Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-07-2017
0
Soluţie acceptată

Activare optiune

Buna ziua. As vrea sa activez o noua optiune, dar nu reusesc. Am incercat la *100#, dar am doar 3 optiuni (promo you, 200mb sau 1gb). In contul MyVodafone (versiunea web, nu aplicatia), am doar Oferta Promo You. As vrea sa activez o noua optiune pentru a avea minute in roaming. Din cate am vazut, ar trebui sa activez o optiune de 7€. Multumesc.
Moderator
Postări: 242
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Activare optiune

[ Editat ]

Buna, 

 

Ai incercat sa iei legatura cu noi apelandu-ne la *222 sau trimitandu-ne un e-mail aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm. 

 

In situatia in care nu, iti recomandam sa faci aceasta intrucat observam ca nu esti inrolat in Campania YOU deci nu ar trebui sa intampini probleme mentionate mai jos. 

 

Multumesc,

Madalina 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎10-07-2017
0

Re: Activare optiune

Buna,

 

Am sunat la *222 si am luat legatura cu o colega a ta. Cred ca am stat vreo 20 - 30 de minute la telefon incercand sa explic ce nu functioneaza si sa sper la o solutie. Singurele informatii pe care mi le-a dat au fost ca de fapt optiunea 7 pe care o voiam e cea care costa 6€ si ca de aceea am o optiune asa, dar defapt nu ma ajuta pentru ca trebuie una de minim 7€ (totul a fost destul de neclar). Apoi mi-a spus ca as putea activa o optiune de 8€ care ar putea fi buna pentru roaming. Dupa ce am mai incercat sa cer cateva detalii mi-a recomandat sa ma uit mai bine in contul MyVodafone sau in optiunile de la *100# cu toate ca la inceputul conversatiei ii spusesem ca nu am alte optiuni in afara de cele postate in primul mesaj. Din timpul petrecut la telefon in jur de 70% a fost in mute (probabil discuta cu colegii), dar pana la urma raspunsurile tot au fost ciudate si neclare. Am decis ca nu are rost sa continuu, asa ca i-am multumit gandindu-ma ca o sa aflu raspunsul corect altundeva. De aceea am deschis aici un topic.

 

Intre timp am mai vazut mesaje care m-au facut sa ma gandesc ca ceea ce vreau eu nu e compatibil cu optiunea YOU pe care o aveam. Am decis sa testez si sa o dezactivez.

 

Dupa dezactivarea optiunii YOU mi-am dat seama ca din cauza asta nu puteam activa o alta.

Ceea ce e totusi ciudat e ca pentru cei cu YOU roamingul nu e inclus si ca trebuie sa o dezactivezi ca sa poti sa activezi o alta.

 

Multumesc de raspuns si aveai dreptate cu intuitia ta, doar ca am fost mai rapid si nu am mai scris aici.

 

Moderator
Postări: 242
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Activare optiune

Buna,

 

Imi pare rau pentru situatia intampinata la *222. Cel mai probabil, persoana cu care ai interactionat era noua si nu detinea aceste informatii. 

 

Pe de alta parte, ne bucuram tare ca ai reusit sa afli raspunsul. Intr-adevar, daca esti inrolat in YOU, poti activa doar extraoptiuni de tip YOU, iar aceste oferte nu iti permit accesul in roaming. In astfel de situatii este bine sa iesi din YOU, sa iti activezi o oferta compatibila si sa reintri la inroarcerea in tara. 

 

Multumesc,

Madalina