Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-01-2018
0

schimb telefon

Buna ziua !

am cumparat un telefon LG G4 in 17.07.2016 cu abonament destul de mare. un telefon care la aparitia lui pe piata era in top 4 telefoane.dupa 4 servisari(ultima trimitere  in 30.12.2017) mi s-a comunicat de catre service Regeneris ca telefonul nu se mai repara si m-au directionat catre magazinul de unde l-am cumparat pt schimbare.ajung la magazin in ianuarie 2018 pt schimbare si surpriza.telefonul nu se mai fabrica.mi-au pus in fata o lista cu mai multe telefoane net inferioare fata de al meu.am refuzat oferta si am sunat la Bucuresti.surpriza din nou!!.d.soara imi spune ca nu depinde de ea si ca fiecare magazin are politica lui.ma duc din nou la magazin si imi spune ca firma de service trimite lista de telefoane.sun la service si imi spune ca ei nu trimit lista pt ca nu au putere de decizie la scimbarea telefoanelor.dupa mai multe discutii cu cei de la service si cu cei de la magazin am ajuns sa fac sesizare la ANPC.

Daca achizitionam un telefon de top si nu se mai fabrica ne alegem cu telefoane ieftine?..e vina noastra ca acel model nu se mai fabrica?

uite asa sunt fara telefon din 30.12.2017 platesc abonament incontinuare,nu vreti sa-mi dati fisa de negatie iar acum astept sa treaca 30 zile sa vedem ce se va intimpla..

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 371
Înregistrat: ‎09-10-2012
0

Re: schimb telefon

Salutare!

Ne pare rau pentru aceasta situatie si speram sa se rezolve cat mai curand. Cei de la ANPC vor lua legatura cu colegii mei pentru a gasi o solutie.

 

Multumesc,

Ana

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-01-2018
0

Re: schimb telefon

am depus sesizarea in 17.01.2018 si azi suntem in 07.02.2018.daca am facut sesizare pt ca nu am ajuns la o intelegere ma tineti fara raspuns 30 zile?

Moderator
Postări: 690
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: schimb telefon

Vei primi un raspuns cu privire la sesizarea ta in termenul legal, respectiv in cel mult 30 de zile. Raspunsul, dat fiind faptul ca inteleg ca ai ales sa iei legatura cu cei de la ANPC, il vei primi de la acestia.

Madalina
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎30-01-2018
0

Re: schimb telefon

Buna Ziua !

am fost nevoit sa fac sesizarea la ANPC.motivul?..lipsa Vodafone de a ne intelege!.acum 2 saptamani am avut o lista de telefoane pt shimbare si vineri 02.02.2018 alta lista.eu am ibcercat sa ajungem la o intelegere dar din pacate nici dupa apelul la Bucuresti nu am reusit.vom vedea ce va fi.

O zi faina!

Moderator
Postări: 690
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: schimb telefon

Inteleg aceasta, insa dat fiind faptul ca situatia nu se mai afla in atentia noastra ( este acum in atentia celor de la ANPC ), urmeaza sa primesti un raspuns de la acestia.

Iti multumim pentru ca ne-ai scris,
Madalina