Apple

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-01-2013
0

Iphone 8 comandat online defect

Buna ziua,

In data de 22.09.2017 in urma unei discutii cu un operator am acceptat oferta de prelungire a abonamentului urmand ca abonamentul ales sa intre in vigoare la urmatoarea facturare, adica de la 01.10.2017.

In data de 01.10.2017 am plasat online o comanda pentru un Iphone 8 64 GB Silver Gray.

Am intrat in posesia acestuia in data de 03.10.2017. Dupa desfacerea coletului am constatat ca acesta are un zgomot ciudat la apasarea butonului principal (home).

Am sunat la Vodafone, am discutat cu un operator care m-a sfatuit sa merg intr-un magazin Vodafone pentru a vedea si cei de acolo despre ce e vorba. Acestia mi-au comunicat ca dupa parerea lor telefonul este de inlocuit si nu de reparat, dar ca procedura e sa sun la Vodafone sa le spun ca vreau sa-l returnez.

Am revenit acasa si am discutat cu un alt operator. Telefonul trebuie sa ajunga din nou la ei pentru a se constata daca se poate repara sau se inlcouieste. I-am dat datele operatorului si mi-a comunicat ca va urma sa soseasca un curier sa-mi ridice coletul nespunandu-mi o adresa de retur.

A doua zi, pe 04.10.2017, a venit curierul si a luat pachetul. A intrebat cine plateste transportul, catre ce adresa il trimit, dar nu am stiut sa-i raspund la nicio intrebare. I-am spus ca e vorba de un telefon primit de la Vodafone care a sosit defect si ca vreau sa-l returnez. Asa ca a luat coletul si a plecat.

Pe 05.10.2017 primesc un sms conform caruia telefonul meu a ajuns in service-ul Regenersis si ca a primit o fisa cu un nr de reparatie.

Astazi, 09.10.2017, am sunat la Regenersis sa vad care este statusul reparatiei si mi-au comunicat ca telefonul s-a reparat si ca este gata sa fie trimis.

Am sunat la Vodafone. Am vorbit cu un operator care mi-a explicat in mare masura cum sta treaba, ce va trebui sa fac, dar care nu mi-a oferit si o solutie de rezolvare a situatiei in care sa am toata increderea.

Conform spuselor ei, voi primi un sms de la Regenersis ca pot ridica telefonul dintr-o reprezentanta Vodafone.

Ideea este ca eu nu mai vreau acest telefon si ca doresc unul nou. Nu m-as putea obisnui ca am platit atatia bani pe un telefon defect. Chiar daca el s-a reparat tot un telefon defect va ramane in capul meu.

Mi-a spus sa le explic situatia si celor din reprezentanta Vodafone de unde voi ridica telefonul si va ramane la atitudinea acestora daca voi primi un telefon nou.

Operatorul Vodafone mi-a mai explicat ca un telefon reparat pentru a putea fi inlocuit cu unul nou trebuie returnat in service de 3 ori. Eu nu am timp pentru asemenea retururi deoarece pana sambata 14.10.2017 pot renunta la acest contract.

In aceasta saptamana trebuie sa se decida daca pot primi un telefon nou. Asa cum li s-a parut normal si celor din reprezentanta atunci cand m-am prezentat cu acesta defect si de asemenea si operatorului cu care am vorbit astazi. Dar din cauza birocratiei e destul de greu sa se decida in 4 zile.

Doresc sa fiu contactat de cineva care are aceasta putere de decizie sa mi se spuna "Da, iti putem da un telefon nou" sau "Nu, nu putem sa rezolvam pana sambata". Pentru a putea lua decizia de a renunta sau nu la abonament.

Multumesc.

Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Iphone 8 comandat online defect

Buna, Marian!

 

Ne pare rau pentru exeprienta avuta Emoticon trist. Dorim sa verificam si noi aceasta situatie, insa pentru aceasta avem nevoie sa ne oferi ID de comanda sau numarul de telefon pe care s-a inregistrat aceasta comanda, insa, pentru ca nu iti recomandam furnizarea acestor informatii aici, te rugam sa ne trimiti un mesaj privat cu aceste detalii pe pagina noastra de Facebook.

Te rugam ca in acel mesaj sa atasezi si link-ul acestei postari astfel incat sa avem toate detaliile necesare.

 

De asemenea, daca iti este mai usor, ne poti contacta si oferi aceste informatii la *222. Te asigur ca ai mei colegi sunt in aceeasi masura ca si mine sa iti ofere ajutor cu privire la aceasta solicitare. Emoticon fericit

 

Multumesc,

Madalina

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎09-01-2013
0

Re: Iphone 8 comandat online defect

Buna dimineata,

Ideea este ca am vorbit deja cu un operator la *222, dar am impresia ca nu toti au aceleasi responsabilitati/atributii.

Tipa cu care am vorbit mi-a lasat impresia ca nu poate lua o decizie.

Cum spuneam si in mesajul anterior as vrea sa vorbesc cu cineva care-mi poate spune concret " da, iti dam un telefon nou " sau " nu, nu se mai poate face nimic " deoarece mai sunt 4 zile si trebuie sa ma decid.

PS : Nu am acces la facebook. Se poate trimite un mesaj privat aici pe forum?
Highlighted
Moderator
Postări: 189
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Iphone 8 comandat online defect

Ti-am raspuns acum la mesajul trimis, Marian! Emoticon fericit\

 

Multumesc,

Madalina