Altele

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-08-2018
0

suspendare abonament

Salutari tuturor!

Nu stiu cum sa iau legatura cu un responsabil vodafone ...mentionez ca nu sunt in tara...am suspendat in 10.08 abonamentul si mi-am luat o cartela pre-pay la care am activat o optiune....in continuare curg facturi, desi ei pot vedea ca pe abonament nu s-a folosit nimic si aloca in continuare min, sms, net...

Va rog sa-mi raspunde-ti care stiti o adresa de e-mail sa-i trimit undeva Emoticon foarte fericit ca oricum nu le platesc abonamentul...n-am luat tel. de la ei...si ma portez in alta retea daca insista sa platesc facturi aiurea, desi imi place vodafone.

Cu stima,

                    Dan.

Highlighted
Moderator
Postări: 172
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: suspendare abonament

Buna, Dan!

 

Ne poti trimite solicitarea ta completand formularul de aici:  https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm. Colegii mei vor lua legatura cu tine pentru mai multe informatii.

 

Multumesc,

Elena