Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Bună, Elena-Roberta! 

Comportamentul site-ului în privința logării este exact așa cum l-ai descris.

Sunt însă niște setări atipice, care anulează opțiunea „păstrează-mă autentificat”. Iar faptul că, dacă ai bifat această opțiune, nu te mai poți loga până ce nu dai logout, îți aduce niște dorințe violente asupra calculatorului... Emoticon care face cu ochiul

Aici trebuie corectat; securitatea MyVodafone și a forumului trebuie să existe, dar odată cu ea, trebuie și niște setări ușor de accesat și de înțeles de către utilizatori.

Eroarea aceea cu „The proxy server received an invalid response from an upstream server...” am avut-o și eu de multe ori. Am ignorat-o deoarece noil mesaj pe care îl scriam apărea în cadrul subiectului. Trebuie însă o relogare pentru a vedea dacă mesajul s-a pierdut sau nu. Ca pe un site „de cartier” adică, făcut de niște puștani de 15 ani, nu ca pe un site al unui brand.

Am intrat pe forumul de la Vodafone.uk și am observat (pe cât am putut vedea fără să mă loghez) că ei au scos aproape toate setările și format-urile greoaie din „tiparul” de forum avut inițial la fel atât de Vodafone.ro. cât și de Vodafone.uk. Așteptăm cu mare interes „și pe la noi” ceva asemănător... 

 

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Buna, sarighiol,

 

Avem in vedere feedback-ul si sugestiile tale. Multumim!

 

Zi faina!
Roberta

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

 
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

In atentia moderatorilor

Buna,

Rog daca ma poate ajuta cineva, am abonamentul Vodafone 5, de 5 E, si am primit factura de plata de 71,93 lei

In sumar factura apare

Abonamente si extraoptiuni     58.01

La extraoptiuni   International nu s-a vorbit,iar la SMS taxa lunara este de 0.00 lei

As vrea sa aflu in detaliu ce reprezinta cei 58.01 lei.

Luna trecuta am avut 5 numere pe abonamentul Familia si mi-a venit de plata 87 lei +TVA, la care am reziliat contractul

si am incheiat altul pentru un singur numar Vodafone 5 la care mi-a venit de plata71,93 lei +TVA ,factura s-a emis acum 2 zile.

.
Si mai rog daca imi poate da cineva o sugestie cum as putea rezilia acest contract pagubos de 5E, contractul este pe 1 an.

 

Multumesc anticipat,

Cristian

 

 

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: In atentia moderatorilor

Buna Cristian!

 

Ti-am raspuns la mesajul privat pe care mi l-ai lasat.

 

Multumesc!

 

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

In atentia moderatorului Irina

Buna

Irina

Multumesc pentru raspunsul pe care m-i l-ai trimis, dar nu te-ai implicat cu absolut nimic.

Imi pare rau ca mi-am pierdut degeaba timpul scriindu-ti pe adresa ta de privat greselile colegelor tale,imi pare rau si de banii pe care colegele tale au reusit sa ocoleasca sistemul pentru a ma fura timp de 2 luni de zile cu cate 8,06 E.

Atentie: abonamentul Vodafone 5 de 5 E de fapt este 13,06E,

 

@Irina

Pe data de 22-03-2014am
reziliat contractul Vodafone Familia, actualmente am ramas doar cu un alt abonament Vodafone 5,astfel colegele cu care

am luat legatura in privinta rezilierii s-au gandit cum sa mai adauge ceva la factura astfel pe langa abonamentul Vodafone 5 au mai adaugat si o taxa pentru oferta de grup de 8,06E,

  Culmea e ca aceasta taxa nu apare pe factura, si nu apare nici pe contul MyVodafone
 ci doar ca suma totala.

Tare as vrea sa aflu cine sunt cei implicati in acest tip de furt ,prin adaugarea acestei taxe?

 

@Irina

Chiar trebuie sa fac publica numele colegelor tale de la care probabil a pornit totul in a adauga inca 8,06E?

Chiar trebuie sa fac publica  numele celor care si-au cerut scuze pentru greselile altora si nu s-a facut nimic?

Cineva spunea ca in urma verificarilor efectuate reiese faptul ca situatiile mentionale - e-mailul primit cu numele altu client si rezilierea contractelor au fost clarificate iar acum 2 zile primesc din nou la plata si acea taxa de8,06E?

