Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-04-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

Conditii minimale pentru portarea unui numar de telefon
Portabilitatea implică automat terminarea contractului cu operatorul curent, în conformitate cu clauzele de reziliere prevăzute in cadrul acestuia (facturi emise, penalitati de reziliere, returnarea echipamentelor primite promotional cu discount de 100% al chiriei lunare).
Dupa ce te-ai asigurat de respectarea conditiilor contractuale fata de actualul furnizor de servicii de telefonie, poti porta orice numar doresti prin formularea unei Cereri de portare

 

Vezi mai multe pe Site-ul ANC: www.portabilitate.ro

Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-02-2014
0

OFERTA Vodafone pentru tine

Buna ziua!

 

Am fost contactat telefonic de catre domnul Madalin Carstoiu pe 10 iulie 2014 pentru a mi se prezenta o oferta pentru abonament cu minute suplimentare si trafic de internet. Mentionez ca, domnul Carstoiu m-a asigurat telefonic ca accesarea acestei noi oferte nu presupune alte costuri suplimentare fata de cele pe care le plateam pentru vechea oferta intrucat sunt un abonat fidel.

Mi-am dat acordul si ulterior am primit pe e-mail datele contractului. Am observat ca abonamentele mele s-au transformat din EASY 9 in SMART 9, iar cel de-al doilea,  din EASY 5 in EASY 7. Insa, aceasta transformare a adus dupa sine si marirea costului pe care eu va trebui sa il platesc lunar pentru abonamente. Avand in vedere ca operatorul telefonic m-a convins sa accesez aceste oferte, asigurandu-ma ca nu voi fi nevoit sa platesc nimic in plus, imi rezerv dreptul de a denunta unilateral acest contract incheiat la distanta. Domnul Carstoiu refuza sa raspunda la telefon momentan.

Va multumesc.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: OFERTA Vodafone pentru tine


@iondragulin a scris:

Buna ziua!

 

Am fost contactat telefonic de catre domnul Madalin Carstoiu pe 10 iulie 2014 pentru a mi se prezenta o oferta pentru abonament cu minute suplimentare si trafic de internet. Mentionez ca, domnul Carstoiu m-a asigurat telefonic ca accesarea acestei noi oferte nu presupune alte costuri suplimentare fata de cele pe care le plateam pentru vechea oferta intrucat sunt un abonat fidel.

Mi-am dat acordul si ulterior am primit pe e-mail datele contractului. Am observat ca abonamentele mele s-au transformat din EASY 9 in SMART 9, iar cel de-al doilea,  din EASY 5 in EASY 7. Insa, aceasta transformare a adus dupa sine si marirea costului pe care eu va trebui sa il platesc lunar pentru abonamente. Avand in vedere ca operatorul telefonic m-a convins sa accesez aceste oferte, asigurandu-ma ca nu voi fi nevoit sa platesc nimic in plus, imi rezerv dreptul de a denunta unilateral acest contract incheiat la distanta. Domnul Carstoiu refuza sa raspunda la telefon momentan.

Va multumesc.


Buna si bine ai venit in comunitate!

 

Poti primi asistenta din partea unui consultant accesand chat-ul. Vei gasi fereastra de chat pe orice pagina a site-ului nostru. Arata ca in imaginile de mai jos si vei fi preluat imediat.

chat2.jpg

chat3.jpg

Multumesc!

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-10-2014
0

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?

cu siguranta este o problema de abordare a clientilor.

Am lucrat si eu intr-un domeniu asemanator si cunosc practica de "captivitate" a clientilor .

Si se practica si la Vodafone . Bine-nteles este dreptul lor de a-si alege produsele cum cred de cuvinta si mai ales perioadele pe care se semneza contractele.

Eu sunt in acest moment in situatia de a-mi parea foarte rau ca am semnat un nou contract cu ei( din pacate pe doi ani caci asa sunt facute abonamentele). Dupa app 15 ani in care am fost doar client Vodafone in ultimele luni am intampinat probleme in a-i mai intelege . Daca as mai fi avut doar cateva luni din contract cu siguranta se gaseau solutii la probleme aparute in contractul meu. Sper ca cei de la Protectia Consumatorilor sa ma sustina in demersul meu de revoca anumite servicii din contractul meu pe care ue nu le-am dorit si voi aduce si dovezi . Trebuie sa recunosc ca am pierdut atat eu cat si angajatii de la Vodafone app 2 ore in decursul a trei saptamani incercand sa le explic problema mea. Dupa ce au inteles-o mi-au promis ca ma vor suna inapoi.  M-au sunat si mi-au spus ca am semnat si deci am fost de acord si apoi pauza . De asemenea au pasat catre alta persoana din firma responsabilitatea de a ma suna inapoi legat de anumite promisiuni ce le-am primit, promisiuni ce nu au fost concretizate. Nu am mai primit nici un telefon .....  Nu cred ca voi mai da sansa celor de la Vodafone sa ma mai pacaleasca si adoua oara Emoticon trist

 

 

 

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: cum rezolvam nesimtirea si indolenta in relatia cu clientii ?


@EmilR a scris:

cu siguranta este o problema de abordare a clientilor.

Am lucrat si eu intr-un domeniu asemanator si cunosc practica de "captivitate" a clientilor .

Si se practica si la Vodafone . Bine-nteles este dreptul lor de a-si alege produsele cum cred de cuvinta si mai ales perioadele pe care se semneza contractele.

Eu sunt in acest moment in situatia de a-mi parea foarte rau ca am semnat un nou contract cu ei( din pacate pe doi ani caci asa sunt facute abonamentele). Dupa app 15 ani in care am fost doar client Vodafone in ultimele luni am intampinat probleme in a-i mai intelege . Daca as mai fi avut doar cateva luni din contract cu siguranta se gaseau solutii la probleme aparute in contractul meu. Sper ca cei de la Protectia Consumatorilor sa ma sustina in demersul meu de revoca anumite servicii din contractul meu pe care ue nu le-am dorit si voi aduce si dovezi . Trebuie sa recunosc ca am pierdut atat eu cat si angajatii de la Vodafone app 2 ore in decursul a trei saptamani incercand sa le explic problema mea. Dupa ce au inteles-o mi-au promis ca ma vor suna inapoi.  M-au sunat si mi-au spus ca am semnat si deci am fost de acord si apoi pauza . De asemenea au pasat catre alta persoana din firma responsabilitatea de a ma suna inapoi legat de anumite promisiuni ce le-am primit, promisiuni ce nu au fost concretizate. Nu am mai primit nici un telefon .....  Nu cred ca voi mai da sansa celor de la Vodafone sa ma mai pacaleasca si adoua oara Emoticon trist

 

 

 

 

 


Buna,

Apreciem feedback-ul oferit. Daca ai nevoie de asistenta, te rog frumos sa apelezi la echipa de chat..

Multumesc,
Alexandra