecare scuză care o gasiți și adresați , ați da faliment în trei zile! 

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna dimineata cristianro,

 

Iti multumim pentru sugestie. O vom adresa celor vizati.

 

Zi faina!

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Salutare tuturor,

 

Revenim cu mentiunile ca este necesara reintroducerea datelor de logare datorita unor masuri de siguranta. Conturile de MyVodafone/Forum contin date confidentiale.

Referitor la sesiunile de 15-20 de minute, este bine sa stiti ca daca in momentul delogarii creati un mesaj public/privat, actiunea se va finaliza. Daca vreti sa realizati alta operatiune va fi necesara relogarea.

 

Multumesc,

Roberta

 

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

@sarighiol

Cred ca nu iti place de Facebook, gmail......,eu ma refeream doar de modalitatea mai simpla de a acorda incredere

unui utilizator/moderator care a avut bunavointa sa incerce sa rezolve problema cuiva.

 @Elena-Roberta

In legatura cu sesiunea de lucru, nu ar trebui limitata ca timp, odata ce m-am logat ar trebui sa stau conectat

la forum  (ca exemplu) pana ma deconectez.., un forum nu este acelasi lucru cu conectarea la contul meu de la banca,

care dupa 5 min de inactivitate,trebuie sa te logezi din nou.

 

Iata ce mesaj am primit dupa ce am vrut sa postez cele de mai sus:


Postarea dumneavoastră a fost modificată deoarece în corpul mesajului s-a identificat HTML nevalid. HTML nevalid a fost eliminat. Revizuiţi mesajul şi trimiteţi-l atunci când sunteţi mulţumit.

 

Rog sa trimita cineva aceasta eroare catre serviciul tehnic, cu specificatia ca apare la orice mesaj text, sau inportat din WORD.

Dupa  ce am apasat pe tasta TRIMITE am primit urmatorul mesaj:

 

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request POST /t5/forums/replypage.editorform.form.form.form.

Reason: Error reading from remote server

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Dupa postarea de mai sus am vrut sa ma duc in alta sectiunes si am primit urmatoarea eroare:

 

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /t5/Feedback-ÅŸi-sugestii/bd-p/Feedbacksisugestii.

Reason: Error reading from remote server

 

De ce imi este restrictionat accesul la alta sectiune? oare softul nu cumva este facut intentionat asa? Ca utilizatorul sa se lase pagubas?