 Aseara am facut o sesizare prim e-mail cu privire la factura incarcata de 71,93 lei si din nou scuze pe e-mail, cu

mentiunea ca luna viitoare imi va scade din factura 8,06 E,

  Astazi in jurul orei 18:20 am apelat serviciul clienti am intrebat din nou daca acea taxa pentru oferta de grup mai este activa, si am primit raspunsul ca acea taxa este inca activa,astfel operatoarea :

Georgiana Pintilie
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania www.vodafone.ro          

nu s-a implicat cu nimic

 

@Irina ,mai jos ai raspunsul colegei tale:

 

Echipa VODAFONE

  
către mine

Buna ziua domnule Cristian,

In ceea ce priveste solicitarea adresata de dumneavoastra, dintr-o eroare de ordin tehnic, pe factura dumneavoastra a aparut si taxa de Oferta de Grup in valoare de 8.06 fara TVA, fapt pentru care imi cer scuze.

Din factura ce se va emite la data de 6.06, aceasta suma va fi scazuta.

Va doresc o zi frumoasa in continuare!

Va stau la dispozitie in continuare pentru orice solicitare legata de serviciile noastre. Parerea dumneavoastra conteaza! Accesati https://www.vodafone.ro/personal/form-feedback-asistenta/index.htm?cid=georgiana.pintilie&mid=346526...  pentru a ne transmite opinia dumneavoastra!


Multumesc!
Georgiana Pintilie
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania www.vodafone.ro

 

 

Si eu:

Multumesc Irina pentru link-ul oferit in ultimul mail primit de la tine.

Multumesc Sorina Calomfira

Multumesc Georgiana Pintilie

Multumesc celor care au reusit ca sa nu apara pe factura taxa de 8,06E

Multumesc celor care administreaza contul de MyVodafone pentru ca au facut tot posibilul ca aceasta taxa sa nu apara

 (de aceea nu am reusit sa am acces de 2 ori la contul de MyVodafone)

Multumesc celor care au reusit sa ma fure cu primii 8,06 E (asa sa le ajute Dumnezeu pentru ca s-au bucurat ca le-a mers din prima.)

Multumesc operatoarei care la prima sesizare mi-a oferit un raspuns evaziv la fel ca al Irinei.

Multumesc celor care se straduiesc si isi storc creierii pentru asemenea gainarii.

 

Cu respect

pentru ce veti face in continuare

Cristian

Abonat de 14 ani

 

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: In atentia moderatorului Irina

Salut,

 

Irina momentan nu este la birou. Daca esti de parere ca te pot ajuta in vreun fel, te rog sa ma anunti. 

 

Multumesc,

Claudiu

Highlighted
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: In atentia moderatorului Irina

Ti-am trimis un foarte scurt istoric pe adresa ta privata,

Daca ai nevoie iti pot trimite orice inormatie care ti-ar putea fi de folos,

Cu respect

Cristian

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-05-2012
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

As avea o varianta de normalizare a relatiei Vodafone cu clientii vechi sau cu cei existenti.

Varianta pe care eu am aplicat-o acum aproape doi ani a fost asa: PORTARE ABONAMENT COSMOTE IN VODAFONE SI LUNA URMATOARE, PORTARE ABONAMENT VODAFONE IN COSMOTE !

 Mentionez ca detineam abonament si in Vodafone si in Cosmote.

Beneficii: 45 euro in Vodafone si 75 euro in Cosmote (prin programul Buy Back,cu 3 telefoane la casat)

 Cei care credeti ca va aranjeaza aceasta oferta popularizati-o !

 Este una din putinele modalitati de a ii face sa ne respecte !

 Daca practica aceasta va continua in luna iulie si august voi face portarea in sens invers.

 Daca vi s-a parut util acest material distribuitil si prietenilor vostri,pentru a fi o comunitate respectata.

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

@Florinesqu

Ar fi buna aceasta figura daca nu ar trebui sa-ti achiti datoriile fata de compania de la care ai plecat,nu poti porta un numar fara sa platesti contractul care ti-a ramas in urma.

  Deci ,nu faceti asa ceva , nu va luati dupa cei ca Florinesqu, care e un instigator fara experienta , intotdeauna cititi foarte bine datele contractului, de la compania de la care plecati si mai ales in ce contitii se pot porta numerele.